Przesunięty przez: no_limit 27-12-08, 19:15 |
stożek |
Autor |
Wiadomość |
kantor
BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 604 Skąd: siem-ce śl
|
Wysłany: 24-12-08, 16:08 stożek
|
|
|
ostatnio jadąc 5er od kumpla (2l) przysłuchałem sie jego silnikowi i uznałem ze fajnie chodzi bo ma stozkowy filtr powietrza. myslalem zeby tez se taki założyć ale czy ma to sens jak ma to wogole nie dac mocy a mieć tylko fajny głos.
druga sprawa. w sumie założył bym napewno filtr k&n który ma niby gwarancje na ponad milion km... - nie wiem czy to jakas bzdura czy co no ale gdyby nawet było to na 100 tys to bym i tak był z wymianą filtrów do przodu bo jak kupie ten filtr to mi sie po 4 wymianach oleju razem z filtrami zwraca - więc tak czy siak jest to jakis plus
trzecia sprawa - czy silnik nie bedzie ciut słabszy jak sie wsadzi ten filtr w miejsce starego ( w miare blisko przodu auta) i gdy bedzie zasysyał ciepłe powietrze z komory
co sądzicie na ten temat bo mi sie okres wymiany oleju zbliża i zastanwiam się co z tym fantem zrobić
wesołych wszystkim! |
_________________ BMW 4 life |
|
|
|
|
wacha
gleboszuracz
BMW: e36 gleboszuracz
Imię: Marcin
Wiek: 38 Dołączył: 15 Gru 2008 Posty: 273 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 24-12-08, 16:21
|
|
|
jesli chcesz zalozyc stozek to przedewszystkim musisz go odseparowac od ciepla silnika bo inaczej stracisz sporo. najlepiej kupic w obudowie tzw zamknietej plus zrobic dobry dolot od zderzaka wtedy to ma sens, dzwiek napewno ci sie zmieni. przerobie nie ukladu dolotowego to min 300zl jesli chcesz to zrobic w miare sensownie |
_________________ Gość człowieka nie ocenia sie po tym jakim jeżdzi samochodem. Nie bierz sobie forum do serca, są w życiu ważniejsze sprawy...
www.bmw-3city.pl
www.bmw-syndykat.pl
www.bmw3er.pl/ |
|
|
|
|
kantor
BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 604 Skąd: siem-ce śl
|
Wysłany: 24-12-08, 16:25
|
|
|
jescze jedna opcja!
kupić normalny filtr k&n i wsadzić go normalnie do seryjnej puszki? da to coś czy to tylko pic na wode?
przed chwila ogladalem na alelgro zestaw cały do zamontowania to myślałem ze spadne z fotela jak zobaczyłem cene tego
http://www.allegro.pl/ite...mw_e46_e36.html |
_________________ BMW 4 life |
|
|
|
|
niuniek
BMW: Brak:( POSZUKIWANIA
Wiek: 37 Dołączył: 07 Maj 2008 Posty: 100 Skąd: łdz
|
Wysłany: 24-12-08, 16:44 stozek
|
|
|
witam kolega wyzej mowil o takim zebys sobie zalozyl podlaczysz 2 rore z przodu bedzie dostawal powietrze tak jak normalny i bedzie to gralo jakos ze soba:):) a tu masz lin jak to wyglada http://moto.allegro.pl/it...odfachowca.html |
_________________ Niuniek |
|
|
|
|
kantor
BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 604 Skąd: siem-ce śl
|
Wysłany: 24-12-08, 16:49
|
|
|
hyh te rury to dośc smiesznie wyglądają (zwłaszcza ich kolory) jak zabawki erotyczne haha. nie no tak na serio to raczej takie wynalazki odpadają bo chyba średnica takiej rury tez musi byc odpowiednia zeby auto zassało se tyle ile chce
[ Dodano: Sro Gru 24, 08 16:59 ]
naczytałem sie na syndykacie i chyba juz rezygnuje z tego stozka teraz jedynie kwestia k&n w standardową puszke;] |
_________________ BMW 4 life |
|
|
|
|
niuniek
BMW: Brak:( POSZUKIWANIA
Wiek: 37 Dołączył: 07 Maj 2008 Posty: 100 Skąd: łdz
|
Wysłany: 24-12-08, 17:00
|
|
|
to to zrobisz dokladny wlot do filtra gdzies w zdezaku a rury mozesz kupic specjalne simota i bedzie okej:):):):) |
_________________ Niuniek |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 24-12-08, 17:04
|
|
|
rury do stozka najlepiej w castoramie kupować
ogólnie stozkom mówie NIE jeśli nie masz turba czy innym grubym modyfikacją |
_________________
|
|
|
|
|
kantor
BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 604 Skąd: siem-ce śl
|
Wysłany: 24-12-08, 17:04
|
|
|
simota?;]
hyh taa wezme kamyk i pier..olne w zderzak tam wsadze rure z kibla o średnicy 130mm i bedzie rzeź hyh a do tego zamist filtra założe se pończoche od starej baby (tak robili w starach żeby miały więcej mocy ja przyły przeładowane o kilka miliardów ton które porobiły wszytkie koleiny;])
[ Dodano: Sro Gru 24, 08 17:05 ]
///ESIU napisał/a: | rury do stozka najlepiej w castoramie kupować
ogólnie stozkom mówie NIE jeśli nie masz turba czy innym grubym modyfikacją |
a co sądzisz o sportowym filtrze wsadzonym w puszke?
[ Dodano: Sro Gru 24, 08 17:08 ]
A WLASNIE JESCZE NEDO PYTANIE (PISZCZE Z CL ZEBY BYŁO WIDOCZNE) PO CO JEST TEN ODSTAJĄCY PLASTIK W PUSZCZE W KSZTAŁCIE TRUJKĄTA - TAKI DOŚC DŁUGI? |
_________________ BMW 4 life |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
kantor
BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 604 Skąd: siem-ce śl
|
Wysłany: 24-12-08, 17:17
|
|
|
a taka wkładka coś da czy tylko poczucie tego ze ją mam? |
_________________ BMW 4 life |
|
|
|
|
Davo
bezpieczny wariat
BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Paź 2008 Posty: 803 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 24-12-08, 17:21
|
|
|
ja mysle ze stozek fajna sprawa, fajnie wyglada, fajne wydaje dzwieki i jesli nie poprawi NIEZNACZNIE charakterystyki to na pewno nie pogorszy. filtr stozkowy sam w sobie moze dorzucic okolo 1-2 KM chociaz niektorzy mowia o przyroscie do 5 KM, mowimy o firmie K&N bo jest najlepsza w tym temacie. ///ESIU ma racje, stozek ma najwiekszy sens w zestawieniu z innymi modyfikacjami i wtedy daje najlepsze efekty, ale nic nie stoi na przeszkodzie zeby mody wykonywac stopniowo tylko ze wtedy nie bedziesz odczuwal przyrostu mocy jezeli bedziesz po kazdym modzie jezdzil. porownac to mozna do zejscia z polpietra po schodach albo zeskoczenia minimum zmian to uklad dolotowy - stozek i polaczenie go z kolektorem rura o podobnej dlugosci co seryjny dolot przy czym wazne by bral zimne powietrze (zimniejsze jest gestsze czyli wiecej czasteczek tlenu tak potrzebnych w procesie spalania ) mozna zrobic oslone termiczna od silnika a najlepiej jeszcze dociagnac rure z okolic zderzaka i wlotu powietrza albo pobawic sie w wyciecie w masce. alternatywa to dedykowany zestaw dolotowy do danego auta o najlepiej dobranej dlugosci, srednicy i ksztalcie czyli tez umiejscowieniu filtra. do stozka warto zalozyc luzniejszy wydech najlepiej rowniez dedykowany, by zwiekszony doplyw powietrza mial tez wieksze ujscie, czyli poprawiamy recyrkulacje spalin, napelnianie cisnieniowe i charakterystyke spalania, nalezy tez pamietac aby dostroic elektronike by wspolczynnik ATF byl odpowiedni (ATF - Air To Fuel - czyli stosunek powietrza do paliwa) wtedy daje to najlepsze efekty.
Uff znowu sie rozpisalem
aha Lolo napisal ze moze byc spadek mocy, nie zgadzam sie z tym, jesli tylko bedzie dobrze dobrana srednica i dlugosc rury to bedzie ok na pewno. a co do wkladki to moze ale nie musi pomoc |
_________________ www.bmwklubczestochowa.pl |
|
|
|
|
DIDI
Black gleboszuracz
BMW: Czarne :)
Imię: Daniel
Silnik: M50B25
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 1417 Skąd: NBA
|
Wysłany: 24-12-08, 17:47
|
|
|
poza dzwiękiem zasysanego powietrza, stozek to porażka, chyba że na prawdę dobrze zrobiony dolot, do stozka trzeba wiele innych modów jak pisał ESIU żeby to jakos śmigało i miało sens :niepasi: zbyt dużo grzebaniny i późniejszego serwisowania tego dziadostwa, a efekt nie warty świeczki |
_________________ "My robimy te manewry tuuuu, więc podejdź bliżej i zejdź trochę w dół..."
MOJE FELGI NA SPRZEDAŻ!!!
http://img511.imageshack....38/becikes3.jpg
Moja black bejbe http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=279
|
|
|
|
|
CrazyKrulik
BMW: BMW e30
Imię: Łukasz
Silnik: M20B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 596 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 24-12-08, 18:04
|
|
|
Ja mam u siebie stożek i szczerze to nic niedaje nawet dźwięk u mnie sie niezmienił :/ wogóle :/ |
|
|
|
|
kantor
BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 604 Skąd: siem-ce śl
|
Wysłany: 24-12-08, 19:04
|
|
|
hyh co zdanie to inne. wychodzi an to ze jednak tego stozka nie zaloze bo jakos nie mam ochoty bawic sie w doloty i inne duperele.
tylko te pytanie co da mi ten filtr w puszcze jakbym wsadził k&n? |
_________________ BMW 4 life |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 24-12-08, 19:09
|
|
|
Cytat: | tylko te pytanie co da mi ten filtr w puszcze jakbym wsadził k&n? |
To że będziesz miał filtr którego się nie zmienia. Tylko czyścisz i olejkiem smarujesz |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
|