Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: no_limit
27-12-08, 19:15
stożek
Autor Wiadomość
kantor 



BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 604
Skąd: siem-ce śl
Wysłany: 24-12-08, 16:08   stożek

ostatnio jadąc 5er od kumpla (2l) przysłuchałem sie jego silnikowi i uznałem ze fajnie chodzi bo ma stozkowy filtr powietrza. myslalem zeby tez se taki założyć ale czy ma to sens jak ma to wogole nie dac mocy a mieć tylko fajny głos.

druga sprawa. w sumie założył bym napewno filtr k&n który ma niby gwarancje na ponad milion km... - nie wiem czy to jakas bzdura czy co no ale gdyby nawet było to na 100 tys to bym i tak był z wymianą filtrów do przodu bo jak kupie ten filtr to mi sie po 4 wymianach oleju razem z filtrami zwraca - więc tak czy siak jest to jakis plus

trzecia sprawa - czy silnik nie bedzie ciut słabszy jak sie wsadzi ten filtr w miejsce starego ( w miare blisko przodu auta) i gdy bedzie zasysyał ciepłe powietrze z komory

co sądzicie na ten temat bo mi sie okres wymiany oleju zbliża i zastanwiam się co z tym fantem zrobić


wesołych wszystkim!
_________________
BMW 4 life
 
 
wacha 
gleboszuracz



BMW: e36 gleboszuracz
Imię: Marcin
Wiek: 38
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 273
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24-12-08, 16:21   

jesli chcesz zalozyc stozek to przedewszystkim musisz go odseparowac od ciepla silnika bo inaczej stracisz sporo. najlepiej kupic w obudowie tzw zamknietej plus zrobic dobry dolot od zderzaka wtedy to ma sens, dzwiek napewno ci sie zmieni. przerobie nie ukladu dolotowego to min 300zl jesli chcesz to zrobic w miare sensownie
_________________
Gość człowieka nie ocenia sie po tym jakim jeżdzi samochodem. Nie bierz sobie forum do serca, są w życiu ważniejsze sprawy...


www.bmw-3city.pl
www.bmw-syndykat.pl
www.bmw3er.pl/
 
 
 
kantor 



BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 604
Skąd: siem-ce śl
Wysłany: 24-12-08, 16:25   

jescze jedna opcja!

kupić normalny filtr k&n i wsadzić go normalnie do seryjnej puszki? da to coś czy to tylko pic na wode?

przed chwila ogladalem na alelgro zestaw cały do zamontowania to myślałem ze spadne z fotela jak zobaczyłem cene tego :O

http://www.allegro.pl/ite...mw_e46_e36.html
_________________
BMW 4 life
 
 
niuniek 



BMW: Brak:( POSZUKIWANIA
Wiek: 37
Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 100
Skąd: łdz
Wysłany: 24-12-08, 16:44   stozek

witam kolega wyzej mowil o takim zebys sobie zalozyl podlaczysz 2 rore z przodu bedzie dostawal powietrze tak jak normalny i bedzie to gralo jakos ze soba:):) a tu masz lin jak to wyglada http://moto.allegro.pl/it...odfachowca.html
_________________
Niuniek
 
 
 
kantor 



BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 604
Skąd: siem-ce śl
Wysłany: 24-12-08, 16:49   

hyh te rury to dośc smiesznie wyglądają (zwłaszcza ich kolory) jak zabawki erotyczne haha. nie no tak na serio to raczej takie wynalazki odpadają bo chyba średnica takiej rury tez musi byc odpowiednia zeby auto zassało se tyle ile chce

[ Dodano: Sro Gru 24, 08 16:59 ]
naczytałem sie na syndykacie i chyba juz rezygnuje z tego stozka teraz jedynie kwestia k&n w standardową puszke;]
_________________
BMW 4 life
 
 
niuniek 



BMW: Brak:( POSZUKIWANIA
Wiek: 37
Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 100
Skąd: łdz
Wysłany: 24-12-08, 17:00   

to to zrobisz dokladny wlot do filtra gdzies w zdezaku a rury mozesz kupic specjalne simota i bedzie okej:):):):)
_________________
Niuniek
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 24-12-08, 17:04   

rury do stozka najlepiej w castoramie kupować
ogólnie stozkom mówie NIE jeśli nie masz turba czy innym grubym modyfikacją
_________________
 
 
kantor 



BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 604
Skąd: siem-ce śl
Wysłany: 24-12-08, 17:04   

simota?;]

hyh taa wezme kamyk i pier..olne w zderzak tam wsadze rure z kibla o średnicy 130mm i bedzie rzeź hyh a do tego zamist filtra założe se pończoche od starej baby (tak robili w starach żeby miały więcej mocy ja przyły przeładowane o kilka miliardów ton które porobiły wszytkie koleiny;])

[ Dodano: Sro Gru 24, 08 17:05 ]
///ESIU napisał/a:
rury do stozka najlepiej w castoramie kupować
ogólnie stozkom mówie NIE jeśli nie masz turba czy innym grubym modyfikacją


a co sądzisz o sportowym filtrze wsadzonym w puszke?

[ Dodano: Sro Gru 24, 08 17:08 ]
A WLASNIE JESCZE NEDO PYTANIE (PISZCZE Z CL ZEBY BYŁO WIDOCZNE) PO CO JEST TEN ODSTAJĄCY PLASTIK W PUSZCZE W KSZTAŁCIE TRUJKĄTA - TAKI DOŚC DŁUGI?
_________________
BMW 4 life
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 24-12-08, 17:12   

Zakłóż sobie wkładkę K&N i będzie cacy :)
Ze stożkiem możesz mieć spadek mocy. Mija się z celem na wolnossaku taki mod. Chyba że to bucenie cię kręci :)
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
kantor 



BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 604
Skąd: siem-ce śl
Wysłany: 24-12-08, 17:17   

a taka wkładka coś da czy tylko poczucie tego ze ją mam?
_________________
BMW 4 life
 
 
Davo 
bezpieczny wariat



BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 803
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-12-08, 17:21   

ja mysle ze stozek fajna sprawa, fajnie wyglada, fajne wydaje dzwieki i jesli nie poprawi NIEZNACZNIE charakterystyki to na pewno nie pogorszy. filtr stozkowy sam w sobie moze dorzucic okolo 1-2 KM chociaz niektorzy mowia o przyroscie do 5 KM, mowimy o firmie K&N bo jest najlepsza w tym temacie. ///ESIU ma racje, stozek ma najwiekszy sens w zestawieniu z innymi modyfikacjami i wtedy daje najlepsze efekty, ale nic nie stoi na przeszkodzie zeby mody wykonywac stopniowo tylko ze wtedy nie bedziesz odczuwal przyrostu mocy jezeli bedziesz po kazdym modzie jezdzil. porownac to mozna do zejscia z polpietra po schodach albo zeskoczenia :P minimum zmian to uklad dolotowy - stozek i polaczenie go z kolektorem rura o podobnej dlugosci co seryjny dolot przy czym wazne by bral zimne powietrze (zimniejsze jest gestsze czyli wiecej czasteczek tlenu tak potrzebnych w procesie spalania :) ) mozna zrobic oslone termiczna od silnika a najlepiej jeszcze dociagnac rure z okolic zderzaka i wlotu powietrza albo pobawic sie w wyciecie w masce. alternatywa to dedykowany zestaw dolotowy do danego auta o najlepiej dobranej dlugosci, srednicy i ksztalcie czyli tez umiejscowieniu filtra. do stozka warto zalozyc luzniejszy wydech najlepiej rowniez dedykowany, by zwiekszony doplyw powietrza mial tez wieksze ujscie, czyli poprawiamy recyrkulacje spalin, napelnianie cisnieniowe i charakterystyke spalania, nalezy tez pamietac aby dostroic elektronike by wspolczynnik ATF byl odpowiedni (ATF - Air To Fuel - czyli stosunek powietrza do paliwa) wtedy daje to najlepsze efekty.

Uff znowu sie rozpisalem :P


aha Lolo napisal ze moze byc spadek mocy, nie zgadzam sie z tym, jesli tylko bedzie dobrze dobrana srednica i dlugosc rury to bedzie ok na pewno. a co do wkladki to moze ale nie musi pomoc
_________________
www.bmwklubczestochowa.pl
 
 
 
DIDI 
Black gleboszuracz



BMW: Czarne :)
Imię: Daniel
Silnik: M50B25
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 1417
Skąd: NBA
Wysłany: 24-12-08, 17:47   

poza dzwiękiem zasysanego powietrza, stozek to porażka, chyba że na prawdę dobrze zrobiony dolot, do stozka trzeba wiele innych modów jak pisał ESIU żeby to jakos śmigało i miało sens :niepasi: zbyt dużo grzebaniny i późniejszego serwisowania tego dziadostwa, a efekt nie warty świeczki :)
_________________
"My robimy te manewry tuuuu, więc podejdź bliżej i zejdź trochę w dół..." :P

MOJE FELGI NA SPRZEDAŻ!!!
http://img511.imageshack....38/becikes3.jpg

Moja black bejbe ;) http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=279
 
 
CrazyKrulik 



BMW: BMW e30
Imię: Łukasz
Silnik: M20B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 596
Skąd: Wieluń
Wysłany: 24-12-08, 18:04   

Ja mam u siebie stożek i szczerze to nic niedaje nawet dźwięk u mnie sie niezmienił :/ wogóle :/
 
 
 
kantor 



BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 604
Skąd: siem-ce śl
Wysłany: 24-12-08, 19:04   

hyh co zdanie to inne. wychodzi an to ze jednak tego stozka nie zaloze bo jakos nie mam ochoty bawic sie w doloty i inne duperele.

tylko te pytanie co da mi ten filtr w puszcze jakbym wsadził k&n?
_________________
BMW 4 life
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 24-12-08, 19:09   

Cytat:
tylko te pytanie co da mi ten filtr w puszcze jakbym wsadził k&n?

To że będziesz miał filtr którego się nie zmienia. Tylko czyścisz i olejkiem smarujesz :)
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 15