trzesie kierownica przy mocnijeszym hamowaniu przy ok 160km/ |
Autor |
Wiadomość |
kantor
BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 604 Skąd: siem-ce śl
|
Wysłany: 17-12-08, 16:19 trzesie kierownica przy mocnijeszym hamowaniu przy ok 160km/
|
|
|
mam problem z moim benkem przy hamowaniu przy wiekszych predkosciach trzesie mi kierownica. nie sądze zeby był to tarcze bo są prawie nówki (nawet nie maja żadnego ranta ani nic) czy jest mozliwe ze może to być jakiś opowiedzialny drażek za to albo coś? dzieje sie tak tylko przy hamowaniu i to przy wiekszych predkosciach. opony mam niedawno zalozone i były wyważone, pierścienie centrujące tez mam założone.
jak myslicie co zrobic? dam rade sam to wykryć czy zaraz lepiej jechać na stacje diagnostyczna? |
_________________ BMW 4 life |
|
|
|
|
JuniorS
Crazy & Cool
BMW: E38
Imię: PrzemeK
Silnik: 5,4 V12
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 208 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: 17-12-08, 16:40
|
|
|
Jak kupilem berte to mialem te telepanie kierowica przy hamowaniu ale z kazdej predkosci...I wiesz ze nic nie zrobilem i samo przestalo...Tak jakby sie dotarło.
Przy duzych predkosciach to moze byc jakis element zawieszenia.Tak mi sie wydaje.Sam jesli bedziesz szukal moze wiecej kosztowac jak przeglad i ew.wymiana czesci.To moje zdanie.
Na koncowke drążka bym nie stawiał bardziej w sworzen (Sforzen? ) wachacza.
Ale to jak typowanie w totolatka |
_________________ 750 i... Miernik paliwa tak szybko idzie w dół jak miernik temperatury silnika w górę...
|
|
|
|
|
wacha
gleboszuracz
BMW: e36 gleboszuracz
Imię: Marcin
Wiek: 38 Dołączył: 15 Gru 2008 Posty: 273 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 17-12-08, 16:41
|
|
|
moze sprawdz zbierznosc z przodu |
_________________ Gość człowieka nie ocenia sie po tym jakim jeżdzi samochodem. Nie bierz sobie forum do serca, są w życiu ważniejsze sprawy...
www.bmw-3city.pl
www.bmw-syndykat.pl
www.bmw3er.pl/ |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 17-12-08, 16:42
|
|
|
to że tarcze masz "prawie " nowe nie oznacza ze nie moga mieć bicia,
po pierwsze sprawdz bardzo dokładnie luzy
tarcze nawet nowe maja bicie nawet te najlepsze
p.s. poszukajna forum bo było o tym z 7309764,337 razy |
_________________
|
|
|
|
|
kantor
BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 604 Skąd: siem-ce śl
|
Wysłany: 17-12-08, 16:43
|
|
|
no wiem wiem, ale ja lubie konkrety esiu:) |
_________________ BMW 4 life |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 17-12-08, 16:48
|
|
|
kantor napisał/a: | no wiem wiem, ale ja lubie konkrety esiu:) |
jeśli chodzi o bicie tarcz to kazdy temat jest identyczny |
_________________
|
|
|
|
|
PAWEŁ
BMW: E-36 M50B20
Dołączył: 09 Gru 2008 Posty: 26 Skąd: ST.W.
|
Wysłany: 17-12-08, 18:26
|
|
|
na mój gust to odkręć koło i przejedz palcem po tarczy a następnie zwróć szczególną uwagę na klocki. |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 17-12-08, 18:28
|
|
|
PAWEŁ napisał/a: | na mój gust to odkręć koło i przejedz palcem po tarczy a następnie zwróć szczególną uwagę na klocki. |
tego palcem nie zauważysz, chyba ze jest tarcza pęknieta
po klockech tez nic nie stwierdzisz, chyba ze sie okładzinka odkleiła |
_________________
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 17-12-08, 18:35
|
|
|
Hehehee z tym stukaniem to może być i koło nie doważone. Ostatnio miałem bicie na kole wyczuwalne tylko w pewnym zakresie prędkości. I wiedziałęm, że mam niedoważone koło, ale miałem też delikatne bicie przy hamowaniu takim delkatnym i byłem pewien że tarcza też ma jakiś nieosiowy prześlizg między klockami Co się okazało po wyważeniu nie ma też bicia przy hamowaniu. Dobrze najpierw sprawdź wyważenie jak i opony. |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 17-12-08, 19:00
|
|
|
jasne od kół najlepoej zacząć bo najtaniej |
_________________
|
|
|
|
|
CAMARO
radze sobie
BMW: E30 325
Imię: WIESIEK
Wiek: 113 Dołączył: 28 Lip 2008 Posty: 162 Skąd: piecki
|
Wysłany: 25-12-08, 16:55
|
|
|
PAWEŁ napisał/a: | na mój gust to odkręć koło i przejedz palcem po tarczy a następnie zwróć szczególną uwagę na klocki. | dokładnie kolega dobrze zauwazył jednak oponki wywarzyc by sie też przydało |
|
|
|
|
Davo
bezpieczny wariat
BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Paź 2008 Posty: 803 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 25-12-08, 21:16
|
|
|
najlepiej poszukaj warsztatu gdzie Ci wywaza kolo na aucie wywazarka dojazdowa. zwykla wazy chyba do 60 km/h (czy jakos tak) a dojazdowa moze zwazyc grubo ponad stowke, zalezy od maszyny. tak mi znajomy mechanik tlumaczyl przynajmniej i sprawdz tez sworznie przod wachacze bo ja mialem bicie jak mialem rozleciane sworznie (teraz mam zrobione "nieprofesjonalnie" ) i przy przyspieszaniu jest w 90% przypadkow ok ale przy hamowaniu czasem bija i to wcale nie za delikatnie |
_________________ www.bmwklubczestochowa.pl |
|
|
|
|
|