Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
blokujące się obroty
Autor Wiadomość
olek83 


BMW: e36 coupe
Imię: Olek
Silnik: m43b16
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 123
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-12, 16:20   blokujące się obroty

Problem jest następujący:

Pewnego razu ni z tego, ni z owego zaczęły zacinać mi się obroty na lpg (inst IIgen)
Początkowo problem pojawiał się sporadycznie a im stawało się zimniej, problem narastał.
Obecnie ( - 8st) obroty blokują się każdorazowo i potrzeba więcej czasu żeby się odblokowały.

Zaznaczę, że na benzynie problem nie występuje, wszystko jest ok, obroty stabilne.

Ale do rzeczy.
Odpalam zimną furę, na benzynie wszystko ok, po kilku minutach załącza się LPG i obroty wskakują od razu na 2000obr ( jak było cieplej, przez chwile było ok a dopiero po kilku minutach blokowały się na 2000obr).

Po kolejnych kilku minutach obroty blokują się na 3500obr.

Co ciekawe, po ponownym wrzuceniu benzyny, obroty chwile falują w przedziale 1000-1500 i po kilkunstu sekundach stabilizują się.

ponowne przełączenie na LPG i obroty od razu wchodzą na 3500obr...

musi minąć ok 15-20 minut, żeby po przełączeniu z benzyny na LPG wszystko było git.
Później można już gasić silnik, zapalać i obroty na gazie sa ok.

Jak silnik ostygnie - zabawa z blokującymi obrotami zaczyna sie od nowa.

Czy któryś z kolegów spotkał się z takim przypadkiem?
takie cyrki zaczęły się z dnia na dzień
 
 
kat23 


BMW: e36 320i
Imię: Darek
Silnik: m50b33nv
Nadwozie: Touring
Pomógł: 43 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 819
Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 09-12-12, 18:22   

jak dla mnie nie szczelność lub zbyt wysoka dawka na zimnym
_________________
Turbo sliper
http://www.bmw3er.pl/view...der=asc&start=0
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 09-12-12, 19:23   

Cały dolot do sprawdzenia i krokowy gazu.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
olek83 


BMW: e36 coupe
Imię: Olek
Silnik: m43b16
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 123
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-12, 19:36   

Nieszczelność dolotu odpada, gdyż na benzynie jest ok.
Poza tym, po jakimś czasie obroty stabilizują się same...

Krokowca od LPG nie ma, jest zwykły register.
 
 
kat23 


BMW: e36 320i
Imię: Darek
Silnik: m50b33nv
Nadwozie: Touring
Pomógł: 43 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 819
Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 10-12-12, 15:50   

i tak sprawdź dolot gaz wywleka wszystkie niesprawności a benzyna sporo wybacza (czyt. później są zauważane jakiekolwiek objawy)
_________________
Turbo sliper
http://www.bmw3er.pl/view...der=asc&start=0
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 10-12-12, 19:14   

Jaki reduktor?
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
olek83 


BMW: e36 coupe
Imię: Olek
Silnik: m43b16
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 123
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-12-12, 14:38   

Dolot wykluczam ze względu na fakt, iż problemy są okresowe a nie ciągłe. (ale tak czy inaczej sprawdzę)
Reduktor to TOMASETTO AT07 . Kupiony i zamontowany kilka tys. km temu
 
 
grzesiek2304 


BMW: e36 325
Imię: grzesiek
Silnik: m50 b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 282
Skąd: głogów zDolnyśląsk
Wysłany: 11-12-12, 23:16   

olek83 napisał/a:
Reduktor to TOMASETTO AT07

miałem taki jak była u mnie jeszcze zwykła instalacja...
same problemy przez ten reduktor miałem
_________________
SPRZEDAM INTERFEJSY ADS DO DIAGNOSTYKI BMW POD INPA, DIS
E30 E31 E32 E34 E36 E38 E39 E46

www.bmwads.ugu.pl
 
 
olek83 


BMW: e36 coupe
Imię: Olek
Silnik: m43b16
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 123
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-12-12, 07:43   

grzesiek2304 napisał/a:
olek83 napisał/a:
Reduktor to TOMASETTO AT07

miałem taki jak była u mnie jeszcze zwykła instalacja...
same problemy przez ten reduktor miałem


czy Twoje problemy były podobne do moich (blokujące się obroty) ?
 
 
NieAmator 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: E36
Imię: Krystian
Silnik: M40
Nadwozie: Sedan
Wiek: 32
Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 8
Skąd: Kielce
Wysłany: 12-12-12, 08:25   

miałem taki problem w Hyundaiu co pocisnąłem go troche to obroty po dojechaniu na światła, stały na ok 2k. Okazało się że ciagnął lewe powietrze i membrany w parowniku są o kant tyłka potłuc. Zmienilem wtedy parownik rure od dolotu i uszczelke pod kolektorem ssącym. i to był jedyny problem z gazem na okres 2 lat użytkowania
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 14