Short Shifter do e36 ??? Czy ktoś ma w aucie? |
Autor |
Wiadomość |
G1 ROCK
BMW: 3 x E36
Imię: Paweł
Pomógł: 22 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 2033 Skąd: SOPOT
|
Wysłany: 10-12-12, 00:19 Short Shifter do e36 ??? Czy ktoś ma w aucie?
|
|
|
Mam zamiar wstawic Short Shifter do swej e36. Czy ktoś ma w aucie? jak jest różnica w jezdzie? Ile kosztuje montaż w warsztacie i czy jest dużo rozbierania??
Dzieki za info |
_________________
|
|
|
|
|
sony
Siempre Madridista
BMW: E36 325
Imię: Przemek
Silnik: M50B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 30 Maj 2012 Posty: 300 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 10-12-12, 08:25
|
|
|
http://www.realoem.com/bm...013&hg=25&fg=05
Tak to wygląda to wszystko jest trochę schowane nad skrzynią ale ponoć da się to ogarnąć. Zawleczki nr. 11 sciąga się chyba szczypcami do cybantów Sam mam shiftera i jestem zadowolony, jeździ się przyjemniej niż na seryjnej dźwigni z tym, że ja miałem go już zamontowanego od kupna .. |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 10-12-12, 08:32
|
|
|
short bardzo fajna sprawa
jeżeli robota idzie to w 10 min powinen byc umocowany
mi sie kiedyś zeszło ze 20 min z wyjeciem oryginalnego z plastikowego koszyka a podobno jest jakiś na to patent i wychodzi szybko i bez boleśnie
jednak nie wiem czemu robią te shorty w ten sposób ze gałka jest troche obrucona, ja swojego musiałem uciąc w pół i pospawać tak by gałka była prosto przy okazji jeszcze sobie go skruciłem
nie kupuj tych oryginalnych z bmw z3m itp bo sa za długie i prawie nie ma róznicy
na allegro chinczyki po stówce sa bardzo krótkie i przyjemne |
_________________
|
|
|
|
|
G1 ROCK
BMW: 3 x E36
Imię: Paweł
Pomógł: 22 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 2033 Skąd: SOPOT
|
Wysłany: 10-12-12, 21:06
|
|
|
Ale trzeba od dołu śrubę odkręcić? potem z góry wstawić szifter i jest okey?? |
_________________
|
|
|
|
|
sony
Siempre Madridista
BMW: E36 325
Imię: Przemek
Silnik: M50B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 30 Maj 2012 Posty: 300 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 10-12-12, 22:49
|
|
|
G1 ROCK tam nie ma żadnych śrub, wyciąga się tylko te dwie zawleczki i wszystko powinno wyjść.
///ESIU powiedz mi jak Ty to tak szybko wyjmujesz?? Ja próbowałem wydobyć ale nie mogłem tego wygrzebać od spodu nawet na kanale, chciałem wymienić tuleję nr.7 Masz może jakiś patent aby to wszystko bez większych kłopotów wyjąć i potem złożyć?? Oczywiście bez wyciągania skrzyni bo to wszystko siedzi właśnie nad nią |
|
|
|
|
Balrog
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Lis 2011 Posty: 55 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 10-12-12, 22:56
|
|
|
Ja mam właśnie oryginalny z3m i jakoś krotszego nie mogę sobie wyobrazić.każdy kto jeździ moim samochodem to mówi że niemoglby z czyms takim jeździć bo nie wie czy bieg mu wskoczył i jaki w ogóle ma.mi Sie jeździ super i każdemu polecam taki zabieg no a roboty jak dla mnie było na 45 min.z tym że już szystko było wcześniej przygotowane |
|
|
|
|
Kondzio811
BMW: E36
Imię: Konrad
Silnik: M52
Pomógł: 26 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Sie 2010 Posty: 784 Skąd: LPU
|
Wysłany: 11-12-12, 00:44
|
|
|
///ESIU napisał/a: | z plastikowego koszyka a podobno |
koszyk się przekręca o jakiś 1cm na obwodzie i wychodzi bardzo łatwo |
|
|
|
|
dominpl
BMW: E46 330xi
Imię: Dominik
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 11 razy Dołączył: 01 Wrz 2011 Posty: 567 Skąd: Wrocław/Zduńska Wola
|
Wysłany: 11-12-12, 08:28
|
|
|
Ja mam taki chinski i polecam, swietna rzecz, u mnie galka stoi prosto. |
|
|
|
|
pawel_323
BMW: E36
Imię: Pawel
Silnik: M52B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Paź 2011 Posty: 53 Skąd: Rdm
|
Wysłany: 11-12-12, 09:00
|
|
|
Również polecam tą modyfikacje. Mam z allegro za stówke i nie wyobrażam sobie bez niego jazdy. Chociaż trochę, żałuje, że nie poszedłem w ORI Z3M, bo podobno jest kozak |
|
|
|
|
Masters
BMW: E30 M20b20 & E46 M54b30
Imię: Kamil
Silnik: M20/M54
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 64 razy Wiek: 32 Dołączył: 10 Lis 2010 Posty: 3269 Skąd: Mikołów
|
|
|
|
|
sony
Siempre Madridista
BMW: E36 325
Imię: Przemek
Silnik: M50B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 30 Maj 2012 Posty: 300 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 11-12-12, 11:17
|
|
|
Jeździłem na zwykłej dźwigni i dla mnie na zwykłej jest gorzej Skoro piszą że te za 100zł są dobre... |
|
|
|
|
Masters
BMW: E30 M20b20 & E46 M54b30
Imię: Kamil
Silnik: M20/M54
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 64 razy Wiek: 32 Dołączył: 10 Lis 2010 Posty: 3269 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: 11-12-12, 18:39
|
|
|
Panowie ktoś coś jeszcze podpowie ? |
|
|
|
|
Diler216
Obierzyświat
BMW: E36 SZARAK
Imię: Kamil
Silnik: M52B25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 1256 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 11-12-12, 19:00
|
|
|
powiedzcie mi czy jest faktycznie sens to montować? czy różnica jest bardzo zauważalna. Ja mam u siebie do wymiany tą tuleje, która trzyma ramie wybieraka i zastanawiam sie, czy wymienić samą tuleję, czy zamiast tego kupić i wstawić short shifter?? |
_________________ Moja Ślicznotka 3er Aero Pack: http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=12218 - najnowsze zdjęcia - str.20
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 11-12-12, 20:25
|
|
|
bierz taki za stówke z allegro byle miał ten tlumik drgań czy jak mu tam
tylko przygotuj sie ze moze byc potrzebnya szlifierka kontowa i spawarka jak okaze się ze gałka stoi krzywo tzn jest o kilka stopni obrucona
nie wiadomo od czego to zalezy, jednym stoi prosto drugim krzywo choc shorty te same
z Z3M jest zadługi nie wiele sie ruzni od serji, te chinskie z allegro dopiero spełniaja swoją funkcje choc czasem potrafia wypaśc zabezpieczenia no ale cóz wkoncu to chiny |
_________________
|
|
|
|
|
|