Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z m10b18! e30
Autor Wiadomość
cartonik 
...BMW MANIAKKKKK...



BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy
Wiek: 79
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1086
Skąd: Mszana Gorna/Dolna
Wysłany: 02-01-09, 08:32   problem z m10b18! e30

a wiec tak zaczne od poczatku miałem rok e30 z motorem m10 dałem ja bratu ja lałem 10W40 a mój nie normalny brat zalał jakiś czas temu 5W40 :( wali strasznie na koncu silnika ostatnie dwa zawory. jak dodam gazu to tak klepie ze szok nie da sie wytrzymać tak glosno. ostatniego czasu brat jechal i mowil ze palila mu sie kontrolka oleju. mowil ze tez mu olej bierze. Panowie co jest co to moze być?
_________________
Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar


CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! :)
 
 
 
Maver 



BMW: 325 tds
Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 527
Skąd: Knurów
Wysłany: 02-01-09, 09:15   

Sprawdz stan oleju !



A olej mineralny silnik zawsze bedzie palil wiec to norma....


To stukanie - nie mam pojecia niestety....
_________________

 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 02-01-09, 09:35   

zależ gdzie tłucze

w bloku? w głowicy?

Maver napisał/a:

A olej mineralny silnik zawsze bedzie palil wiec to norma....


5w40 to syntetyk
_________________
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 02-01-09, 10:29   

Przeszedł na żadszy olej i mu rozszczelniło slnik.
Czeka wymiana uszczelniaczy, może uszczelki pod głowicą i regulacja luzów zaworowych.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Davo 
bezpieczny wariat



BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 803
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 02-01-09, 10:40   

lolejko napisał/a:
Przeszedł na żadszy olej i mu rozszczelniło slnik.
Czeka wymiana uszczelniaczy, może uszczelki pod głowicą i regulacja luzów zaworowych.


dokladnie tak, wyplukalo mu wszystkie szczeliny ktore gestrzy olej uzupelnial, rzadszy poszedl w komin i nie dosc ze oleju brak to i szczelnosci. jak sie chce przejsc na rzadszy to sie robi remont silnika z planowaniem gladzi cylindrow itd. radze najpierw porzadnie mu sypnac w czape, mogl sie dowiedziec co sie dzieje przy zmianie parametrow lanego oleju a tak moze zniszczyc silnik nawet. najpierw sie dowiadujesz co sie stanie a dopiero potem cokolwiek zmieniasz !!
_________________
www.bmwklubczestochowa.pl
 
 
 
Maver 



BMW: 325 tds
Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 527
Skąd: Knurów
Wysłany: 02-01-09, 12:22   

Moj blad z tym olejem.....


No tak, wszyscy mowia ze nie wolno zmieniac z 15 na 5 itp... jak juz raz zalejesz 10 albo1 5 to juz na 5 nie mozesz wrocic bo bedziesz mial takie objawy....


Jak to sie mowi

Kapitalka silnika panie :mur:
_________________

 
 
 
Davo 
bezpieczny wariat



BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 803
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 02-01-09, 14:03   

Maver napisał/a:
jak juz raz zalejesz 10 albo1 5 to juz na 5 nie mozesz wrocic


mozesz ale lepiej zrobic kapitalke przed zmiana niz po ;)
_________________
www.bmwklubczestochowa.pl
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 02-01-09, 19:40   

A widzicie są wjątki czasami. W poprzedniej beemce miałem dylemat jaki olej po zakupie zalać, bo nie wiedziałem co tam było lane. Olej w silniku nie za bogato wyglądał więc zalałem minerala.
Okazało się, że silnik przez 8000km nic nie wziął oleju to zaryzykowałem i zalałem półsyntetykiem. I ani grama oleju nie brała. Nie powiem, że z początku się bałem.
Codziennie stan oleju sprawdzałem i czy jakiś wyciek się nie pojawił, ale zniosła to beemka po mistrzowsku :)
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Davo 
bezpieczny wariat



BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 803
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 02-01-09, 23:02   

Lolo nie jestes wyjatkiem (wyjatkowy) :P widocznie wczesniej miales polsyntetyk, silnik byl w dobrym stanie i na polsyntetyku smigal, Ty zrobiles margines bezpieczenstwa i wlales minerala a potem znow polsyntetyk. inna sprawa gdybys piasku wsypal i by Ci sie silnik zniszczyl tak ze dopiero przekladniowy by nie wylatywal :P ale skoro silnik byl w stanie jezdzic na 10w40 to 8 tys km na minerale nic mu nie zrobilo z reszta gestszy olej jak sie wleje to szkody nie przynosi. szkoda jest gdy wiesz ze silnik jezdzi na dobrym i wlejesz rzadszy ale jesli tak jak u Ciebie okazuje sie ze wlales za gesty i wystarczy rzadszy to sie nie zalapujesz do tematu zmiany na zbyt rzadki :P
_________________
www.bmwklubczestochowa.pl
 
 
 
cartonik 
...BMW MANIAKKKKK...



BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy
Wiek: 79
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1086
Skąd: Mszana Gorna/Dolna
Wysłany: 03-01-09, 09:09   

tak to jest panowie brat sie troche pospinał. wczoraj bylem z nim u mechanika silnik do wymiany :( nie słuchał mnie to teraz ma wydatki.ja ta bunie uzytkowałem i zawsze byl lany 10w40 powiedziałem lej 10w40dalej to sie rozszczelnil silnik. moje m50 chodzi na syntetyku ale od poczatku na nim jezdzil wiec nie zmieniam mam teraz prawie 200tysiecy czasem z rana zawory za klepia bo to normalne oczywiscie tylko na zimnym :)
_________________
Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar


CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! :)
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 03-01-09, 09:22   

cartonik, gdzie sa te stuki? opisz dokladnie, cos mi tu nie pasi :niepasi:
_________________
 
 
rafal-LUBIN
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-09, 09:29   Re: problem z m10b18! e30

cartonik napisał/a:
jak dodam gazu to tak klepie ze szok nie da sie wytrzymać tak glosno. ostatniego czasu brat jechal i mowil ze palila mu sie kontrolka oleju. mowil ze tez mu olej bierze.

...a ja bym powiedzial ze pompa oleju byla juz w slabej kondycji, dostala żadkiego oleju i sie zatarla :( ...a powodem klepania jest zerwany film olejowy i klepie teraz panewka...
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 03-01-09, 09:54   

najwiekszym błędem była jazda z mrygającą kontrolką cisnienie.
zmiana oleju nie ma możliwosci by zajechac silnik, on został zajechany jadac bez cisnienia
_________________
 
 
Davo 
bezpieczny wariat



BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 803
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 03-01-09, 10:00   

///ESIU napisał/a:
najwiekszym błędem była jazda z mrygającą kontrolką cisnienie.
zmiana oleju nie ma możliwosci by zajechac silnik, on został zajechany jadac bez cisnienia


a dlaczego jechal bez cisnienia? bo byl za rzadki olej i wylecial
_________________
www.bmwklubczestochowa.pl
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 03-01-09, 11:08   

Davo napisał/a:
a dlaczego jechal bez cisnienia? bo byl za rzadki olej i wylecial


no zgadza się ale to nie była bezpośrednia przyczyna no chyba logiczne

zrobie dzióre w misce, olej wyleci, stanie na panewkach i co powiem olej za rzadki ?
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 15