problem z m10b18! e30 |
Autor |
Wiadomość |
cartonik
...BMW MANIAKKKKK...
BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy Wiek: 79 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1086 Skąd: Mszana Gorna/Dolna
|
Wysłany: 02-01-09, 08:32 problem z m10b18! e30
|
|
|
a wiec tak zaczne od poczatku miałem rok e30 z motorem m10 dałem ja bratu ja lałem 10W40 a mój nie normalny brat zalał jakiś czas temu 5W40 wali strasznie na koncu silnika ostatnie dwa zawory. jak dodam gazu to tak klepie ze szok nie da sie wytrzymać tak glosno. ostatniego czasu brat jechal i mowil ze palila mu sie kontrolka oleju. mowil ze tez mu olej bierze. Panowie co jest co to moze być? |
_________________ Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar
CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! |
|
|
|
|
Maver
BMW: 325 tds
Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy Wiek: 33 Dołączył: 22 Paź 2008 Posty: 527 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 02-01-09, 09:15
|
|
|
Sprawdz stan oleju !
A olej mineralny silnik zawsze bedzie palil wiec to norma....
To stukanie - nie mam pojecia niestety.... |
_________________
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 02-01-09, 09:35
|
|
|
zależ gdzie tłucze
w bloku? w głowicy?
Maver napisał/a: |
A olej mineralny silnik zawsze bedzie palil wiec to norma.... |
5w40 to syntetyk |
_________________
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
Davo
bezpieczny wariat
BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Paź 2008 Posty: 803 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 02-01-09, 10:40
|
|
|
lolejko napisał/a: | Przeszedł na żadszy olej i mu rozszczelniło slnik.
Czeka wymiana uszczelniaczy, może uszczelki pod głowicą i regulacja luzów zaworowych. |
dokladnie tak, wyplukalo mu wszystkie szczeliny ktore gestrzy olej uzupelnial, rzadszy poszedl w komin i nie dosc ze oleju brak to i szczelnosci. jak sie chce przejsc na rzadszy to sie robi remont silnika z planowaniem gladzi cylindrow itd. radze najpierw porzadnie mu sypnac w czape, mogl sie dowiedziec co sie dzieje przy zmianie parametrow lanego oleju a tak moze zniszczyc silnik nawet. najpierw sie dowiadujesz co sie stanie a dopiero potem cokolwiek zmieniasz |
_________________ www.bmwklubczestochowa.pl |
|
|
|
|
Maver
BMW: 325 tds
Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy Wiek: 33 Dołączył: 22 Paź 2008 Posty: 527 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 02-01-09, 12:22
|
|
|
Moj blad z tym olejem.....
No tak, wszyscy mowia ze nie wolno zmieniac z 15 na 5 itp... jak juz raz zalejesz 10 albo1 5 to juz na 5 nie mozesz wrocic bo bedziesz mial takie objawy....
Jak to sie mowi
Kapitalka silnika panie |
_________________
|
|
|
|
|
Davo
bezpieczny wariat
BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Paź 2008 Posty: 803 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 02-01-09, 14:03
|
|
|
Maver napisał/a: | jak juz raz zalejesz 10 albo1 5 to juz na 5 nie mozesz wrocic |
mozesz ale lepiej zrobic kapitalke przed zmiana niz po |
_________________ www.bmwklubczestochowa.pl |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 02-01-09, 19:40
|
|
|
A widzicie są wjątki czasami. W poprzedniej beemce miałem dylemat jaki olej po zakupie zalać, bo nie wiedziałem co tam było lane. Olej w silniku nie za bogato wyglądał więc zalałem minerala.
Okazało się, że silnik przez 8000km nic nie wziął oleju to zaryzykowałem i zalałem półsyntetykiem. I ani grama oleju nie brała. Nie powiem, że z początku się bałem.
Codziennie stan oleju sprawdzałem i czy jakiś wyciek się nie pojawił, ale zniosła to beemka po mistrzowsku |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
Davo
bezpieczny wariat
BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Paź 2008 Posty: 803 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 02-01-09, 23:02
|
|
|
Lolo nie jestes wyjatkiem (wyjatkowy) widocznie wczesniej miales polsyntetyk, silnik byl w dobrym stanie i na polsyntetyku smigal, Ty zrobiles margines bezpieczenstwa i wlales minerala a potem znow polsyntetyk. inna sprawa gdybys piasku wsypal i by Ci sie silnik zniszczyl tak ze dopiero przekladniowy by nie wylatywal ale skoro silnik byl w stanie jezdzic na 10w40 to 8 tys km na minerale nic mu nie zrobilo z reszta gestszy olej jak sie wleje to szkody nie przynosi. szkoda jest gdy wiesz ze silnik jezdzi na dobrym i wlejesz rzadszy ale jesli tak jak u Ciebie okazuje sie ze wlales za gesty i wystarczy rzadszy to sie nie zalapujesz do tematu zmiany na zbyt rzadki |
_________________ www.bmwklubczestochowa.pl |
|
|
|
|
cartonik
...BMW MANIAKKKKK...
BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy Wiek: 79 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1086 Skąd: Mszana Gorna/Dolna
|
Wysłany: 03-01-09, 09:09
|
|
|
tak to jest panowie brat sie troche pospinał. wczoraj bylem z nim u mechanika silnik do wymiany nie słuchał mnie to teraz ma wydatki.ja ta bunie uzytkowałem i zawsze byl lany 10w40 powiedziałem lej 10w40dalej to sie rozszczelnil silnik. moje m50 chodzi na syntetyku ale od poczatku na nim jezdzil wiec nie zmieniam mam teraz prawie 200tysiecy czasem z rana zawory za klepia bo to normalne oczywiscie tylko na zimnym |
_________________ Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar
CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 03-01-09, 09:22
|
|
|
cartonik, gdzie sa te stuki? opisz dokladnie, cos mi tu nie pasi :niepasi: |
_________________
|
|
|
|
|
rafal-LUBIN [Usunięty]
|
Wysłany: 03-01-09, 09:29 Re: problem z m10b18! e30
|
|
|
cartonik napisał/a: | jak dodam gazu to tak klepie ze szok nie da sie wytrzymać tak glosno. ostatniego czasu brat jechal i mowil ze palila mu sie kontrolka oleju. mowil ze tez mu olej bierze. |
...a ja bym powiedzial ze pompa oleju byla juz w slabej kondycji, dostala żadkiego oleju i sie zatarla ...a powodem klepania jest zerwany film olejowy i klepie teraz panewka... |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 03-01-09, 09:54
|
|
|
najwiekszym błędem była jazda z mrygającą kontrolką cisnienie.
zmiana oleju nie ma możliwosci by zajechac silnik, on został zajechany jadac bez cisnienia |
_________________
|
|
|
|
|
Davo
bezpieczny wariat
BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Paź 2008 Posty: 803 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 03-01-09, 10:00
|
|
|
///ESIU napisał/a: | najwiekszym błędem była jazda z mrygającą kontrolką cisnienie.
zmiana oleju nie ma możliwosci by zajechac silnik, on został zajechany jadac bez cisnienia |
a dlaczego jechal bez cisnienia? bo byl za rzadki olej i wylecial |
_________________ www.bmwklubczestochowa.pl |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 03-01-09, 11:08
|
|
|
Davo napisał/a: | a dlaczego jechal bez cisnienia? bo byl za rzadki olej i wylecial |
no zgadza się ale to nie była bezpośrednia przyczyna no chyba logiczne
zrobie dzióre w misce, olej wyleci, stanie na panewkach i co powiem olej za rzadki ? |
_________________
|
|
|
|
|
|