Przesunięty przez: yeahman 05-05-09, 00:10 |
jak przygotowac 328 do driftu? |
Autor |
Wiadomość |
mkolosa
BMW: kiedys e21 obecnie e36 328
Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 21 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 03-01-09, 22:27 jak przygotowac 328 do driftu?
|
|
|
panowie mam problem, otoz pamietam jak jezdzilem rekinkiem z 1,8 na k-jetronicu i driftowalo m isie tym z wielka latwoscia, teraz nie wiem zestarzalem sie czy co, otoz jak wiezdzam na plac i zaczynam probowac driftowac to mam takie dziwne przypadki, aha auto to e36 328 na gwintach, komp troche ruszony, i gumy 245 na tyle 225 na przodzie, nie do konca negatyw ale tylnie kolka troche wyprostowane, to tyle bo zaraz odezwa sie ci co powiedza nie masz probemu tylko autem sie chwalisz
1. przy tych laczach ciezko jest mi zerwac przyczepnosc
2. jak juz uda sie zerwac przyczepnosc auto prawie natychmiast obraca
ogolnie chodzi o to ze ciezko zaczac poslizg jak juz zaczne to znowu cholernie ciezko utrzymac auto w poslizgu, troszke mniej gazu i auto odzyskuje przyczepnosc, troszke za duzo i obraca mnie, czuje sie tak jakbym musial utrzymywac powiedzmy drugi bieg i idealnie powiedzmy 4780 obrotow bo jak zejde ponizej 4730 przypadek 1 jak przekrocze 4820 obraca, to chyba nie normalne
tak wiec do palenia super do driftu nie koniecznie, doradzcie mi cos co mozna zmienic zeby troche lepiej mi to wychodzilo, jaki gumy polecacie, nie mam szpery ale przy 2,8 to nie powinien byc problem za wielki (rekin byl bez szpery), wiecie moze jak mozna zmiezyc, zwazyc (nie wiem jak to nazwac) rozlozenie masy, moze za duzo mam na tyle, a moze cos z kompem pogmerac, moze tu jest jakis skok mocy nie w tym momencie co trzeba, od czego zaczac please help me, kupilem to bmw do nauki driftu a teraz tylko zalamka |
Ostatnio zmieniony przez yeahman 25-01-09, 21:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 03-01-09, 23:03
|
|
|
Bez szpery to dobrze nie podriftujesz (nie bez powodu wszystkie auta szykowane do driftu mają szpery).. Skoro obraca może za wolno kierą machasz? Ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć. też toche próbuje i obróciło mnie 2 razy, ale ewidentnie z mojego błędu (co prawda ja mam tylko m20b20, ale ciiii)
PS. robiłeś coś w zawiasie? |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
no_limit
AdrenalineUser
BMW: 3er
Silnik: M52B28
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 3093 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-01-09, 23:22
|
|
|
Kurcze to dziwne że masz problem ze zerwaniem przyczepności... Ale jakbyś na tył wrzucił 225 to pewnie łatwiej by było polatać bokiem.
Ja też mam 245 i nie mam problemu z zrywaniem przyczepności....
A no i szpera to podstawa... |
_________________ We do what we want and we do it with pride |
|
|
|
|
Davo
bezpieczny wariat
BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Paź 2008 Posty: 803 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 04-01-09, 00:20
|
|
|
dokladnie, najpierw zorganizuj sobie wezsze laczki i zobacz czy pomoglo, najprawdopodobniejsze i koszty tez niewielkie |
_________________ www.bmwklubczestochowa.pl |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 05-01-09, 01:09
|
|
|
kolego zapomnij o drifcie kiedy nie masz szpery !!
obraca cie bo nie masz szpery i dla tego tez masz kłopot z zerwaniem przyczepności doskonale wiem o czym mówisz bo e30 też miałem bez szperunku
245 lacze do nauki driftu to dość głupi pomysł
załuz sobie jakies 15ki 195 i zobaczysz jak fura zacznie zamiatać
piszesz ze kupiłeś 328 do nauki dr. wiec czmu jeszcze nie zaspawałeś mostu
jakieś dziwne rzeczy prawisz, chcesz driftować ? posłuchaj się moich rad |
_________________
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 07-01-09, 14:36
|
|
|
Po pierwsze te opon ysa za szerokie, zeb ydriftowac z tym silnikiem, jest po prost uza slaby takie opon ystosuja w drifcie przy ponad 400KM mocy gdzie auto jest maksymalnie odchudzone.
Wsadz najlepiej jakies 15 cali szerokosc max 205 najlepiej jakies 195
Aha... I szpera to podstawa, bez sszpery da sie, ale to jest bardziej walka z autem niz drift |
_________________ rev |
|
|
|
|
Rafal325i
I znowu V8
BMW: e65 750i
Imię: Rafał
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 520 Skąd: Mrągowo
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
mkolosa
BMW: kiedys e21 obecnie e36 328
Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 21 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 07-01-09, 21:11
|
|
|
stalem sie posiadaczem kompletu kol 15" z oponami fuldy podobnymi do choiny toyo o szerokosci 195, zeczywiscie 17" na 245 to glupi pomysl, co do odpowiedzi kolegi an temat zakupu auta do driftu to tak kupilem do driftu w jakis sposob juz przygotowane do tego ale nie zostalo skonczone wiec wole podpytac co zrobic, co do szpery juz szukam mostu z szpera co bardziej mi lezy, w ostatecznosci mam jeszcze jeden most (chyba od 1,8) wiec go zaspawam, ale to ostatecznosc |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 08-01-09, 00:32
|
|
|
skoro masz juz wąskie opony i szukasz szpery to następnym krokiem bedzie mega twardy gwint dodatkowo powinieneś wymienic gumowe lementy na twardsze zamieniki, ostatnio dużo się słyszy o olkuszu podobno daje rade.
przydała by sie maglownica z emki 3,0 (krótsze przełozenia)
jakis fotel kubełkowy czym głebszy i twardszy tym lepszy
do tego szelki najlepiej 4 punktowe
i tak zrobiona furka drifty powinny byc przyjemnoscią
powodzenia |
_________________
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 08-01-09, 11:06
|
|
|
jeśle środek masz seryjny i ci na nim nie zalezy to wywal chociaz kanape z tylu, zawsze to troche lzej. Podobnie im mniej luksusów tym lepiej (swoje ważą). Tak jak ///ESIU radził wymień zwykłe gumy na poliuretany i daj najlepiej gwint (chociaż w moim przypadku mix bilstein B6 + springi H&R do nauki daje rade). I póki szukasz szpery to zaspawaj ten z 1.8, co ci zależy? Na tym da sie normalnie też jeździć |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 08-01-09, 12:44
|
|
|
Jesli myslisz powaznie o drifcie, to zwykla szpera to nie jest to.
Zaspawaj most, bo na profesjonalna szpere 3000 zl raczej nie bedziesz wydawac |
_________________ rev |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 08-01-09, 15:09
|
|
|
Annoth napisał/a: | jeśle środek masz seryjny i ci na nim nie zalezy to wywal chociaz kanape z tylu, zawsze to troche lzej |
kanapa jest bardzo lekka więcej już waży koło zapasowe z gaaśnicą
wszystko zależy czy poważnie podchodzisz do tematu drifting i czy auto ma być uniwersalne czyli tez na codzień, jesli to twój jedyny pojazd to trudno będzie z tego zrobić dobry wuzek do bocznego upalania |
_________________
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 08-01-09, 16:06
|
|
|
///ESIU napisał/a: | Annoth napisał/a: | jeśle środek masz seryjny i ci na nim nie zalezy to wywal chociaz kanape z tylu, zawsze to troche lzej |
kanapa jest bardzo lekka więcej już waży koło zapasowe z gaaśnicą
wszystko zależy czy poważnie podchodzisz do tematu drifting i czy auto ma być uniwersalne czyli tez na codzień, jesli to twój jedyny pojazd to trudno będzie z tego zrobić dobry wuzek do bocznego upalania |
Dokaldnie.
Choc e30 to moj jedyny pojazd.
Chociaz ja zawsze pozyczam auto od ojca, ale jesli bym nie mial takiej mozliwosci juz dawno by doszlo jakies drugei e30, e28 do wozenia dupska
bardzo duzo wazy dywan, ciezko go wyniesc w jedna osobe
Duzo rowniez waza fotele (w e30 ok .20 kg sztuka) gdzie kubly moej waza ok. 7-8kg, wiec zaoszczedzile ok .25kg na samych fotelach
W E36 pewnei fotele jeszcze ciezsze |
_________________ rev |
|
|
|
|
|