Przesunięty przez: yeahman 05-05-09, 00:10 |
jak przygotowac 328 do driftu? |
Autor |
Wiadomość |
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 08-01-09, 16:37
|
|
|
podobno z e36 mozna wyciągnac 200kg zbednej masy więc to bardzo dużo , to tak jak byś nieźle dłubnoł sobie silnik |
_________________
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 08-01-09, 17:16
|
|
|
juz w e30 jest ten efekt jak wszytsko wypruejsz, to czuejsz efekt (chociaz tak ja mialem w przyapdk u2.7l)
Moja 2.7l po lekich modach i wyprozniona na 400m miala pomiar 15,15s (mierzona na aparaturze na wyscigach 1/4 mili a nei jakims oszukancem gtechem) |
_________________ rev |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 08-01-09, 17:46
|
|
|
moja e30 jak wyprułem tez dało sie od razu zauważyć że lepiej gania a nie była tak do konca jescze wypruta bo zostało na podłodze to twarde wygłuszenie |
_________________
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 08-01-09, 17:55
|
|
|
dobra..jak zdjac to wygluszenie ? |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 08-01-09, 18:37
|
|
|
///ESIU napisał/a: | moja e30 jak wyprułem tez dało sie od razu zauważyć że lepiej gania a nie była tak do konca jescze wypruta bo zostało na podłodze to twarde wygłuszenie |
Ja chce dodac ze te wyglsuzenia sa na karoserii schowane pdo silnikiem i ksrzyniu i jeszcze oslon ywydech uwszytsko odemnei wylecialo przy wspaie
razem z takie cztery pozadne wiaderka |
_________________ rev |
|
|
|
|
mkolosa
BMW: kiedys e21 obecnie e36 328
Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 21 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 09-01-09, 08:02
|
|
|
gwinty twarde juz mam, elementy gumowe z m-ki sa pelne i twarde a nie tak jak orginal jakis ser szwajcarski, roznica jest znaczna w prowadzeniu auta
ale wracjajac do driftu to zostalo mi kubly + szelki, szpera jak na razie
co do wagi , tu bedzie trudno auto narazie jedyne w domu zona by sie wk... jakbym wywalil srodek, jeszcze na dodatek dziecko w planach wiec srodka nie wywale, naszczescie nie mam za bogatego wyposazenia, wiec na razie do garazu powedrowala zapasowka i subwoofer (ciezsza od kola)
mam jedna rzecz o ktorej wstydze sie mowic.... kuchenke gazowa zasilana 40l butla w bagazniku tuz za sciana grodziwa, tak wlasnie ostatnio dyskutowalismy z znajomkiem ze pewnie ta masa z tylu nie pozwala na jakakolwiek kontrole bo przeciez przy przeciozeniach te rzeczy waza tlye wiecej im wieksze przeciazenie, szperunek napewno duzo pomoze co do 3000 to masz racje nie chce tyle wydac, raczej polowe tej kwoty to chyba max co moge obecnie wlozyc wiec skoro mowisz ze to 3000 to chyba odczekam i kupie pozniej bo kupowac byle co to nie sztuka |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 09-01-09, 10:24
|
|
|
Enzo napisał/a: | Ja chce dodac ze te wyglsuzenia sa na karoserii schowane pdo silnikiem i ksrzyniu i jeszcze oslon ywydech uwszytsko odemnei wylecialo przy wspaie
razem z takie cztery pozadne wiaderka |
dokładnie ja u siebie wya=waliłem o jedną osłone zadużo, nie którzy mogli sie poparzyć od wydechu
mkolosa, o jakich 3000 mówisz? chodzi ci o nową szpere?
śmiało mozesz kupować używke grunt by była w dobrym stanie |
_________________
|
|
|
|
|
mkolosa
BMW: kiedys e21 obecnie e36 328
Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 21 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 09-01-09, 12:33
|
|
|
Enzo napisał/a: | Jesli myslisz powaznie o drifcie, to zwykla szpera to nie jest to.
Zaspawaj most, bo na profesjonalna szpere 3000 zl raczej nie bedziesz wydawac |
o to mi chodzilo, wiec pytanie ile moze kosztowac szpera w dobrym stanie |
|
|
|
|
Rafal325i
I znowu V8
BMW: e65 750i
Imię: Rafał
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 520 Skąd: Mrągowo
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 09-01-09, 14:41
|
|
|
Wiesz co jesli chcesz wpakowac 1500zl to powiem krotka daj sobei spokoj.
1500 to poczatek wydatkow, to nie tani sport
Na twoim meijscu szukalby mjakiejs E30 a to zostawilbym sobei jako normalne auto do jezdzenia |
_________________ rev |
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 09-01-09, 18:30
|
|
|
żaden sport motorowy nie jest tani |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 09-01-09, 19:38
|
|
|
A wspominał już ktoś o 3 chłodnicach ? |
_________________
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 09-01-09, 21:35
|
|
|
3 chlodnicach? |
_________________ rev |
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 09-01-09, 23:04
|
|
|
Pamiętaj abyś nie kupował samej szpery z 3.2 bo do niczego nie będzie pasowała, ratuje Cię cały komplet z wózkiem. Takie komplety zdarzją się za 1500zł |
_________________ Legio Patria Nostra
|
|
|
|
|
|