Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
zawieszenie do kombiaka mojego?
Autor Wiadomość
kantor 



BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 604
Skąd: siem-ce śl
Wysłany: 04-01-09, 21:10   zawieszenie do kombiaka mojego?

yo! mam pytanie!

podejdzie mi takie coś? ktos na forum mowił ze to dobra firma
http://www.allegro.pl/ite...gwintowane.html

wydaje mi sie ze bryła podwoziowa jest taka sama a pisze tylko ze do sedana i do coupe?

jak macie cos innego porządnego to wklejajcie tu linki bo chyba se zawieszenie zmienie:)

aa jeszcze jedno pytanko czy mozna auto obnizyc w miare dobrze i zeby było w miare miekkie a nie jezdziło by sie jak na klockach drewnianych? i zeby koła z przodu nie ocierały o nic przy skręcaniu? chodzi mi o obnizenie auta o jakies 4,5 cm.

czy przy tym zawieszeniu jest możliwośc bobicia do samego końca tak ze opona bedzie ocierała o nadkole czy da sie to jakos zblokować?
_________________
BMW 4 life
Ostatnio zmieniony przez kantor 04-01-09, 21:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 04-01-09, 21:22   

kantor napisał/a:
wydaje mi sie ze bryła podwoziowa jest taka sama a pisze tylko ze do sedana i do coupe?


chyba to samo powinno być

kantor ja kupiłem i nie jestem zadowolony z tej firmy,
ale mnie chodziło o to żeby było twardo, a tobie żeby było miękko ;)
jak chcesz żeby było dosyć miękko to bierz :ok:

kantor napisał/a:
i zeby koła z przodu nie ocierały o nic przy skręcaniu? chodzi mi o obnizenie auta o jakies 4,5 cm.


przy tym obniżeniu jakie chcesz uzyskać powinno być ok :ok: nic nie będzie trzeć

Cytat:
czy przy tym zawieszeniu jest możliwośc dobicia do samego końca tak ze opona bedzie ocierała o nadkole czy da sie to jakos zblokować?


będzie dobrze, raczej nie ma możliwości dobicia, chyba że opuścisz na sam dół i załadujesz Tourasa po sam dach ;)



ta druga aukcja co wkleiłeś to to samo jest ;) ;)
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
kantor 



BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 604
Skąd: siem-ce śl
Wysłany: 04-01-09, 21:28   

ta druga aukcja co wkleiłeś to to samo jest ;) ;)

fakt - juz poprawiłem. kurde zastanawiam sie czy warto jest wydawać tyle kasy w zawieszenie zeby pozniej mnie nie denerowało jeszcze bardziej niż teraz po tych zasranych dziurach;/ wygląda to fajnie no ale jest te ale...
_________________
BMW 4 life
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 04-01-09, 21:30   

kantor napisał/a:
kurde zastanawiam sie czy warto jest wydawać tyle kasy w zawieszenie zeby pozniej mnie nie denerowało jeszcze bardziej niż teraz po tych zasranych dziurach;/ wygląda to fajnie no ale jest te ale...


to już twoja decyzja kolego :ok:
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
kantor 



BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 604
Skąd: siem-ce śl
Wysłany: 04-01-09, 21:35   

ziom a jak myslisz czy warto inwestować w gwint czy moze starszy sprężyny wymienić? np 2x -40,50? będą na tym cierpiały oryginalne amory?
_________________
BMW 4 life
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 04-01-09, 21:37   

kantor napisał/a:
będą na tym cierpiały oryginalne amory?


będą cierpieć amory :(

lepiej kup gwint, bo na zakup sprężym wydasz ze 300zł i w najbliższym czasie przez te sprężyny wyleją się amory na które wydasz 900-1000zł

więc gwint to lepsza alternatywa :ok:
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
kantor 



BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 604
Skąd: siem-ce śl
Wysłany: 04-01-09, 21:40   

wylukałem takie cos co obniza zaweiszenie o jakies 4cm
http://www.allegro.pl/ite...mm_318_328.html
_________________
BMW 4 life
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 04-01-09, 21:45   

kantor, kupuj tn Gwint. Do jazdy na codzień nie ma lepszego rozwiązania na co dzień :D Jest akurat. Na zimę do góry dajesz i w lato na glebe zjeżdżasz.
Mam w Cabrio go już od lipca i na razie żadnych oznak zużycia. Cena jest dobra.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
kantor 



BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 604
Skąd: siem-ce śl
Wysłany: 04-01-09, 22:04   

wiesz to tak dopiero za jakies 3,4 miechy jak dojde do kasy po wydechu i malowaniu no sie zobaczy jak to bedzie ;]
_________________
BMW 4 life
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14