Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Samoczynne rozłanczanie i załączanie LPG przy 1/4 butli...
Autor Wiadomość
Adidas99 



BMW: E36
Imię: Marcin
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 711
Skąd: Koło
  Wysłany: 17-01-13, 11:20   Samoczynne rozłanczanie i załączanie LPG przy 1/4 butli...

[sekwencja ZENIT] Są 2 problemy:

- bardzo późno załącza się z benzyny na gaz
- w chwili gdy jest moment odpowiedni w którym powinien przerzucić na gaz
to załącza się jakieś ciągłe piszczenie (gdy wyłączę gaz przestaje, włączę nadal piszczy. Ale gdy wyłączę silnik i załączę ponownie wtedy przestaje ale nadal jedzie na PB)

Szczegółowo to wygląda tak: wsiadam i jadę, po przejechaniu około 5-6 km gdzie prawie
auto uzyskuje temperaturę 90' i gdzie już powinno przerzucić na gaz, wtedy załącza się to piszczenie. Wyłączę to wyłączając zapłon i zapalając z powrotem. Dopiero po przejechaniu
około 18-20km od domu przełączy się na gaz i wtedy jest ok, jedynie jeszcze zauważyłem ze podczas jazdy na gazie to różnie wskazuje ilość gazu raz 4 diody,potem 3 albo 2, za 5km znów 4. (nie mogę jeszcze wyczaić ile pali ale tego i tego ładnie łyka)

Co jest powodem powyższych problemów?


Edit.

nowy problem str.2
Ostatnio zmieniony przez Adidas99 23-10-13, 00:48, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
misieek1226 
...



BMW: E36 323
Imię: Michał
Silnik: M52B25 LSD
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 53 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 2232
Skąd: Kwaśniów D.,Olkusz
Wysłany: 17-01-13, 11:37   

czujniik temperatury gazu/ temp. parownika -do sprawdzenia oba ale raczej ten na reduktorze
_________________
Ostatnio zmieniony przez misieek1226 17-01-13, 11:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
rybka318 



BMW: E36 COUPE
Imię: Łukasz
Silnik: M50b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 867
Skąd: okol.Oświęcimia
Wysłany: 17-01-13, 11:39   

Ja bym zaczął od wymiany czujnika temperatury na parowniku, ja miałem uszkodzony i przerzucał na gaz kiedy mu pasowało, czasami nawet przy 90stopniach. Ewentualnie możesz mieć zapowietrzony układ chłodzenia, też to przerabiałem. Ale nie wiem skąd to piszczenie. To jakiś pasek czy coś innego piszczy ??
_________________
Zobacz moje coupe
http://www.bmw3er.pl/view...der=asc&start=0
 
 
misieek1226 
...



BMW: E36 323
Imię: Michał
Silnik: M52B25 LSD
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 53 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 2232
Skąd: Kwaśniów D.,Olkusz
Wysłany: 17-01-13, 11:45   

rybka318 napisał/a:
Ale nie wiem skąd to piszczenie. To jakiś pasek czy coś innego piszczy

brzeczyk od instalki kazda to ma :) ale nie zawsze podłączone :) np. jak brakuje ci gazu to tez piszczy :)
_________________
 
 
 
rybka318 



BMW: E36 COUPE
Imię: Łukasz
Silnik: M50b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 867
Skąd: okol.Oświęcimia
Wysłany: 17-01-13, 12:07   

misieek1226 napisał/a:
rybka318 napisał/a:
Ale nie wiem skąd to piszczenie. To jakiś pasek czy coś innego piszczy

brzeczyk od instalki kazda to ma :) ale nie zawsze podłączone :) np. jak brakuje ci gazu to tez piszczy :)


No to kumam. To mam podpięte, mi piszczy kilkakrotnie jak się skończy gaz ( to o to chodziło :wstyd: ) Ale mi nigdy w innych okolicznościach nie piszczało więc nie wiem z jakiego powodu Tobie piszczy Adidas99 :wstydnis:
_________________
Zobacz moje coupe
http://www.bmw3er.pl/view...der=asc&start=0
 
 
misieek1226 
...



BMW: E36 323
Imię: Michał
Silnik: M52B25 LSD
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 53 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 2232
Skąd: Kwaśniów D.,Olkusz
Wysłany: 17-01-13, 12:12   

rybka318, jak awaryjnie(np.przy duzym spadku cisnienia) przerzuca z gazu na Pb to tez tak będzie piszczeć ;p
_________________
 
 
 
Adidas99 



BMW: E36
Imię: Marcin
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 711
Skąd: Koło
Wysłany: 17-01-13, 12:14   

rybka318 napisał/a:
Ja bym zaczął od wymiany czujnika temperatury na parowniku, ja miałem uszkodzony i przerzucał na gaz kiedy mu pasowało, czasami nawet przy 90stopniach. Ewentualnie możesz mieć zapowietrzony układ chłodzenia, też to przerabiałem. Ale nie wiem skąd to piszczenie. To jakiś pasek czy coś innego piszczy ??


Nie pasek, w kabinie mi piszczy, w okolicach tego przełącznika na gaz
 
 
Adidas99 



BMW: E36
Imię: Marcin
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 711
Skąd: Koło
Wysłany: 17-01-13, 12:16   

Cytat:
brzeczyk od instalki kazda to ma :) ale nie zawsze podłączone :) np. jak brakuje ci gazu to tez piszczy :)


Ale w E36 mam tak ze jak braknie gazu to 3 razy zapiszczy i koniec i jadę na PB.
A tu jak zacznie piszczeć to piszczy cały czas dopóki nie wyłączę i włączę zapłonu.
 
 
rybka318 



BMW: E36 COUPE
Imię: Łukasz
Silnik: M50b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 867
Skąd: okol.Oświęcimia
Wysłany: 17-01-13, 12:31   

Wymień ten czujnik i zobaczysz ;)
_________________
Zobacz moje coupe
http://www.bmw3er.pl/view...der=asc&start=0
 
 
misieek1226 
...



BMW: E36 323
Imię: Michał
Silnik: M52B25 LSD
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 53 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 2232
Skąd: Kwaśniów D.,Olkusz
Wysłany: 17-01-13, 12:31   

ja stawiam na czujnik temp. w reduktorze/zapowietrzony układ/czujnik temp.gazu sprawdz to
_________________
 
 
 
Zychu 


BMW: e46
Imię: Michał
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 10 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Gru 2012
Posty: 185
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 17-01-13, 12:35   

może musisz zrobić przegląd instalacji, u mnie było to samo - gazownik podpiął pod kompa, zrobił 'serwis' i hula :yeah:
_________________

 
 
 
Adidas99 



BMW: E36
Imię: Marcin
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 711
Skąd: Koło
Wysłany: 17-01-13, 12:44   

Zychu napisał/a:
może musisz zrobić przegląd instalacji, u mnie było to samo - gazownik podpiął pod kompa, zrobił 'serwis' i hula :yeah:


Chyba tak zrobię ;0


A co dokładnie składa sie na kompletny taki przegląd lpg ?
 
 
misieek1226 
...



BMW: E36 323
Imię: Michał
Silnik: M52B25 LSD
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 53 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 2232
Skąd: Kwaśniów D.,Olkusz
Wysłany: 17-01-13, 12:53   

Adidas99 napisał/a:
A co dokładnie składa sie na kompletny taki przegląd lpg ?
pojedziesz tylko jedz do kogos ogarnietego :) podepnie ci kompa zmieni filterki i zobaczy co sie dzieje
_________________
 
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 17-01-13, 17:17   

Buzzer piszczy, jakiegoś błęda wywala i może to być bezpośrednio związane z tym późnym przełączaniem. Pierwszy trop to tak jak poprzednicy pisali, czujnik temperatury reduktora. Najlepiej byłoby podłączyć do kompa i zobaczyć co tam się dzieje. Ja za podłączenie i podstawową diagnostykę biorę 2-3 dychy.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
Adidas99 



BMW: E36
Imię: Marcin
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 711
Skąd: Koło
Wysłany: 17-01-13, 20:04   

-byłem
-opowiedziałem co się dzieje
-facet obejrzał jakie mam podzespoły (myślał ze stag (bo takie tam montują) )
-stwierdził, że to robota na dłuższą chwile,bo prawdopodobnie padł MAP-SENSOR (czy coś takiego)
i żebym się umówił na konkretny dzień i zostawił wtedy auto.
- stwierdził że to na 80% map-sensor ponieważ (po moich opowieściach)
gdy auto uzyska odpowiednia temp. to nie przerzuca na gaz tylko piszczy (nie zawsze) czyli
oznacza to, że sensor nie odbiera nie takie pomiary ciśnienia i nie przerzuca na gaz.
- pytam ile taki sensor, a on że około 150-200zł a ja na to :cenzura: :bluzni: :cenzura:
- ale mówi ze na 80% bo on to musi dokładnie sprawdzić jak zostawię auto.


Co wy na to ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14