Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
E46 150 KM spalanie
Autor Wiadomość
grucha 



BMW: e90
Silnik: M47+
Pomógł: 187 razy
Wiek: 104
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 3758
Skąd: EL
Wysłany: 22-01-13, 14:30   

danieldeni20 napisał/a:
Co na jałowym?
Ikarusowi chodzilo o bieg inaczej "luz"
_________________

 
 
danieldeni20 



BMW: E46
Imię: Daniel
Silnik: M47DO1
Nadwozie: Touring
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 618
Skąd: Łeba
Wysłany: 22-01-13, 14:31   

grucha napisał/a:
danieldeni20 napisał/a:
Co na jałowym?
Ikarusowi chodzilo o bieg inaczej "luz"


Wiem co to znaczy tylko nie skumałem na początku o co chodzi ;P

Nie wiem kiedy będę miał możliwość podjechania na diagnostykę bo pracuje do16tej

Edit.

Hmm chyba zle przeliczyłem.. będę musiał to sprawdzić bo : zalałem za 100zł bo były dosłownie opary i w chwili dojechania do mojej miejscowości dolałem za 60zł i wskazówka wróciła do pozycji gdy tankowałem za 100zł czyli wygląda to tak jakbym spalił za 60zł zwykłej ropy czyli spalanie jest mniejsze.. ile można zrobić na rezerwie? Od kiedy mi kontrolka migła miałem przejechane jakieś 40 km... ile Litrów ma bak i ile litrów paliwa to rezerwa?

Edit.

A moze mam coś włączone .. jeszcze nie wiem co to dsc asc jakieś i inne duperele... nawet nie wiem jak klimę włączyć bo lodowate powietrze szło ale czy to ona :P Też nei wiem o co chodzi bo raz coś tam nacisnąłem auto to z przodu szło chłodne powietrze (zimne) a na szybę ciepłe.. zgłupiałem :P
 
 
leszekmw 


Wiek: 59
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 33
Skąd: lublin
Wysłany: 23-01-13, 13:51   

danieldeni20 napisał/a:
Hmm chyba zle przeliczyłem.. będę musiał to sprawdzić bo : zalałem za 100zł bo były dosłownie opary i w chwili dojechania do mojej miejscowości dolałem za 60zł i wskazówka wróciła do pozycji gdy tankowałem za 100zł czyli wygląda to tak jakbym spalił za 60zł zwykłej ropy czyli spalanie jest mniejsze.. ile można zrobić na rezerwie? Od kiedy mi kontrolka migła miałem przejechane jakieś 40 km... ile Litrów ma bak i ile litrów paliwa to rezerwa?

kurrr.., ale mącisz bracie , ile zrobiłeś km bo to jest w tej chwili najważniejsze ?? ?
poza tym żeby mieć cokolwiek miarodajnego to trzeba zrobić jak już ktoś napisał - nalać pod korek i pojeździć trochę - i znów pod korek.., nawet najlepiej na tym samy dystrybutorze..
i od tego musisz zacząć , kasy Ci jeszcze coś zostało pewnie.. :)

danieldeni20 napisał/a:
jeszcze nie wiem co to dsc asc jakieś i inne duperele... nawet nie wiem jak klimę włączyć bo lodowate powietrze szło ale czy to ona :P Też nei wiem o co chodzi bo raz coś tam nacisnąłem auto to z przodu szło chłodne powietrze (zimne) a na szybę ciepłe.. zgłupiałem :P

bmw to nie polonez gdzie masz 4 przyciski i wszytko jasne ;) .. trzeba sobie instrukcję załatwić i poczytać , najlepiej po polsku , popytaj kolegów pewnie doradzą gdzie , a najszybciej na allegro..
 
 
danieldeni20 



BMW: E46
Imię: Daniel
Silnik: M47DO1
Nadwozie: Touring
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 618
Skąd: Łeba
Wysłany: 23-01-13, 18:03   

leszekmw napisał/a:
danieldeni20 napisał/a:
Hmm chyba zle przeliczyłem.. będę musiał to sprawdzić bo : zalałem za 100zł bo były dosłownie opary i w chwili dojechania do mojej miejscowości dolałem za 60zł i wskazówka wróciła do pozycji gdy tankowałem za 100zł czyli wygląda to tak jakbym spalił za 60zł zwykłej ropy czyli spalanie jest mniejsze.. ile można zrobić na rezerwie? Od kiedy mi kontrolka migła miałem przejechane jakieś 40 km... ile Litrów ma bak i ile litrów paliwa to rezerwa?

kurrr.., ale mącisz bracie , ile zrobiłeś km bo to jest w tej chwili najważniejsze ?? ?
poza tym żeby mieć cokolwiek miarodajnego to trzeba zrobić jak już ktoś napisał - nalać pod korek i pojeździć trochę - i znów pod korek.., nawet najlepiej na tym samy dystrybutorze..
i od tego musisz zacząć , kasy Ci jeszcze coś zostało pewnie.. :)

danieldeni20 napisał/a:
jeszcze nie wiem co to dsc asc jakieś i inne duperele... nawet nie wiem jak klimę włączyć bo lodowate powietrze szło ale czy to ona :P Też nei wiem o co chodzi bo raz coś tam nacisnąłem auto to z przodu szło chłodne powietrze (zimne) a na szybę ciepłe.. zgłupiałem :P

bmw to nie polonez gdzie masz 4 przyciski i wszytko jasne ;) .. trzeba sobie instrukcję załatwić i poczytać , najlepiej po polsku , popytaj kolegów pewnie doradzą gdzie , a najszybciej na allegro..


No z poloneza do takiego auta to wiadomo panowie ;P Kopyto ma jednak bo wczoraj ją przetestowałem( auto stało 2 miechy to zamulone) a komputer podaje średnie spalanie 6.1 ale niby trzeba dodać 1,5 L bo zaniża sporo... Pod korek zaleje ale nie teraz bo mam inne wydatki też :P a 64l to sporo $$
 
 
ikarus 



BMW: e46 320iA
Imię: Marek
Silnik: m54b22
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 128 razy
Wiek: 47
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 6648
Skąd: Łódź
Wysłany: 23-01-13, 18:44   

klima to taka śnieżynka przy klimatroniku,chlodne powietrze bedzie leciało nawet gdy dasz na max temperature jesli pokretło miedzy srodkowymi nawiewami bedzie na polu niebieskim :wstyd:

cos mi sie zdaje,ze wszystkie pieniadze przeznaczyłes na auto i teraz zacznie sie dramat przy najprostszych wymianach i diagnozach eksploatacyjnych... kupno samego żelaza to początek wydatków :no:
 
 
danieldeni20 



BMW: E46
Imię: Daniel
Silnik: M47DO1
Nadwozie: Touring
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 618
Skąd: Łeba
Wysłany: 23-01-13, 21:13   

ikarus napisał/a:
klima to taka śnieżynka przy klimatroniku,chlodne powietrze bedzie leciało nawet gdy dasz na max temperature jesli pokretło miedzy srodkowymi nawiewami bedzie na polu niebieskim :wstyd:

cos mi sie zdaje,ze wszystkie pieniadze przeznaczyłes na auto i teraz zacznie sie dramat przy najprostszych wymianach i diagnozach eksploatacyjnych... kupno samego żelaza to początek wydatków :no:


Nie mam żadnych pokręteł ;] kto powiedział, że wszystkie? Mam jeszcze kaski no i się pracuje .. książkę piszesz :krzeslo: ?

Mam jjuż książkę w pdfie ( jeżdżę samochodem E46) to sobie poczytam ( ale przed lift niestety) :)
 
 
ikarus 



BMW: e46 320iA
Imię: Marek
Silnik: m54b22
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 128 razy
Wiek: 47
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 6648
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-01-13, 09:18   

danieldeni20 napisał/a:
Nie mam żadnych pokręteł ;]
masz... :wstyd: miedzy srodkowymi nawiewami tzw.mieszacz :D



danieldeni20 napisał/a:
( ale przed lift niestety) :)
bez znaczenia...

danieldeni20 napisał/a:
kto powiedział, że wszystkie? Mam jeszcze kaski no i się pracuje .. książkę piszesz :krzeslo: ?
masz rację... nie moja sprawa :hyhy:
 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2329
Skąd: Łódź
Wysłany: 28-01-13, 14:20   

Nie wiesz co i jak się włącza to co sprawdzałeś w aucie przed zakupem ? Ojjj chyba mocno napalony byłeś :P
 
 
Slawek-CH 



BMW: e34 m50 2.0
Imię: Sławomir
Silnik: m50 2.0
Nadwozie: Sedan
Wiek: 38
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 836
Skąd: Chojnice
Wysłany: 10-02-13, 11:36   

Jak mówisz, że jesteś z Lęborka to niedawno widziałem tam e46 właśnie w diselku bodajże zielona za śmieszną kasę. Ty ją kupiłeś?

A tak poza tym podajesz mało miarodajne opisy.
_________________
BMW- to co kocha każdy z nas...
 
 
 
Bar-T-ekS 



BMW: e61 530xd Touring
Imię: Bartek
Silnik: M57/TU
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 104
Skąd: ---
Wysłany: 11-02-13, 21:47   

:szukaj: po pierwsze primo opcja szukaj nie boli :czyta:
po drugie primo na jałowym nie będziesz miał więcej niż 4000 obr/min, sprawdź podczas jazdy :)
po trzecie primo nie powinna Ci palić więcej niż 7l/100km :piwo: przy normalnej jeździe oczywiście :cwaniak2:
_________________
BMW 320d Touring
Suzuki SV 650S
 
 
danieldeni20 



BMW: E46
Imię: Daniel
Silnik: M47DO1
Nadwozie: Touring
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 618
Skąd: Łeba
Wysłany: 12-02-13, 17:32   

Bar-T-ekS napisał/a:
:szukaj: po pierwsze primo opcja szukaj nie boli :czyta:
po drugie primo na jałowym nie będziesz miał więcej niż 4000 obr/min, sprawdź podczas jazdy :)
po trzecie primo nie powinna Ci palić więcej niż 7l/100km :piwo: przy normalnej jeździe oczywiście :cwaniak2:


już to dawno obadałem i wydawało mi się, że napisałem tutaj.. tak do 4 k i odcinka chyba bo na biegu to leci dalej :cwaniak2:
Co do spalania to takie mi wyszło po zalaniu wioskowego paliwa (pewnie gnoje chrzcili z 5 razy) gdy ją kupiłem .. od kiedy jeżdżę na orlenie to na trasie mam spalanie lekko ponad 6 l przy normalnej jeździe (do 130km/h) :)
Sporo wciąga jak jest zimna bo odczuwalna różnica zawirowań wskaźnika ale ogólnie jest jak być powinno :) a w lecie podobno może być nawet lekko ponad 5 l przy spokojnej jeździe ;)

tylko denerwuje mnie wskaźnik spalania.. bo lekko więcej w gaz a on leci na 20 l i mnie to denerwuje ;P

Co do jakiejś zielonej to nie ja to kupiłem.. moja to ta : http://www.autocentrum.pl...w-seria-3-2002/
 
 
ikarus 



BMW: e46 320iA
Imię: Marek
Silnik: m54b22
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 128 razy
Wiek: 47
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 6648
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-02-13, 17:39   

danieldeni20 napisał/a:
tylko denerwuje mnie wskaźnik spalania.. bo lekko więcej w gaz a on leci na 20 l i mnie to denerwuje ;P
nim sie nie przejmuj bo kłamie jak z nut bo to jest ekonomizer oporowy,zresztą komputer tez pokazuje orientacyjne wartosci... najlepiej zalac na full przejechac 100,200 lub 300 km i dolac do full...
 
 
danieldeni20 



BMW: E46
Imię: Daniel
Silnik: M47DO1
Nadwozie: Touring
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 618
Skąd: Łeba
Wysłany: 12-02-13, 18:03   

ikarus napisał/a:
danieldeni20 napisał/a:
tylko denerwuje mnie wskaźnik spalania.. bo lekko więcej w gaz a on leci na 20 l i mnie to denerwuje ;P
nim sie nie przejmuj bo kłamie jak z nut bo to jest ekonomizer oporowy,zresztą komputer tez pokazuje orientacyjne wartosci... najlepiej zalac na full przejechac 100,200 lub 300 km i dolac do full...


no zalałem pod korek Pojechałem w traskę i dojeżdziłem po mieście spokojnie i wyszło 6.4l na 100 KM ale jazda spokojna dość (tylko kilka wyprzedzeń) w 4 osoby..
 
 
danieldeni20 



BMW: E46
Imię: Daniel
Silnik: M47DO1
Nadwozie: Touring
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 618
Skąd: Łeba
Wysłany: 12-02-13, 18:09   

Szczurek napisał/a:
Nie wiesz co i jak się włącza to co sprawdzałeś w aucie przed zakupem ? Ojjj chyba mocno napalony byłeś :P


Podsawy.. blachy czy są wycieki, grubości lakieru, jak pracuje silnik, wspomaganie czy nie wyje, turbina czy nie gwizda, amorki na diagnostyce, zużycie materiałów, oponki, podłogę itd takie pierdoły typu jak się ustawia nawiew to wiesz gdzie miałem :P wszystko w aucie działa bez zarzutów ;)
 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2329
Skąd: Łódź
Wysłany: 13-02-13, 04:22   

Nie wnikam gdzie miałeś... ale dla świętego spokoju dobrze by było sprawdzić aby wiedzieć z czym się trzeba będzie jeszcze bujać... tak samo i klima no ale wiadomo zima :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9