Mogę założyć taki fitr fazy ciekłej? |
Autor |
Wiadomość |
Adidas99
BMW: E36
Imię: Marcin
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 31 Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 711 Skąd: Koło
|
|
|
|
|
lobek
BMW: E39
Imię: Robert
Silnik: m57d30
Pomógł: 125 razy Wiek: 31 Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 5184 Skąd: Mikołów
|
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 23-01-13, 16:47
|
|
|
No właśnie, a reduktor to zgaduj zgadula? Masz wsadzić taki jaki miałeś. Patrzysz, porównujesz, kupujesz. Proste |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
m310ax
Mów mi Marian :)
BMW: e36
Imię: Mariusz
Silnik: M50B20
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 11 razy Wiek: 31 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 738 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: 23-01-13, 17:40
|
|
|
a czym skutkuje założenie złego filtra ? |
_________________ we speak different language but we all know what is mpower
Zobacz moje qp
|
|
|
|
|
Adidas99
BMW: E36
Imię: Marcin
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 6 razy Wiek: 31 Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 711 Skąd: Koło
|
Wysłany: 23-01-13, 21:15
|
|
|
m310ax napisał/a: | a czym skutkuje założenie złego filtra ? |
No właśnie o to chodzi czy będzie spełniać role filtra czy nie.
Z resztą jutro podjadę do sklepu i wymienię na odpowiedni, tylko myślałem
ze jeżeli już wyciąłem stary to może ten też będzie pasował, tyle. |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 24-01-13, 02:27
|
|
|
Wszystko zależy od obudowy w jakiej ten filtr jest umiejscowiony, stąd pytanie o reduktor....
Z mojego doświadczenia wynika, że możesz ten filtr założyć, ale bez zdjęcia reduktora/obudowy filtra nie dałbym mojej opinii więcej jak 80%. |
_________________
|
|
|
|
|
|