BMW: E36-328 coupe Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 92 Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-02-13, 12:12
Cytat:
tak??? to dlaczego jak auto delikatnie ściąga to zmienia się koła przód z tyłem i po takiej operacji jest poprawa???
Coś jest nie tak z kołem.
Może opony/felgi nabyły jakąś wadę z racji na gorsze warunki pracy (miałem podobną sytuację w Pasacie, po wymianie na proste felgi auto jeździło idealnie. Stare felgi okazały się bardzo krzywe, a opony powycierały niesymetrycznie).
Od tamtej pory jeżdzę wyłącznie na nowych oponach zimowych/letnich. Obecne BMW ma ustawioną geometrię, wymienione tuleje, etc.. i nie ściąga, nie pływa, nie szarpie kierownicy na koleinach (niestety nie zawsze tak było). Każda opona ściera się symetrycznie, tzn.: strona zewnętrzna jest tak samo wytarta jak wewnętrzna. Jedyna różnica, że przednie opony ścierają się trochę szybciej niż tylnie.
I jeszcze jedno, docieranie opon wg BMW wynosi 200km spokojnej jazdy, więc na pewno nie chodzi o jakiekolwiek większe ścieranie opony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach