podlaczenie wody lpg |
Autor |
Wiadomość |
Gotti
Low&Slow
BMW: E36 2.8 & Trabant 601 71r
Imię: GoTi
Silnik: 2.8
Nadwozie: Touring
Pomógł: 6 razy Wiek: 31 Dołączył: 29 Mar 2012 Posty: 1708 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 09-04-13, 14:16 podlaczenie wody lpg
|
|
|
czy ma znaczenie podlaczenie ktory przewod od wody do parownika czy bez roznicy?
|
_________________
|
|
|
|
|
Bambus
BMW: e30 335i sedan i e36 touring mpak
Imię: Robert
Silnik: M30 i M52
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Lut 2012 Posty: 42 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 09-04-13, 15:15
|
|
|
Ma. Na jednym jest zasilanie,a na drugim powrót |
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 09-04-13, 16:24
|
|
|
Bez różnicy. Przez reduktor ma przepływać płyn i tyle. Największą różnicę robi to na jakie węże założysz trójniki. Mają to być te od nagrzewnicy. Nieraz widziałem jak "SPECE" biorą obieg na reduktor z jakiejś chłodnicy paliwa/oleju albo, co jest już zupełną miazgą i kompletnym debilizmem, z podgrzewania przepustnicy |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
Gotti
Low&Slow
BMW: E36 2.8 & Trabant 601 71r
Imię: GoTi
Silnik: 2.8
Nadwozie: Touring
Pomógł: 6 razy Wiek: 31 Dołączył: 29 Mar 2012 Posty: 1708 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 09-04-13, 18:44
|
|
|
MIKUr1 nagrzewnica tak tak
to dziekowka |
_________________
|
|
|
|
|
ManiekCSL
BMW: 328iS
Imię: Marcin
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Kwi 2011 Posty: 224 Skąd: Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 09-04-13, 21:46
|
|
|
A jak powinno się robić lub jak jest lepiej:
1. Wpiąć reduktor szeregowo w wąż do nagrzewnicy
2. Wpiąć reduktor szeregowo w wąż od powrotu z nagrzewnicy
3. Wpiąć reduktor równolegle - jeden króciec do wejścia a drugi do wyjścia przy pomocy 2 trójników
? |
_________________ Moje BMW: http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=17110
|
|
|
|
|
Gotti
Low&Slow
BMW: E36 2.8 & Trabant 601 71r
Imię: GoTi
Silnik: 2.8
Nadwozie: Touring
Pomógł: 6 razy Wiek: 31 Dołączył: 29 Mar 2012 Posty: 1708 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 10-04-13, 11:33
|
|
|
a moge podlaczyc pod ten waz co idze na dole chlodnicy co idze chyba do nagrzewnicy pod filtrem powietrza i odrazu dwa trojniki na jeden waz? |
_________________
|
|
|
|
|
E30 ROST
e46 330iC skalpel
BMW: 325 e30 m50T
Silnik: 2.5 24vent
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Lut 2011 Posty: 517 Skąd: BAU
|
Wysłany: 10-04-13, 12:32
|
|
|
ManiekCSL napisał/a: | A jak powinno się robić lub jak jest lepiej:
1. Wpiąć reduktor szeregowo w wąż do nagrzewnicy
2. Wpiąć reduktor szeregowo w wąż od powrotu z nagrzewnicy
3. Wpiąć reduktor równolegle - jeden króciec do wejścia a drugi do wyjścia przy pomocy 2 trójników
? |
ad. 3 to za pomoca 2 kolanek
nie gotti nie mozesz reduktor nie bedzie mial wtedy krazenia jak tak podepniesz |
_________________ czesci e30
http://www.youtube.com/watch?v=Yq3zYBwzuT0 |
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 10-04-13, 12:53
|
|
|
ManiekCSL, ad.3 przy użyciu dwóch trójników. Jak podepniesz szeregowo to albo stracisz ogrzewanie albo reduktor nie będzie się dogrzewał, w zależności od tego który wąż wybierzesz. |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
ManiekCSL
BMW: 328iS
Imię: Marcin
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Kwi 2011 Posty: 224 Skąd: Jastrzębie-Zdrój
|
|
|
|
|
|