wydech z kwasówki |
Autor |
Wiadomość |
kantor
BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 604 Skąd: siem-ce śl
|
Wysłany: 13-01-09, 22:36 wydech z kwasówki
|
|
|
czesc! postanowiłem sie zapytać co myslicie o wydechu ze stali kwasoodpornej? moze wypowiedzą się ci co to mają?
w lutym mam termin na wymiane układu wydechowego od sondy lambAda do końca - zostawiam tylko tłumik końcowy bo jest fajny a nie chce zadnego głośnego (328).
gośc bedzie mi robił tłumik przelotowy wyrówna cisnienie w wylocie z cylidnrów (wspawanie jakiegoś X) - nie pamietam jak tam dokładnie mowił.
chodzi ot o czy to znacznie podnosci moc a raczej bardziej mi zalezy na momencie obrotowym i czy zmienia to coś w brzmieniu (pozostawiając oryginalny tłumik)
p.s gośc się zna na rzeczy bo caly czas to robi zwlaszcza BMW |
_________________ BMW 4 life |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 14-01-09, 09:01
|
|
|
jeśli się nana tym zna to powinno być dobrze, katalizatory zostawiasz? |
_________________
|
|
|
|
|
Davo
bezpieczny wariat
BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Paź 2008 Posty: 803 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 14-01-09, 09:21
|
|
|
kantor napisał/a: | wyrówna cisnienie w wylocie z cylidnrów (wspawanie jakiegoś X) |
tzw x-pipe, w bmw sa charakterystyczne zwezenia ukladu, x-pipe i s-pipe, "iksy" sa tam gdzie wydech oparty jest na 2 rurach i w jednym miejscu schodza sie i rozchodza z polaczeniem przekroju. nie zaleca sie usuwania "iksow" i "esow" przy modyfikacjach wydechu gdyz sa one odpowiedzialne za odpowiednie cisnienie spalin, chyba ze ktos sie na tym zna i robi cos takiego jak barany aha, w miejscu jak "iks" sie znowu rozchodzi na 2 kanaly u mnie jest sonda lambda i podejrzewam ze u innych tez |
_________________ www.bmwklubczestochowa.pl |
|
|
|
|
kantor
BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 604 Skąd: siem-ce śl
|
Wysłany: 14-01-09, 09:48
|
|
|
///ESIU napisał/a: | jeśli się nana tym zna to powinno być dobrze, katalizatory zostawiasz? | nie nie zamiast katalizatorow bede mial tlumik przelotowy zrobiony przez tego goscia |
_________________ BMW 4 life |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 14-01-09, 13:55
|
|
|
a jak sprawa z eondami? bo u Ciebie powinna być druga sonda za katem o ile dobrze pamiętam
napisz dokładnie jak ten wydech będzie wygladał od poczatku do końca i powiedz jaka jest tego cena
ja w swojej bede dłubał wydech ale narazie nie wiem gdzie |
_________________
|
|
|
|
|
kantor
BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 604 Skąd: siem-ce śl
|
Wysłany: 14-01-09, 14:07
|
|
|
nie no u mnie na to wychodzi ze lamAda jest tylko przed katem
http://bmwfans.info/origi...18/ill-18_0189/
gośc powiedział ze bedzie robił wydech od sondy do końca wiec tlumik przelotowy zamiast katalizatora i dalej do tlumika końcowego tylko wlasnie teraz zastanaiwam się czy mam 2 katalizatory czy jeden bo na zdjeciu wychodzi na to ze 1 kat jest do 3 cylindrow;/
z reszta zobaczymy jak mi to wszytko zrobi. powiedział ze za 1700zł mi to zrobi |
_________________ BMW 4 life |
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 14-01-09, 17:26
|
|
|
Mi zrobili w tomaracing cały wydech (od kolektora do samego końca, przelotówka). Wzięli 2000 i osobiście jestem zachwycony.
Tak brzmi
http://pl.youtube.com/watch?v=HkDsVHjX6OM |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
kantor
BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 604 Skąd: siem-ce śl
|
Wysłany: 14-01-09, 23:08
|
|
|
a tlumik koncowy tez miales przez nich robiony?
przyszło ci cos po tym mocy albo przynajmniej momentu obrotwego? |
_________________ BMW 4 life |
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 15-01-09, 09:12
|
|
|
Tak, też tłumik końcowy u nich. Subiektywnie to przybyło odczuwalnie na przyspieszeniu, zwłaszcza w górnych zakresach (na hamownie sie wybiore jak jeszcze barany założe). Zażyczyłem sobie by nie był za głośny i taki zrobili. Jak jedziesz spokojnie to w miare cicho jest (na trasie nie tzeba krzyczeć do osoby obok i po pieciogodzinnej jeździe głowa nie boli - sprawdzane). Za to jak przyciśniesz ryczy jak rajdówka i czasem ogniem strzeli. Ogólnie bardzo dobrze wydana kasa |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
kantor
BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 604 Skąd: siem-ce śl
|
Wysłany: 15-01-09, 23:58
|
|
|
o w tej firmie bede robił wydech
http://www.mgmotorsport.pl |
_________________ BMW 4 life |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
|