Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
E36 320 Ile przejedziesz zanim przełączy się na gaz?
Autor Wiadomość
Jerry_Cornelius 



BMW: e36
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 730
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 01-03-13, 16:44   

Stag 300 + m52b28 dosłownie pare metrów, temp + 6-7stopni i przełącza na LPG :D
_________________
„Słońcu ani śmierci nie można patrzeć prosto w oczy.”
„Tylko martwi wiernie dochowują omerty”

The mythical BMW E36 -->
The Legendary BMW E46-->
 
 
 
Energy 


Nadwozie: Sedan
Pomógł: 19 razy
Wiek: 44
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 456
Skąd: M-c Podl
Wysłany: 01-03-13, 17:07   

To, jaki masz sterownik gazu, to nie mówi nic na temat reszty (najważniejszych) gratów wchodzących w skład instalacji LPG. Temp. przełączania ustawiasz indywidualnie. Najważniejsze są: wtryskiwacze i reduktor, jak są w cenie barszczu to temp. przełączania musi być wysoka. Inaczej rozleci się wszystko momentalnie, a i silnik będzie kulał.
 
 
lisu166 


BMW: 318IS
Silnik: 1900
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 54
Skąd: Pionki
Wysłany: 01-03-13, 21:10   

M52B25 przy -15 przełącza się po 4-5km. Temperatura przełączenia ustawiona na 35 stopni. Latem przełącza się po ok 1km
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 02-03-13, 17:31   

moje M52B28 bardzo szybko sie nagrzewa.
W lecie gdzies okolo 0,5km auto potrzebuje, w zimie przy mrozach maxx 1km.
Pzrelacza mi sie na gaz jak konczy sie niebieskie pole.
_________________
rev
 
 
 
padzio91 
19(J)20


BMW: E39
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 689
Skąd: BBI
Wysłany: 02-03-13, 17:42   

m50b25, stag 300+ , wtryskiwacze WGs , w ostatnie mrozy przełączał się po 2km
_________________
Walczyć trenować...
 
 
 
jaco0620 


BMW: e 36 328 Touring
Silnik: M52B28
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 156
Skąd: dąbrowa górnicza
Wysłany: 02-03-13, 19:17   

M52B28, stag300+ wtryski hana 2000 czerwone reduktor zavoli zeta s przy temp. -1 po 1 km. temp. przejścia na gaz 35 stopni.
_________________
jaco
 
 
 
kat23 


BMW: e36 320i
Imię: Darek
Silnik: m50b33nv
Nadwozie: Touring
Pomógł: 43 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 819
Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 04-03-13, 18:41   

m50b25 stag 300 isa 2 valteki kme gold przy +2* 150m i jedzie na gazie
_________________
Turbo sliper
http://www.bmw3er.pl/view...der=asc&start=0
 
 
Tatar 



BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Mar 2013
Posty: 664
Skąd: Polska
Wysłany: 04-03-13, 18:55   

M42 stag 200 przy -*C do 2 km :)
_________________
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=426675#426675
 
 
konar 



BMW: e36 320i
Imię: Grzesiek
Silnik: m52b20
Nadwozie: Sedan
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lip 2012
Posty: 62
Skąd: Głogów
Wysłany: 07-03-13, 19:48   

a ja napisze cos od siebie, pomimo ze przelancza sie na gaz po przejechaniu ok 5km (3-5 min) to i tak spalane benzyny jest dosc spore przy silniku m52b20 (ssanie dziala i musi wiecej pic), jezdzac na krotkich odcinkach glownie jezdze na PB, latem sprawa wyglada inaczej, nie zauwazam zbytnich ubytkow PB.
_________________
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
///Mateo 


Imię: Mateusz
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 161
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-03-13, 07:17   

Po jakim czasie sie przelacza nie zalezy tylko od ustawien. Wazne aby uklad chlodzacy byl sprawny i zeby instalacja byla prawidlowo wpieta w ten uklad.
 
 
nowy_91 


BMW: e36
Silnik: m50b25
Nadwozie: Sedan
Wiek: 32
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 48
Skąd: Radom
Wysłany: 08-03-13, 09:53   

m50b25 stag 300 temp. ustawiona na 35 do 3 km i gaz :D
 
 
jacacity 



BMW: E-36 323
Imię: Jacek
Silnik: 2,5 L M52
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 277
Skąd: Bytom
Wysłany: 08-03-13, 10:46   

Do pracy też mam niedaleko - 4,5 km, ale w końcu chyba nie tylko do pracy się jeździ, także w ogólnym rozrachunku na pewno wychodzi na plus. Moja instalacja (koszt 3,4 tyś.)"zwróciła" się po około 2,5 roku użytkowania; w zimie stosuje też patent na zakrycie nerek (jak tam już ktoś pisał) , oprócz tego polecam sprawdzić czy pod spodem jest plastikowa osłona na silnik , której brak też pogarsza nagrzewanie się motoru.
_________________

 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2329
Skąd: Łódź
Wysłany: 08-03-13, 11:28   

Te auta to już nie na takie triki z zasłanianiem nerek :P

2,5 roku instalka Ci się zwróciła ? Hmm dość małe przebiegi musisz robić :)
 
 
Jerry_Cornelius 



BMW: e36
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 730
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 08-03-13, 11:41   

Szczurek napisał/a:
Te auta to już nie na takie triki z zasłanianiem nerek :P

2,5 roku instalka Ci się zwróciła ? Hmm dość małe przebiegi musisz robić :)


Nowsze to się zgodze tylko można zaszkodzić, z starszymi modelami to się sprawdza ale trzeba pilnować by nie przegrzac motoru ;)

2.5roku to fakt musi jeździć poniżej 10tys rocznie :)
_________________
„Słońcu ani śmierci nie można patrzeć prosto w oczy.”
„Tylko martwi wiernie dochowują omerty”

The mythical BMW E36 -->
The Legendary BMW E46-->
 
 
 
jacacity 



BMW: E-36 323
Imię: Jacek
Silnik: 2,5 L M52
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 277
Skąd: Bytom
Wysłany: 08-03-13, 11:51   

Jerry_Cornelius napisał/a:
musi jeździć poniżej 10tys rocznie :)

coś koło tego :wstydnis:
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14