Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
E36 320 Ile przejedziesz zanim przełączy się na gaz?
Autor Wiadomość
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2329
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-03-13, 14:49   

Trzeba Cię zacząć przeciągać i po zlotach to troszkę nakręcisz :D i jeszcze instalka na siebie zarobi :P
 
 
kkkkamil26 


BMW: E46 330CI
Imię: Kamil
Silnik: M54B30
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 246
Skąd: Olesin/ok. Warszawy
Wysłany: 20-04-13, 20:50   

Moja E36 M52B20 przełącza się w połowie niebieskiego pola.
W zimę max do 2 km (w zależności od mrozu). Jak było 20 st na zewnątrz to dosłownie 50m i już była na gazie.
_________________
Sprzedam interfejsy diagnostyczne ADS, OBD i K+DCAN.
BMW E30, E31, E32, E34, E36, E38, E39, E46, E60, E90
http://www.interfejsads.ugu.pl Facebook: http://fb.me/MiloBMW/
 
 
 
masloszczak 



BMW: E36 & E46
Imię: Piotrek
Silnik: M52B25/n42
Nadwozie: Touring
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 165
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-06-13, 00:39   

Stag + REGi , temp przełączania 28 stopni.
Po nocy (10 stopni) przełącza się na LPG po 30 sekundach pracy na postoju, wskazówka w połowie niebieskiego pola ale przez kilka sekund jest jeszcze podatna na zdławienie.
_________________
TOURING TO NIE KOMBI !!
 
 
Benny 



BMW: E36
Imię: Mariusz
Nadwozie: Coupe
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 210
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 19-10-13, 23:28   

Żeby nie zakładać specjalnie nowego tematu mam pytanie do osób śmigających na zwykłym lpg, czy jest jakaś różnica gdy odpalam na benzynie i po chwili przegazowuje żeby załączyć na gaz czy jak odpalam na benzynie i chwile przejadę i dopiero po dodaniu gazu przełączam na gaz? Teraz póki jest jeszcze w miarę ciepło, jak się powinno robić aby nie niszczyć ani gazu ani silnika? i jak w zimę?
 
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 20-10-13, 23:01   

Benny, nie ma różnicy jak przełączasz. To ustawienie przy sekwencji ma tylko służyć wydłużeniu żywotności reduktora i wtryskiwaczy oraz zapobieżeniu nieprzyjemnego zachowania auta przy wzbogaconej mieszance (większa gęstość lpg). Gaz nie niszczy silnika choćbyś nie wiem jak przełączał. Silnik niszczy niedbalstwo, olewanie wymian filtrów, nie interesowanie się stanem i regulacją instalacji. Jeśli jest dobrze instalka założona to wystarczy raz na rok podjechać i skontrolować oraz nie lekceważyć dziwnych zachowań, bo póki jeździ to jeździ, jak stanie to będę się martwił....

edit:
Na tę chwilę za żadne skarby nie założyłbym instalacji I lub II generacji. Chyba, że do Poloneza.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
The Polak 


BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 1736
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 20-10-13, 23:04   

MIKUr1 napisał/a:

Na tę chwilę za żadne skarby nie założyłbym instalacji I lub II generacji. Chyba, że do Poloneza.


Nawet do poloneza nie założyłbym nic gorszego niż sekwencja.
_________________

 
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 20-10-13, 23:10   

Zwłaszcza, że jest na gaźniku albo na jednopunkcie :D
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
Benny 



BMW: E36
Imię: Mariusz
Nadwozie: Coupe
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 210
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 21-10-13, 07:34   

Więc nawet jak jest mróz to można śmiało po odpaleniu na benzynie przegazować na gaz?
 
 
 
Jerry_Cornelius 



BMW: e36
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 730
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 21-10-13, 09:44   

Instalacja drugiej generacji nie jest najlepsza, do tego wybuchy gazu, spadek mocy, wypalanie zaworów, takie zniszczenia ta instalacja robi że lepiej darować bo to żadna oszczędność.
Sekwencja ma ustawione temp od której ma się przelaczac najlepiej dla wtryskiwaczy i auta to 40stopni,Chociaż można ustawić niższa temp, tylko nie wpływa to korzystnie na podzespoły instalacji gazowej.
_________________
„Słońcu ani śmierci nie można patrzeć prosto w oczy.”
„Tylko martwi wiernie dochowują omerty”

The mythical BMW E36 -->
The Legendary BMW E46-->
 
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 21-10-13, 10:09   

Jerry_Cornelius napisał/a:
tylko nie wpływa to korzystnie na podzespoły instalacji gazowej.


Jak jest Valtek i Alaska to masz rację :P
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
pacos 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Maj 2013
Posty: 299
Skąd: Kraków/Kielce
Wysłany: 21-10-13, 13:47   

ja mam takie pytanie, jak mam instalacje w miare swieza (od marca bodajze) i mam wtryski valteka ale jezdzi sie ok, nie czuje spadku mocy po przelaczeniu na gaz to jak chce zmienic na hana/baracuda to jak pojezdze jeszcze rok na tych valtekach to dzieje sie co na zasadzie ze na tych wtryskach uszkadza sie silnik, albo cos takiego? czy to tylko chodzi o wydajnosc instalacji?

bylem u gazownika to mowil ze czas wtrysku jest na benzynie i gazie prawie taki sam tylko ze troche za wysokie cisnienie jego jest (chyba wlasnie przez wtryski valteka)
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 21-10-13, 17:57   

Ciśnienie się ustawia na reduktorze, wysokie ciśnienie nie może być spowodowane tym jakie są wtryski. Jest opcja, że jak montowali gaz to zamiast rozwiercić dysze, wsadzili prosto z pudełka i pojechali z ciśnieniem w kosmos (żadna nowość :P ). Jeśli chodzi o Valteki to są po prostu mało żywotne, ale przy prawidłowej regulacji nic Ci nie uszkodzą. Podejrzewam, że 50% aut w Polsce na sekwencji ma właśnie Valteki :P
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
pacos 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Maj 2013
Posty: 299
Skąd: Kraków/Kielce
Wysłany: 21-10-13, 18:22   

Ok, dzięki za informacje.
Co do tego:
MIKUr1 napisał/a:
Jest opcja, że jak montowali gaz to zamiast rozwiercić dysze, wsadzili prosto z pudełka i pojechali z ciśnieniem w kosmos (żadna nowość :P )
jest jakas mozliwosc samemu sprawdzić jak jest to zrobione, czy juz raczej gazownik tylko?

Mam jeszcze jedno pytanie, jak czasem szczegolnie na niskich obrotach i dodaniu duzo gazu samochod tak przerywa ze czuc jakby takie przeskakiwanie (nie wiem jak to nazwać, jakby stukanie ale bez dzwieku, po prostu czuc na pedale gazu oraz w kabinie taki przeskok) to czym moze byc to spowodowane? na benzynie tego nie ma. Przez jakies 3tys. km jakie przejechalem tym autem zdazylo sie tez ze doslownie 3 razy mi zgasl, np na swiatlach stoi na wolnych obrotach i nagle po prostu gasnie, czasem nawet tego nie zauwazam dopóki nie nacisne na gaz.
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 21-10-13, 18:41   

Ciężko mi jest powiedzieć. Musiałbym podłączyć, sprawdzić parametry, przejechać się i zobaczyć ocb. Ogólnie mówiąc, wygląda na niechlujnie założoną i wystrojoną instalkę.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
The Polak 


BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 1736
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 21-10-13, 19:44   

MIKUr1 napisał/a:
Zwłaszcza, że jest na gaźniku albo na jednopunkcie :D


Zapomniałem, że takie też istnieją. Podświadomie o 1.4 od razu pomyślałem. :P
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14