BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
Wysłany: 22-10-13, 12:26
W kwestii szybkiego przechodzenia na zasilanie LPG ma znaczenie jak zamontowany jest reduktor. Jeśli jest daleko od silnika i wykorzystano długie węże doprowadzające wodę to czas będzie dłuższy, jeśli reduktor jest zamontowany właściwie na bardzo malej odległości i jak najkrótszych wężach to przełączenie nawet zimą będzie szybkie.
yeahman, dodać należy, że nowe instalacje IV generacji potrafią stabilnie pracować już przy 10 stopniach i programy oferują taką opcję w ustawieniach. W praktyce oznacza to, że poza porą kiedy mróz gryzie w oczy, silnik przechodzi na LPG praktycznie od razu. Oczywiście taki stan rzeczy możliwy jest tylko przy wykorzystaniu dobrej klasy wtryskiwacza wspieranego nowoczesnym sterownikiem. Inwestycja w podzespoły oczywiście zwraca się tym szybciej im częściej odpalamy na zimnym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach