Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
czy w e30 zmiesci się spore turbo z duzym interculerem ?
Autor Wiadomość
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 04-02-08, 16:41   czy w e30 zmiesci się spore turbo z duzym interculerem ?

witam!
czy w e30 zmiesci się spore turbo z duzym interculerem z tira?
problemu by nie było gdyby nie to ze silnik ma być m50b25
_________________
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 05-02-08, 11:52   

Wszystko wejdzie szlifierka, spawarka i po kłopocie!
V8 wkładają i V10 to tutaj myśle, że kwestia paru ostrych cięć wystarczy! :D
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Klakier 
Przyjaciel Forum


BMW: E36
Imię: Adrian
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 602
Skąd: SMY ....
Wysłany: 05-02-08, 20:51   

///ESIU, ja Ty to turbo wsadzisz z tym interculerem to ja niewiem co sie bedzie działo :D i na drodze i w baku :hyhy: Czy wejdzie ?? ja sie nie znam na tym praktycznie wcale ale widziałem rozne juz przeróbki aut wiec wszystko jest mozliwe :) ale tu juz tzreba miec duzo oleju w glowie a ja mysle ze Ty go posiadasz pod dostatkiem :ok:
_________________
BMW - Nasze najlepsze ;)
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 06-02-08, 09:57   

ma to byc projekt bez użycia szlifierki to że v12 wkładaja do e30 to wiem.
a co do spalania to jest to najmniej ważny element niech pali 100 na 100 ale to ma latać
_________________
 
 
Don.Wojciech 



BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 490
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-02-08, 11:02   

hymm coś nie wydaje mi sie żeby to działało, chyba ze sobie żartujesz. Tiry maja silnik diesla, nisko obrotowe, turbina rozleci sie przy 7 tys obrotów :P i czym większe turbo tym większa turbo dziura a przy takim monstra z pojemności 8 litrów to w malutkim silniczku bmw raczej zmaleje liczba kucyków niż wzrośnie ;(

pyzatym przydało by sie zakuć układ korbowy i tłoki, nie wspominając o azotowaniu głowicy.

aha i nie wydaje mi sie żeby to sie zmieściło, intercooler raczej powinien wylądować przed zderzakiem :D
_________________
Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 06-02-08, 13:31   

Don.Wojciech, chyba się nie rozumiemy :ops:
to nie turbo od tira ma być tylko normalne jakis garett tylko interculer ma być z tira to wszystko hehehehe
poza tym robiliśmy golfa turbo i interculer ma ze scani. interculer musi być z tira żeby był wydajny :hyhy:


odpuściłem temat z e30 turbo

najprawdopodobniej bedzie e36 cabrio turbo lub e30 V8 4,0 ale wciaz walcze ze soba co wybrać :mur:
_________________
 
 
Don.Wojciech 



BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 490
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-02-08, 15:09   

aaa chyba ze tak :ok: :hyhy: ja u turbiam mojego Is'a. le o tym projekcie później :)
_________________
Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
 
 
 
Piotrk 


BMW: E36 318is Coupe M44B19
Imię: Piotr
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 80
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 06-02-08, 15:52   

///ESIU napisał/a:
e30 V8 4,0
:yeah: :ok:
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 06-02-08, 16:58   

Don.Wojciech napisał/a:
ja u turbiam mojego Is'a.

ale opłaci sie 1,8 uturbiać??
ja bym proponował zrobic przeszczep na m50 i dopiero.
jakie chcesz cisnienie uzyskać?
remap oryginalnego komputera bedziesz robił czy zewnetrzny?
_________________
 
 
Don.Wojciech 



BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 490
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-02-08, 21:58   

1,9 :D ja mam m 44 :] nie opłaca sie, ale is wytrzymuje duże ciśnienie doładowania, poza tym mam niecny plan :D remapungu już nie da rady, już tera mam dość agresywna mapie, będzie oddzielne sterowanie.
_________________
Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 07-02-08, 01:10   

ile kosztuje taki zewnetrzny komputer?
_________________
 
 
Don.Wojciech 



BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 490
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-02-08, 01:15   

cała zabawa z turbina t 66 ok 5 tys.
_________________
Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
 
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 07-02-08, 07:14   

Don.Wojciech napisał/a:
cała zabawa z turbina t 66 ok 5 tys.


Zamkniesz się w takich kosztach z turbiną?
Ile ten motor pochodzi?
Doładowanie raczej nie większe niż 0,4- 0,5 bara, a apetyt rośnie.
_________________
Legio Patria Nostra
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 07-02-08, 10:08   

ale chyba nie liczysz dolotu i wylotu w tej cenie 5 tyś
t66 to turbo z 1,8t ?
_________________
 
 
Don.Wojciech 



BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 490
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-02-08, 19:02   

nie liczę robocizny, i kolektor a wylotowego, większe wtryskiwacze tez będę miał. silnik bez zakuwania wytrzymuje bez problemu 0,5 bara, więcej lepiej nie probować. Mam mozliwośc azotowania głowicy i to zorbie.

jest tez opcja jeszcze na kompresor ( dorzucamy dodatkowe koło pasowe i heya :D ) w tedy mogło by taniej wyjść, ale zestrojenie trudniejsze :/ można tez wsadzić g 60 :D

na razie projekt jest w powijakach, jeśli coś sie ruszy i będą konkrety to będę pisał.
_________________
Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14