Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: yeahman
27-08-10, 10:34
Ustawienie zawieszenia tył
Autor Wiadomość
seebba 
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2095
Skąd: STANY///
  Wysłany: 22-01-09, 21:04   Ustawienie zawieszenia tył

Witam..nurtuje mnie temat ustawienia zawieszenia z tyłu ,chodzi o obniżenie ale na tyle optymalne,żeby można było zapakować felgi 10'' et 20,z oponami 245/35/17,oczywiście nadkola są wypchnięte....np.jakiego obniżenia optymalnie dać sprężne do sportowego amortyzatora..-20,-30...żeby pakując 3 cią osobe na tył można było spokojnie jeżdzić niezcierając opon.....jakie najlepiej springi...pozdrawiam
_________________
KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM
Ostatnio zmieniony przez yeahman 25-01-09, 20:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 22-01-09, 21:17   

czym wieksza gleba tym wiekszy negatyw i można smielej pakować szerokie koło
mała gleba mały negatyw może obcierać

grunt by było twarde
_________________
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 22-01-09, 21:17   

seeba springi najtwardsze jakie są. H&R czerwony jest twardy.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 22-01-09, 21:20   

ale ile obniżyć aby było dobrze
springi z jakim minusem kupić ??

bo gwint od breytona porażka totalna na tył :6: :6: :6:
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 22-01-09, 21:21   

lolejko napisał/a:
H&R czerwony jest twardy.


podobno kolor w H&R nie ma znaczenia, liczy sie oznaczenie na nich
_________________
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 22-01-09, 21:24   

moim zdaniem dobra twarda sprężyna będzie lepsza niż gwint
tylko jakie obniżenie zastosowac żeby było w sam raz ??

ktos jest w stanie doradzić ??
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 22-01-09, 21:28   

vmasher napisał/a:
moim zdaniem dobra twarda sprężyna będzie lepsza niż gwint


przecież gwint od np. breytona z tyłu to nie gwint jeśli wyjmiemy śróbe,

a kto powiedział zee z tyłu musi być gwint

ja proponuje na tył maxymalne obniżenie jakie siue tylko da, ale przód musi być gwint zeby zawsze mozna było niżej zjechać jak na tyle
_________________
 
 
seebba 
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2095
Skąd: STANY///
Wysłany: 23-01-09, 15:02   

oj ciężki mam temat z tym zawiasem.......
ale będe próbował dać sprężne -30....albo witeca albo h&r...
niemniej temat drąże dalej .....czekam na info...pozdro ;)
JESZCZE DODAM czy spriny na tył podejdą od compacta lub 4cylindówki...
_________________
KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM
 
 
Shreku 


BMW: e36 320 coupe
Imię: Paweł
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 34
Skąd: W-wa
Wysłany: 23-01-09, 15:42   

seebba, i tak będzie Ci tarło, nie ma springów które będą jak beton...
jak coś mam sprężyny FK 75/40
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 23-01-09, 16:15   

seebba napisał/a:
ale będe próbował dać sprężne -30....albo witeca albo h&r...

Weitec na pewno nie, bo są miękkie.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 23-01-09, 16:22   

10 z glebą -30 słabo wyglada
trzeba z 60
_________________
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 23-01-09, 16:39   

///ESIU napisał/a:
10 z glebą -30 słabo wyglada

Dokłądnie będzie conajmniej dziwnie.
10" felga jak się już zakłada to już trzeba to zrobić konkretnie. Musi być jak najbliżej błotnika inaczej mija się to z celem.
seebba, zakłądaj jak najniżej :)
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 23-01-09, 20:20   

Na temat compacta się nie wypowiadam, ale z pozostałych czterocylindrówek na tył sprężyny możesz założyć.
Co do H&R to najlepiej czerwone i lukując po numerach sprawdzaj w katalogu o ile obniżają bo są 30mm i 45mm. Z tym drugim mogę się mylić bo już dokładnie nie pamiętam,a le w googlach znajdziesz katalog H&R w PDF-ie
Przy felach 10" faktycznie najładniej to obniżyć na styk i na sztywno.
Przy takich felach musiałbyś pozostawić po obniżeniu większy negatyw i stożkowe opony (spasowane do danego ET) Bo jak ustwisz geometrię i dasz prawidłowe opony to możesz jeździć u góry jak monster car, ale to nie pasuje.
_________________
Legio Patria Nostra
 
 
seebba 
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2095
Skąd: STANY///
Wysłany: 23-01-09, 21:26   

///ESIU napisał/a:
10 z glebą -30 słabo wyglada
trzeba z 60

co trzeba to ja wiem najlepiej.. i więcej jak -40 niezjade i ani milimetra więcej..i będzie dobrze....... :yeah: :yeah: :cwaniak2: :cwaniak2:
_________________
KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM
 
 
misza 
zielony w temacie



BMW: M4 F83
Imię: Mariusz
Silnik: S55B30T
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 900
Skąd: Low&Slow Family
Wysłany: 23-01-09, 23:02   

jakieś bzdury piszecie...
załóż twarde amory na tył po pierwsze...
_________________
Moje bawarki:
BMW M4 Convertible F83
BMW F13 640d M-Pakiet
BMW E70 3.0d M-Pakiet
BMW E60 525i M-Pakiet Limousine
BMW E39 520i Limousine
BMW E46 323i Limousine
BMW E36 320i Convertible M-Pakiet
BMW E21 320i Coupe
BMW E30 320i Convertible
BMW E36 328i Coupe
BMW E36 318is Coupe
Yamaha YZF-R6 RJ09
Yamaha YZF-R6 RJ11

Low & Slow Style Bitch...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 16