Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wezyk od listwy wtryskowej do kolektora.
Autor Wiadomość
potejtos 


BMW: E36 sedan
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 430
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-03-13, 19:59   Wezyk od listwy wtryskowej do kolektora.

Szukajac dzisiaj skad smierdzi mi LPG pod maska, zdjalem wezyk doprowadzajacy gaz z listwy do kolektora. Okazalo sie, ze jest on w srodku zwezony. Tzn. Srednica otworu przy listwie jest wieksza niz dalej w przewodzie. Przeswit dalej zmniejsza sie do ok 4mm. Tak powinno byc, czy ktos rzezbe odstawil?
_________________
E36 316i z silnikiem 1.8is M42.

Byłe:
E30 coupe M42
E30 coupe M40 1.8
 
 
potejtos 


BMW: E36 sedan
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 430
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-03-13, 09:40   

Ktoś pomoże?
_________________
E36 316i z silnikiem 1.8is M42.

Byłe:
E30 coupe M42
E30 coupe M40 1.8
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 27-03-13, 10:54   

Sekwencja? Jeśli tak to masz 4 przewody od listwy do kolektora, wszystkie mają to samo rozwiązanie?

edit:

Najlepiej to weź fotę strzel i pokaż.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
potejtos 


BMW: E36 sedan
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 430
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-03-13, 10:57   

Tak, sekwencja.

Wszystkie 4 wężyki są zrobione tak samo. Przewód jest średnicy ok 4mm, a tylko na końcu przy listwie, jest "rozwiercony" na taką średnicę żeby wszedł na króciec listwy.

Moim zdaniem to jest bez sensu, ale może czegoś nie wiem :)
_________________
E36 316i z silnikiem 1.8is M42.

Byłe:
E30 coupe M42
E30 coupe M40 1.8
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 27-03-13, 13:08   

Wężyk bez znaczenia. Napisz coś więcej o tym kiedy śmierdzi, jakie masz komponenty instalacji itd. Jeśli szukasz nieszczelności to rozmieszaj trochę wody z płynem jakimś pieniącym się i psikając sprawdź pierw podłączenie do reduktora, złączki, etc.
_________________
 
 
 
potejtos 


BMW: E36 sedan
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 430
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-03-13, 13:15   

Dzięki.

Śmierdzi wyłącznie chwilowo, po automatycznym przełączeniu z PB na LPG kiedy silnik dopiero się nagrzewa. Jeśli silnik jest ciepły, po przełączeniu nie śmierdzi.

Instalacja: STAG 4, wtryski REG Fast, reduktor Artic.
_________________
E36 316i z silnikiem 1.8is M42.

Byłe:
E30 coupe M42
E30 coupe M40 1.8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 15