Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
E30 na gazie spalanie
Autor Wiadomość
Daniuch 


BMW: E36/E91
Imię: Daniel
Silnik: m52b28/n53
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 77
Skąd: ETM
Wysłany: 02-04-13, 22:51   E30 na gazie spalanie

Witam zastanawiam się nad kupnem drugiego bmw do jazdy na codzien i pomyslalem o e30. Jako że chciałbym aby to auto było w miare ekonomiczne powinno jezdzić na gazie. I moje pytanie jaki silniik najlepszy do gazu, ile pali gazu, jaka powinna być instalacja, czy wogole bmw na gazie ma sens (gdyz kiedys miałem e36 325i i chodziło strasznie), czy może diesel ?? :) Proszę o rade.
_________________
Litera "M" jest najpotężniejszą literą całego alfabetu...
 
 
 
Adidas99 



BMW: E36
Imię: Marcin
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 711
Skąd: Koło
Wysłany: 02-04-13, 23:54   

Daniuch, jeżeli chodzi o spalanie na lpg to w dużej mierze zależy jak gazownik założy Ci instalację i ustawi mapy, przekonałem się o tym na własnej skórze, chociaż dobrej firmy graty mają dłuższą żywotność ;)
 
 
Jerry_Cornelius 



BMW: e36
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 730
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 03-04-13, 00:01   

dobra instalacja gazowa a będzie to miało sens, jak gazownik druciarz ci zrobi to zapomnij o bezstresowej jedzie :/
_________________
„Słońcu ani śmierci nie można patrzeć prosto w oczy.”
„Tylko martwi wiernie dochowują omerty”

The mythical BMW E36 -->
The Legendary BMW E46-->
 
 
 
potejtos 


BMW: E36 sedan
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 430
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-04-13, 09:10   

Jeśli chcesz w miarę tanio i bezproblemowo jeździć z punktu A do B, bierz E36 albo E36 Compakt z M43 pod maską (wiadomo 1.8 lepiej, ale 1.6 jak jeździsz sam i nie czujesz ciśnienia na podium też da radę).

E30 bym chyba odpuścił do turlania się z pkt. A do B, lepiej zostaw to auto dla kogoś kto je postawi w garażu i będzie jeździł tylko do kościoła w niedzielę :D
_________________
E36 316i z silnikiem 1.8is M42.

Byłe:
E30 coupe M42
E30 coupe M40 1.8
 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2329
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-04-13, 11:16   

Tu chodzi o ekonomię tak ? Znajdź najpierw e30 takie w które nie będzie trzeba na starcie władować multum pieniędzy to będzie cud :P Miałem jakiś czas temu Compacta 1.6L M43 bardzo fajne wozidło i na pewno będzie Ci łatwiej znaleźć jak e30-stkę :P


Ogarnięty gazownik będzie wiedział co Ci tam założyć by to ładnie hulało :)

Tyle że w compacicie jest troszkę lipa z butlą... no chyba że nie zależy Ci absolutnie na bagażniku :P



Nie dziękuj - kliknij pomógł :)
 
 
Daniuch 


BMW: E36/E91
Imię: Daniel
Silnik: m52b28/n53
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 77
Skąd: ETM
Wysłany: 03-04-13, 21:41   

Ale czemu odradzacie E30 z powodu ekonomi czy awaryjności ?? A jak się sprawuje e30 z silnikeim M21 2,4D ?? .
_________________
Litera "M" jest najpotężniejszą literą całego alfabetu...
 
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 03-04-13, 22:10   

M21 to bardzo fajne diesle, ale najekonomiczniejsze nie są. Ja tam jednak polecam E30. Jeśli chodzi o awaryjności to jak się nie rozleci z totalnego niedbalstwa to będzie jeździła i jeździła. Ceny części zamiennych to śmiech, jak się nie ma dwóch lewych rąk i jakiekolwiek zaplecze z podstawowymi kluczami to bardzo dużo można przy nim samemu zrobić. Celowałbym na Twoim miejscu w sedana albo touringa z M40 1.8 - tych aut na rynku wtórnym jest najwięcej i są najtańsze. Bardzo ładnie jeździ na instalacjach I i II generacji i jesteś w stanie osiągnąć spalanie na poziomie 10-12 litrów LPG. Nie uważam, że to auto do jazdy tylko w niedziele. Sam NA CODZIEŃ jeżdżę E30 z silnikiem 2.7 i jest ok. Czuję się w tym aucie dobrze i nie zamieniłbym na żadne inne. Jedyne na co można narzekać to na niższy komfort niż chociażby w E36, ale mi to zupełnie nie przeszkadza :) Przede wszystkim jeśli zdecydujesz się na zakup właśnie E30 to oglądnij kilka sztuk, albo jedź oglądać z kimś kto te auta zna. Ja np. jestem w stanie Ci pokazać wszystkie miejsca które na 90% będą zgnite lub co najmniej mocno zardzewiałe w aucie które wygląda na igłę :P
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
sienek1989 



BMW: E46
Imię: damian
Silnik: Benzynowy
Nadwozie: Touring
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 1887
Skąd: kotlina Kłodzka
Wysłany: 03-04-13, 22:31   

compacta zamiast e30 hehe dobre dobre . kupuj e30 m40b18 z najzwyklejszym gazem bedzie to dobre wozidlo , widze ze w e36 tam jest 2.8 wiec e30 bedziesz jezdzil tlyko z pkt A do B . zwykle e30 wyglada cumpct zwyczajny wcale . z tego co wiem silniki w e30 m20 tez nie zle dawaly rade na zwyczajnej gazowni 1 czy 2 gen . wiec moze rozjerzyj sie za 129konnym motorkiem w e30 i oczywiscie 6 cyl ;d to i posluchac cos mozna poza radiem
_________________
"Mamo Dlaczego Ci Ludzie Klecza ? Bo To Synku M3 jedzie"


nie dziękuj kliknij ,,pomógł"
 
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 03-04-13, 22:37   

2.0 M20 W E30 niestety paliwożerne. Jak M40 można policzyć 10-12 tak 2.0 13-14 ze wskazaniem na tę większą wartość.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
sienek1989 



BMW: E46
Imię: damian
Silnik: Benzynowy
Nadwozie: Touring
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 1887
Skąd: kotlina Kłodzka
Wysłany: 03-04-13, 22:41   

wiadomo ze naj naj bylo by m20b25 ;d;d ale jest drogie , b20 sa sporo tansze ale tak jak mowisz mniej mocy i stosunkowo duze spalanie ;/ nawet w porownaniu do b25 spalanie prawie takie samo a mocy jednak jest wiecej
_________________
"Mamo Dlaczego Ci Ludzie Klecza ? Bo To Synku M3 jedzie"


nie dziękuj kliknij ,,pomógł"
 
 
 
potejtos 


BMW: E36 sedan
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 430
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-04-13, 09:45   

Moim zdaniem tylko E36 z M43 pod maska do turlania sie z pkt. A do B. Diesel M21 jest bez sensu. Sam nie mialem, ale podobno pali tyle ON co M40 LPG, takze sam sobie odpowiedz czy to ma sens, chyba ze masz dostep do ruskiego paliwa po 3pln/litr.

W dodatku decydujac sie na M43 omijasz szerokim lukiem wszystkie plusy ujemne M40.
_________________
E36 316i z silnikiem 1.8is M42.

Byłe:
E30 coupe M42
E30 coupe M40 1.8
 
 
kat23 


BMW: e36 320i
Imię: Darek
Silnik: m50b33nv
Nadwozie: Touring
Pomógł: 43 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 819
Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 04-04-13, 22:47   

m21 ale bez turba pali to około 7-8 przynajmniej moje tak paliło a jedyne co zrobiłem przy nim przez 2 lata to świece żarowe
_________________
Turbo sliper
http://www.bmw3er.pl/view...der=asc&start=0
 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2329
Skąd: Łódź
Wysłany: 05-04-13, 12:44   

Ja nie odradzam e30-stki jak najbardziej tylko będzie po prostu trudno znaleźć egzemplarz w który nie będzie trzeba włożyć niemałej kaski :]
 
 
KonradGT 
masta blasta



BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 846
Skąd: Wwa
Wysłany: 05-04-13, 17:54   

Dokładnie - E36 z M43 pod maską i jest gitara jako dupowóz, a na sekwencji pali za 30zł na 100km :)
_________________
E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet

Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.

Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG.
 
 
 
Jerry_Cornelius 



BMW: e36
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 730
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 05-04-13, 18:04   

KonradGT napisał/a:
Dokładnie - E36 z M43 pod maską i jest gitara jako dupowóz, a na sekwencji pali za 30zł na 100km :)


a mi paliło 23-24zł na 100km :hyhy:
_________________
„Słońcu ani śmierci nie można patrzeć prosto w oczy.”
„Tylko martwi wiernie dochowują omerty”

The mythical BMW E36 -->
The Legendary BMW E46-->
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14