Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Sprawdzenie auta poprzez komputer
Autor Wiadomość
makfloorball 


BMW: 320d SE E90
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 27
Skąd: Newcastle upon Tyne
Wysłany: 31-01-09, 15:28   Sprawdzenie auta poprzez komputer

Witam,

jestem nowicjuszem na forum i również świerzo upieczonym właścicielem BMW 320d SE e90 rocznik 2005.
Chciałbym zasięgnąć opini doświadczonych właścicieli Bawarek, w jais sposób mozna w pełni sprawidzić auto poprzez komputer - zdaję sobie sprawę, że mozna zrobić to w Serwisie BMW:

1. czy ktoś zna ceny?
2. gdzie mozna to zrobić taniej?
3. czt jest mozliwa naprzyklad taka logistyka poprzez zakupiony kabel na allegro, jesli mozna to zrobic? oczywiscie trzebaby sciagnac równiez oprogramowania.
4. co tak naprawde jest najwazniejsze do sprawdzenia oprocz wielu inspekcji serwisowych zaraz po zakupie auta?
5. kiedy kupowałem auto wlasciciel nie wspomnial o kontrolce swiatel, kiedy mam wlaczone to kontrolka od swiatel mi sie nie pali, oczywscie kiedy zapomne wylaczyc swiatla, auto mnie informuje. czy zdarza sie to w tej klasie aut? czy moze to jest podejrzenie jakis innych usterek?jak mozna to wymienic(pewnie samemu nie ma szans,moze ktos nza koszty)?
6. czy ktoś próbowal instalowac sam Bluetooth nokia? mam zamontowany ale nigdy od nowgo niezainstalowany? jakies instrukcje?
7. jedno z wazniejszych pytan, mam papiery serwisowe od auta, ale w szczegółach nie ma podanych nazw np. oleju, płynu chlodniczego, czy do spryskiwaczy, czy BMW poprostu zawsze wlewa swój plyn standardowy firmowy, jakie zaleca?

Czy ktoś posiada Polską instrukcje do e90?

Dziekuje za informacje. Przepraszam, ze az tyle pytan naraz.
Mirek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów