Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Bmw 320d 150 km słabo ciągnie na 1 biegu nie wkreca sie
Autor Wiadomość
Steffano 



BMW: E91
Imię: Adam
Silnik: Bocian
Nadwozie: Touring
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 132
Skąd: Łódź
Wysłany: 22-05-13, 17:52   Bmw 320d 150 km słabo ciągnie na 1 biegu nie wkreca sie

siemanko
e46 320d po lifcie 150km jezdze juz od prawie roku i nigdy wczesniej nie mialem porownania jak ten silnik powinien sie wkrecac jakie miec sie odczucie przy przycisnieciu pedalu gazu a wiec przyzwyczailem sie do tego co zastalem i wszystko ok bylo az do dzis kiedy ogladalem taka sama dla kumpla, wsiadlem do niej a tam szok:O
auto na 1 biegu bardzo zrywne i szybko osiaga 4.5 tys i na 2 biegu tak samo natomiast moja na 1 bardzo dlugo osiaga 4 tys obrotow.. dopiero jak 2 bieg sie wrzuci w miare idzie..
dodam ze auto pracuje rowno turbina ciagnie dobrze filtry olej byly wymieniane
no moze oprocz tego podprogowego filtra paliwa...
co to moze byc nie tak z moim autem??
pod kompem nie pokazuje zadnych bledow
mialem uczucie jakby tamta byla czipowana ale raczej nie jest to mozliwe, zwykla seria zajezdnia mozna by rzec, ale przyznac musze ciagnela bardzo dobrze w kazdym zakresie obrotow..
 
 
Steffano 



BMW: E91
Imię: Adam
Silnik: Bocian
Nadwozie: Touring
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 132
Skąd: Łódź
Wysłany: 22-05-13, 22:50   

nikt nie doradzi nic?? ;)
 
 
ikarus 



BMW: e46 320iA
Imię: Marek
Silnik: m54b22
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 128 razy
Wiek: 47
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 6648
Skąd: Łódź
Wysłany: 23-05-13, 00:02   

moze byc wiele przyczyn... moze turbo masz sprawne ale sterowanie juz nie i trzeba sprawdzic w pierwszej kolejnosci wszystkie wezyki od pomy vacum po zbiornik podcisnienia ,elektrozawór sterowania turbo az po gruche z wodzikiem,jak znam zycie gdzies jest pewnie sparciałe,pozniej zająłbym sie filterkiem we wspomnianym elektrozaworze (jest pod zbiornikiem spryskiwaczy) są tematy jak sie tam dostac itd.

element numer 1 to elektrozawór



do tego sprawdz czy wodzik ,który idzie do sterowania geometria turbiny wykazuje chceci do pracy,podłaczajac duzą strzykawke do węzyka :D

Jak ogarniesz ten temat zajmiemy sie czyszczeniem EGRa lub ewentualnym zaslepieniem... taki sam zawór steruje EGRem co turbiną... Powiedz mi jeszcze,czy przy rzyspieszaniu ekonomizer na kazdym biegu idzie do konca (poza V biegiem) ??
 
 
Steffano 



BMW: E91
Imię: Adam
Silnik: Bocian
Nadwozie: Touring
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 132
Skąd: Łódź
Wysłany: 23-05-13, 11:05   

tak idzie do końca.. więc przeplywomierz chyba odpada.. chociaz moze warto go odpiąć i zobaczyc czy jest rożnica?
co do tamtych operacji to dzieki za info, nie wiesz kto moglby sie tego podjac i w jakich kosztach(jestem z Łódzi)? bo szczerze mowiac to nie chce mi sie, a moze poprostu boje sie hehe, takto wszystko sam staram sie ogarniac ale z tymi rzeczami nigdy nie mialem stycznosci...
 
 
ikarus 



BMW: e46 320iA
Imię: Marek
Silnik: m54b22
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 128 razy
Wiek: 47
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 6648
Skąd: Łódź
Wysłany: 23-05-13, 11:32   

Steffano, 600 816 626... opercja zajmie mi z dwoma browarami ok 1,5 godziny :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 15