Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc w regulacji instalacji LPG
Autor Wiadomość
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 15-06-13, 23:05   

Pokaz mapki. Mnożnik za niski.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
Energy 


Nadwozie: Sedan
Pomógł: 19 razy
Wiek: 44
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 456
Skąd: M-c Podl
Wysłany: 17-06-13, 07:09   

Najlepiej na analizator go podłączyć i sprawdzić skład mieszanki. Albo lambdę obserwować i wtedy stroić. Program może pokazywać bzdury, wtryski mogą nieprecyzyjnie dawkować i dlatego realna ilość podawanej mieszanki, może być zupełnie inna.
 
 
Przemo031 


BMW: E 36 SEDAN
Silnik: m40b16
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 34
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 18-06-13, 19:16   

zobaczcie jak to wyglada

http://zapodaj.net/04c8f6d48d912.png.html

http://zapodaj.net/5bc9267c96463.png.html

i inaczej byc nie chce jak zrobie adaptacje to mnoznik jest wyzej (niby prawidlowy) ale auto wtedy nie jedzie i gasnie na gazie... reduktor powinien walic do 1,5 bara a daje tylko 1,15 max!! :( instalacja ma 1,5 roku
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 18-06-13, 19:47   

Przemo031 napisał/a:
(niby prawidlowy)

Na jakiej podstawie to stwierdzasz?

Mapa benzyny nie zebrana, adaptacja jest o dupe potłuc i ten mnożnik który się po niej rysuje mógłbyś sobie sam na farta ustawić oglądając mapki na necie. Zebrać mapę benzyny, mapę gazu i porównać. Jeśli dobrze jeździ na takim mnożniku jak pisałeś to za duże dysze lub zbyt wysokie ciśnienie gazu. Jak chcesz to dobrze wystroić to zacznij czytać to co piszę uważnie. Adaptację robisz raz po montażu instalki, ewentualnie jakiejś istotniejszej zmianie osprzętu instalacji. W każdym innym przypadku zapominasz o niej i ustawiasz mnożnik na podstawie mapek - PO TO ONE SĄ. Niestety trzeba trochę benzyny poświęcić żeby dobrze instalkę wystroić.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
Przemo031 


BMW: E 36 SEDAN
Silnik: m40b16
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 34
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 18-06-13, 20:33   

mapka benzyny byla bo robilem ja przez 30 km ale ze ten mnoznik ( ksiazkowo od 1,3 do 1 ) mialem za niski to przywrocilem ustawienia fabryczne i pozniej juz na lph jezdzilem. Jak zrobie mapke to zobacze co i jak i sie odezwe
 
 
Przemo031 


BMW: E 36 SEDAN
Silnik: m40b16
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 34
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 19-06-13, 23:20   

Jeszcze pytanie mam odnoscie spalanie lpg od czego zalezy ilosc spalonego gazu ?? wieksze cisnienie wiecej gazu ?? wyzszy mnoznik mniejsze spalanie ??
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 20-06-13, 10:27   

Spalanie powinno być takie... jakie powinno być :P Ocenia się, że gazu spali więcej o około 10% niż benzyny. Ciśnienie gazu ma wpływ na mnożnik.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
Przemo031 


BMW: E 36 SEDAN
Silnik: m40b16
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 34
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 20-06-13, 10:45   

dzwina sprawa... a jezeli mapki sie nie pokrywaja to jest mozliwe duze spalanie ??

Po miescie auto pali 10,5 lpg (wiec chyba dobrze)

trasa 12 litrow... :/ (100-110km/h) i to od czsu kiedy gazownik cos grzebal... wczesniej bylo 9,5 spalanie
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 20-06-13, 11:47   

Jak się nie będą pokrywały to się nie będzie zgadzało spalanie.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
Przemo031 


BMW: E 36 SEDAN
Silnik: m40b16
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 34
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 26-06-13, 19:04   

porobilem i nic sie nie udalo... nie idzie pokryc map benzyny i lpg... zmieniam mnoznik nawet cala skale auto chodzi zle ale mapy i tak nie daja znaku ze cos sie zmianilo... mapa lpg jest 3 mm nad mapa benzyny... i auto nie ma tyle mocy ile powinno miec
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 26-06-13, 22:52   

Zmieniałeś ciśnienie gazu?
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
Przemo031 


BMW: E 36 SEDAN
Silnik: m40b16
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 34
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 30-06-13, 23:25   

Cisnienie mam na 1,1 i wiecej nie idzie ustawic... przypomne ze przed wizyta u gazwonika (cisnienie nie bylo zmienianie) auto chodzilo dobrze w calym zakresie obrotow...
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 01-07-13, 09:56   

Czy Ty w ogóle czytasz co się do Ciebie pisze w tym temacie? Ciśnienie masz za WYSOKIE, więc trzeba obniżyć. Ewentualnie wsadzić mniejsze dysze kalibracyjne. Jak nie wiesz jak się za to zabrać i nie posiadasz fundamentalnej wiedzy, to jedź do kogoś kto Ci to zrobi.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
evilbanan 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: E46 Coupe
Silnik: M52TUB25
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34
Dołączył: 23 Kwi 2016
Posty: 5
Skąd: Goszczyno
Wysłany: 01-07-16, 16:23   

Witam,
nie chciałem zakładać nowego tematu dlatego piszę tutaj i mam nadzieję że ktoś mi doradzi czy jest dobrze czy źle ustawiony gaz, dodam tylko że musiałem sam pogrzebać w modelowaniu bo przy auto kalibracji silnik gasł na wolnych obrotach. Sterownik mam dość stary sirocco ssw zj-200.
Zdjęcia poniżej









 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2329
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-07-16, 17:37   

a reszta podzespołów ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 14