Wysłany: 20-07-13, 21:11 Nie załancza pomy paliwej , 1,8tds/2,5 m50b25
Witam , zrobiłem swapa z 1.8 tds na 2,5 m50 , i problem polega na tym że nie ma prądu na pompce paliwa , silnik na samostarcie odpali , wiązkę podpiełem do wiązki samochodowej tds , czy w tym tkwi problem , proszę o podpowiedzi
to jest teraz benzyna , m50b25 2,5l , wyciągnieta z auta po dzwonie , silnik sprawny pewny . Zastanawia mnie jeszcze sterownik który jest u tego sedana w srodku od strony pasażera , czy w compakcie tam też on jest i jaką spełnia funkcję ? Bo sterownik silnika wymieniłem z wiązką , w 1,8 tds są też 2 kostki duże okrągłe do podpięcia wiązki a w 2,5 jest 1 ,
Baku i pompki nie wymieniałem , bo w 100 % swap jest nie ukonczony , pompke od silnika benzynowego podpiołem w kostke od pomki diesla i nie wkładając jej patzryłem czy załancza , pompka jak ją prosto pod aku podepne to działa , i ta z benzyny i ta z diesla , nie ma poprostu prądu na przewodzie do pomki ,
prąd na pompce sie znalazł , wymieniłem na tą z benzyny podczas krecenia rozrusznikiem słychać ją , ale samochód nie zapali , na samostarcie odpala , co ją może boleć ?
BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring Pomógł: 23 razy Wiek: 32 Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 1736 Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 21-07-13, 12:12
A sprawdzałeś w ogóle czy paliwo dochodzi do silnika. Czy tak w ciemno pytasz? Może filtr paliwa, może słabe ciśnienie pompki, może coś źle podłączyłeś. Ciężko wywróżyć na odległość.
Kolego doskonale cię rozumię , wiem ze ciężko jest znaleść przyczynę nie widząc tematu , sprawdzę wszystko dokładnie w poniedziałek , bo sąsiedzi sie coś krzywo patrzą jak w niedziele warsztat uruchamiam , co do elektroniki to przy silniku nie odpinałem praktycznie nic poza ta dużo okrągłą kostką , czyli jak na samostarcie odpali to problem jest w układzie zasilania , jutro sprawę przegladne jeszcze raz
Witam , problem z głowy przyczyną były przewody bo w tds napotkałem sie na trójniki których w benzynie niema i paliwo tak jakby wracało do baku spowrotrem , dziwna sprawa trudno wytłumaczyć , ważne że chodzi jak należy
Na przyszłość dla każdego kto chciałby diesla na benzyne powiem że nie ma aż tak wiele roboty , wiązka diesla samochodowa pasuje do wiazki silnikowej benzyny , dostaje jedna duża kostka okrągła bo w tds są 2 a w benzynie 1 , bez obaw działa na jednej . bak w tds jest taki sam jak w benzynie wystarczy pompke zmienić i bak wyczyścić .
Linke od gazu też trzeba , bo w tds jest elektroniczny , pod tenże pedał można podpiąć linkę ,
Karoseryjnych zmian jest aż jedna , uchwyty do filtra powietrza ,
Chłodnica jest inna , w tds zbiorniczek wyrównawczy jest osobno i jest w miejscu w którym benzyna ma filtr powietrza,
Pytanie , czy przejdę przegląd mając w dowodzie 1665ccm a w rzeczywistośći 2,5
i policja jak może na to zareagować ? legalne to ?
BMW: e36 Touring
Imię: bestia :-)
Silnik: 328 Pomógł: 46 razy Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 1453 Skąd: katowice
Wysłany: 27-07-13, 06:54
adamoo246 napisał/a:
Pytanie , czy przejdę przegląd mając w dowodzie 1665ccm a w rzeczywistośći 2,5
i policja jak może na to zareagować ? legalne to ?
Z tego co wiem to trzeba to zgłośic ,jak chcesz żeby to było wszystko legal
Kolega przerabiał Audi a6 z Benzyne na Diesla i głośił to na Stacje i przyjechał diagnosta sprawdził wszystko i wydał jakiś papier i z tym udał sie do urzędu i gotowe
Zawsze możesz podjechac na stację i sie do pytac co i jak
Tez mi przeszło przez myśl by zrobic Swapa z 1,8tds na benzyne ,ale wszyscy piszą że to nie opłacalne ,
kiedys tez sprawdzałem pare częsci ,bak jest na pewno ten sam 100%
a jak z przewodami paliwowymi ,wymieniałeś na Benzynowe
PS.Co bym potrzebował na przeróbkę ,silnik komputer wiazka jak piszesz nie potrzebna, chłodnica ,filtr powietrza
A jak z układem na pędowym zmieniałeś coś skrzynia ,wał ,most,półosie
BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe Pomógł: 32 razy Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 846 Skąd: Wwa
Wysłany: 27-07-13, 21:12
Silnik z łapami i poduszkami + osprzęt + komp + wiązka + kolektory + wydech + plastikowe osłony (dolot alternatora, oslona wisko) + pompka od benzyny. Do tego liczniki od benzyny R6, wybierak od R6 (skrzynia głębiej wchodzi).
Wał cofa się na wieloklinie, a dyfer diesel ma dłuższy, więc też trzeba by zmienić. Jeśli zostawisz małą głowę to wał i półosie będą pasować z tego co mi sie wydaje, jesli przechodzisz na duza glowe to wal + dyfer + polosie do wymiany. Tylko przy przejsciu na duza glowe wal od kompletu jest na duzy krzyzak wiec przednia czesc walu trzeba podmienic, albo dac skrzynie z duzym krzyzakiem.
Ja miałem drugą po dzwonie to cześći zmieniałem po koleji co trzeba było , weże paliwowe tylko od baku do metalowych rurek , bo w tds inaczej jest trochę , fajny sawap wam powiem , najlepsza reakcja innych kierowców przystawiających sie do bmw z znaczkiem 1,8tds ... ;p
BMW: e36 Touring
Imię: bestia :-)
Silnik: 328 Pomógł: 46 razy Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 1453 Skąd: katowice
Wysłany: 15-10-13, 06:04
Może od świeżę troche temat ,też będe robił swapa z tdsa tylko na M52b28
bede miał wszystko co potrzebne do swapa -cały komplet
silnik+wiązka+skrzynia+wał+dyfer+półosie+ews +jakies jeszcze pierdołki
adamoo246 kolego mógł bys sie odezwac na PW ,jak podłączyłeś silnik pod wiązke z tds-a
wspomnę że w moim Dieslu mam EWS II chyba 2,więc nie powinno byc problemu
Pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach