Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: ikarus
10-08-13, 19:36
M52B28 problem z sondami oraz ECU = potężne spalanie
Autor Wiadomość
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 06-08-13, 22:30   

spinaczo napisał/a:
Zanim podmienisz kompa, sprawdź trzykrotnie wiązkę i odepnij sondy, jeśli komp się spalił to wątpię aby bez przyczyny.


wszystko sprawdzone :P |
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
marcinnnn 


BMW: E46 coupe
Imię: marcin
Silnik: M52TUB28
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 245
Skąd: FrankfurtAmMain
Wysłany: 06-08-13, 23:38   

Jedz do kogos rozgarnietego,bo nie ma rzeczy ktorych sie nie da zdiagnozowac a gdybanie na forum nic nie da jak nikt nie mial takiego przypadku
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 07-08-13, 07:45   

hahaha


czyli wychodzi na to ze ja do rozgarnietych nie naleze :lol:
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
kat23 


BMW: e36 320i
Imię: Darek
Silnik: m50b33nv
Nadwozie: Touring
Pomógł: 43 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 819
Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 07-08-13, 09:50   

marcinnnn napisał/a:
Jedz do kogos rozgarnietego,bo nie ma rzeczy ktorych sie nie da zdiagnozowac a gdybanie na forum nic nie da jak nikt nie mial takiego przypadku


vmasher napisał/a:
hahaha


czyli wychodzi na to ze ja do rozgarnietych nie naleze :lol:

haha nowy to mógł nie wiedzieć :D
podmień z kimś kompa może legendy są prawdziwe albo jeśli masz możliwość użycia disa to zaktualizuj softa
 
 
marcinnnn 


BMW: E46 coupe
Imię: marcin
Silnik: M52TUB28
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 245
Skąd: FrankfurtAmMain
Wysłany: 07-08-13, 10:25   

vmasher napisał/a:
hahaha


czyli wychodzi na to ze ja do rozgarnietych nie naleze :lol:


Jestem marcinnnn i widzialem juz twoja maszyne :hyhy:Jestem nerwusem ,raptusem i mnie by ch.j strzelil jakbym nie mial czegos zrobionego na wczoraj wiec dlatego napisalem zeby jechac do kogos kto to szybko zrobi albo jebnij mlotkiem ,bo moze bmce sie w glowie poj...o :lol:
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 07-08-13, 10:44   

marcinnnn napisał/a:
Jestem nerwusem ,raptusem i mnie by ch.j strzelil jakbym nie mial czegos zrobionego na wczoraj


ja też :cwaniak2:

marcinnnn napisał/a:
jechac do kogos kto to szybko zrobi


niestety ja uważam, że jak sam sobie tego nie zrobię to nikt mi tego lepiej nie zrobi/zdiagnozuje :P dlatego ta rozkmina

wczoraj rozebrałem prawie cały osprzęt, posprawdzałem, pomierzyłem i nadal czarna du...


czekam na inny sterownik i zobaczymy
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
marcinnnn 


BMW: E46 coupe
Imię: marcin
Silnik: M52TUB28
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 245
Skąd: FrankfurtAmMain
Wysłany: 07-08-13, 11:35   

Nie jestem fachowcem ,ale z tego co sie orientuje to osobiscie zaczalbym od rozwiazania problemu z polaczeniem computera ,bo musi cos pokazac.
A jak nie to moze wtryski ,przeplywomierz,dolt caly ,odma,czujnik polozenia walkow,troche tego jest i szkoda by bylo kase pchac w sprawne rzeczy
Interesuje mnie ten temat bo wczesniej niczego takiego nie mialem i sie nie spotkalem z czyms takim a poza tym za miesiac bede mial robiony swap z m52tub20 na m52tub28 przez groupe a.i.e a wiec bedzie tez motor 2.8 i mam tez pytanie ,czy roznica miedzy motorami jest bardzo duza(tak czy tak swap juz zaklepany)spodziewam sie spalania 13 14 i trasa 8 10 jak bys mogl od siebie napisac jak to jest bez kolorowania ,bo nie mialem okazji jezdzic 2.8
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 07-08-13, 12:25   

marcinnnn napisał/a:
Nie jestem fachowcem ,ale z tego co sie orientuje to osobiscie zaczalbym od rozwiazania problemu z polaczeniem computera



spójrz stronę wcześniej ;)

marcinnnn napisał/a:
A jak nie to moze wtryski ,przeplywomierz,dolt caly ,odma,czujnik polozenia walkow,troche tego jest


wszystko sprawdzone kilka razy :P

marcinnnn napisał/a:
wczesniej niczego takiego nie mialem i sie nie spotkalem z czyms takim


ja też nie
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
marcinnnn 


BMW: E46 coupe
Imię: marcin
Silnik: M52TUB28
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 245
Skąd: FrankfurtAmMain
Wysłany: 07-08-13, 13:00   

A cisnienie paliwa?
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 07-08-13, 15:47   

sprawdzałem dzisiaj miernikiem sondy i napięcie oscyluje w granicy 0, 31/0,32 V

a po rozgrzaniu na biegu jałowym napięcie powinno ciągle oscylować od około 0,3-0,5V do około 4,6-4,8V.

jak mi wiadomo sonda siemensa jest o odwrotnym działaniu 5V-ubogo, 0V-bogato

po dodawaniu gazu itp. nic się nie dzieje cały czas mam wynik 0,31/0,32 V
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 08-08-13, 11:13   

marcinnnn napisał/a:
A cisnienie paliwa?


Pewnie ręczny miał zaciągnięty, stąd podwójne spalanie. Inpa nie widzi sond lambda, to jest proszę Pana tu głównym problemem.
_________________
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 08-08-13, 12:31   

spinaczo napisał/a:
Inpa nie widzi sond lambda, to jest proszę Pana tu głównym problemem.



dokładnie - ja bym napisał ściślej że ECU nie widzi sond lambda
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
marcinnnn 


BMW: E46 coupe
Imię: marcin
Silnik: M52TUB28
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 245
Skąd: FrankfurtAmMain
Wysłany: 08-08-13, 19:49   

No to jak wszystko wiadomo to w czym problem
 
 
ikarus 



BMW: e46 320iA
Imię: Marek
Silnik: m54b22
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 128 razy
Wiek: 47
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 6648
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-08-13, 06:59   

marcinnnn napisał/a:
No to jak wszystko wiadomo to w czym problem
a no w tym,ze ecu nie widzi sond przez co inpa nie łączy się z ecu :wstyd:
 
 
marcinnnn 


BMW: E46 coupe
Imię: marcin
Silnik: M52TUB28
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 245
Skąd: FrankfurtAmMain
Wysłany: 09-08-13, 09:48   

wiec wymienic ecu(cokolwiek to jest :wstyd: ) lub to co laczy ecu z......
Na takie proste myslenie to wymienilbym to co stwarza problem i po bolu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 15