Zamknięty przez: ikarus 10-08-13, 19:36 |
M52B28 problem z sondami oraz ECU = potężne spalanie |
Autor |
Wiadomość |
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
marcinnnn
BMW: E46 coupe
Imię: marcin
Silnik: M52TUB28
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 30 Cze 2013 Posty: 245 Skąd: FrankfurtAmMain
|
Wysłany: 06-08-13, 23:38
|
|
|
Jedz do kogos rozgarnietego,bo nie ma rzeczy ktorych sie nie da zdiagnozowac a gdybanie na forum nic nie da jak nikt nie mial takiego przypadku |
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
kat23
BMW: e36 320i
Imię: Darek
Silnik: m50b33nv
Nadwozie: Touring
Pomógł: 43 razy Wiek: 34 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 819 Skąd: Rydułtowy
|
Wysłany: 07-08-13, 09:50
|
|
|
marcinnnn napisał/a: | Jedz do kogos rozgarnietego,bo nie ma rzeczy ktorych sie nie da zdiagnozowac a gdybanie na forum nic nie da jak nikt nie mial takiego przypadku |
vmasher napisał/a: | hahaha
czyli wychodzi na to ze ja do rozgarnietych nie naleze |
haha nowy to mógł nie wiedzieć
podmień z kimś kompa może legendy są prawdziwe albo jeśli masz możliwość użycia disa to zaktualizuj softa |
|
|
|
|
marcinnnn
BMW: E46 coupe
Imię: marcin
Silnik: M52TUB28
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 30 Cze 2013 Posty: 245 Skąd: FrankfurtAmMain
|
Wysłany: 07-08-13, 10:25
|
|
|
vmasher napisał/a: | hahaha
czyli wychodzi na to ze ja do rozgarnietych nie naleze |
Jestem marcinnnn i widzialem juz twoja maszyne :hyhy:Jestem nerwusem ,raptusem i mnie by ch.j strzelil jakbym nie mial czegos zrobionego na wczoraj wiec dlatego napisalem zeby jechac do kogos kto to szybko zrobi albo jebnij mlotkiem ,bo moze bmce sie w glowie poj...o |
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
marcinnnn
BMW: E46 coupe
Imię: marcin
Silnik: M52TUB28
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 30 Cze 2013 Posty: 245 Skąd: FrankfurtAmMain
|
Wysłany: 07-08-13, 11:35
|
|
|
Nie jestem fachowcem ,ale z tego co sie orientuje to osobiscie zaczalbym od rozwiazania problemu z polaczeniem computera ,bo musi cos pokazac.
A jak nie to moze wtryski ,przeplywomierz,dolt caly ,odma,czujnik polozenia walkow,troche tego jest i szkoda by bylo kase pchac w sprawne rzeczy
Interesuje mnie ten temat bo wczesniej niczego takiego nie mialem i sie nie spotkalem z czyms takim a poza tym za miesiac bede mial robiony swap z m52tub20 na m52tub28 przez groupe a.i.e a wiec bedzie tez motor 2.8 i mam tez pytanie ,czy roznica miedzy motorami jest bardzo duza(tak czy tak swap juz zaklepany)spodziewam sie spalania 13 14 i trasa 8 10 jak bys mogl od siebie napisac jak to jest bez kolorowania ,bo nie mialem okazji jezdzic 2.8 |
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
marcinnnn
BMW: E46 coupe
Imię: marcin
Silnik: M52TUB28
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 30 Cze 2013 Posty: 245 Skąd: FrankfurtAmMain
|
Wysłany: 07-08-13, 13:00
|
|
|
A cisnienie paliwa? |
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
Wysłany: 07-08-13, 15:47
|
|
|
sprawdzałem dzisiaj miernikiem sondy i napięcie oscyluje w granicy 0, 31/0,32 V
a po rozgrzaniu na biegu jałowym napięcie powinno ciągle oscylować od około 0,3-0,5V do około 4,6-4,8V.
jak mi wiadomo sonda siemensa jest o odwrotnym działaniu 5V-ubogo, 0V-bogato
po dodawaniu gazu itp. nic się nie dzieje cały czas mam wynik 0,31/0,32 V |
_________________
Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp
film z E30
VMASHER GARAGE |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 08-08-13, 11:13
|
|
|
marcinnnn napisał/a: | A cisnienie paliwa? |
Pewnie ręczny miał zaciągnięty, stąd podwójne spalanie. Inpa nie widzi sond lambda, to jest proszę Pana tu głównym problemem. |
_________________
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
marcinnnn
BMW: E46 coupe
Imię: marcin
Silnik: M52TUB28
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 30 Cze 2013 Posty: 245 Skąd: FrankfurtAmMain
|
Wysłany: 08-08-13, 19:49
|
|
|
No to jak wszystko wiadomo to w czym problem |
|
|
|
|
ikarus
BMW: e46 320iA
Imię: Marek
Silnik: m54b22
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 128 razy Wiek: 47 Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 6648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-08-13, 06:59
|
|
|
marcinnnn napisał/a: | No to jak wszystko wiadomo to w czym problem | a no w tym,ze ecu nie widzi sond przez co inpa nie łączy się z ecu |
|
|
|
|
marcinnnn
BMW: E46 coupe
Imię: marcin
Silnik: M52TUB28
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 30 Cze 2013 Posty: 245 Skąd: FrankfurtAmMain
|
Wysłany: 09-08-13, 09:48
|
|
|
wiec wymienic ecu(cokolwiek to jest ) lub to co laczy ecu z......
Na takie proste myslenie to wymienilbym to co stwarza problem i po bolu |
|
|
|
|
|