Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
LPG w biturbo?
Autor Wiadomość
szay 


BMW: E92 330d
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 72
Skąd: Poznań
Wysłany: 24-09-13, 22:20   LPG w biturbo?

Mam już za sobą duży bagaż doświadczeń z LPG w 2,5l M54, w e46 - generalnie jestem zadowolony i chętnie się podzielę jakby co, a że apetyt rośnie w miarę jedzenia rozważam gaz i w kolejnym aucie z większym motorem... :)
Stąd właśnie moje pytanie - spotkał się ktoś z instalacją w 3,0 bi-turbo?? W E90, albo E60?
Ogólnie wiem, że założyć się da, zestroić też, bo to normalny wtrysk itd. spokoju mi jednak nie daje, że silniki turbo doładowane już z założenia są dość mocno obciążone termicznie. Pytanie czy taki motor poradzi sobie też i wytrzyma z gazem, który jak wiadomo, daje jeszcze nieco wyższą temperaturę...?
 
 
Gringo 



BMW: E90 330xd LCI
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 1006
Skąd: Atlantyda
Wysłany: 24-09-13, 23:49   

szay napisał/a:
bo to normalny wtrysk



DI.....czyli bezposredni.....
 
 
Mateusz118 



BMW: E36
Imię: Mateusz
Silnik: M52B??
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 961
Skąd: Olkusz/KrK
Wysłany: 25-09-13, 08:56   

335i nie zagazujesz.

Najmocniejszy silnik jaki można gazować to:

N52B30 czyli 258KM z 330i
_________________





Gość oceń moje E36


You can't buy happiness, but you can buy horsepower and that's kind of the same thing

 
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 25-09-13, 08:58   

Każdy można :P Tylko niestety przy wtrysku bezpośrednim oszczędności nie są już tak duże, więcej trzeba dać za instalkę no i spada trwałość wtrysków benzynowych.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
VADER 


BMW: E46 320i
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Skąd: Barwice
Wysłany: 25-09-13, 19:06   

Kolego zaloguj się na forum lpg tam ci doradzą co i jak ,jest koleś który ma swój zakład co zakłada lpg w nie byle jakich furach,sam jeździł swoją zagazowaną M5 e60 więc doradzi co i jak.
 
 
szay 


BMW: E92 330d
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 72
Skąd: Poznań
Wysłany: 25-09-13, 21:03   

VADER napisał/a:
Kolego zaloguj się na forum lpg tam ci doradzą co i jak ,jest koleś który ma swój zakład co zakłada lpg w nie byle jakich furach,sam jeździł swoją zagazowaną M5 e60 więc doradzi co i jak.


O! I to jest koncepcja - dzięki!!! :)
...bo sprawdzałem i ten 306 czy 308 KM w 335i i w 535 (E60) nie mają bezpośredniego wtrysku... eMki to już bym się gazować nie odważył... ;) To już szaleństwo by było! Za dużo koni z litra:)
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 25-09-13, 21:39   

Przede wszystkim te silniki to układ Twin Turbo. Druga sprawa jest taka, że SĄ NA BEZPOŚREDNIM wtrysku, ich oznaczenie to N54. Najmocniejsza trójka na wtrysku pośrednim to 330i z N52 i 258 koni mocy, natomiast najmocniejsze piątki z pośrednim to 540i (306KM), 545i (333KM) lub 550i (367KM) - wszystkie trzy V8.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
mariusz_ek 


BMW: e36 trumna; e24 lanswóz; e30 DailyDriftCar
Silnik: tylko R6
Pomógł: 7 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 313
Skąd: Legionowo
Wysłany: 25-09-13, 21:45   

Znajomy jeździ Audi s4 (344KM) i sam montował sobie dobrą instalację i chodzi aż miło.
Wiem, że ma to na dwóch reduktorach; ale co dokładniej to nie mam pojęcia. Grunt, że się wścieka i pali jedyne 30litrów lpgPower :lol:
_________________
PRZEWODY HAMULCOWE DO TWOJEGO FURACZA! 782 811 711
 
 
Mateusz118 



BMW: E36
Imię: Mateusz
Silnik: M52B??
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 961
Skąd: Olkusz/KrK
Wysłany: 25-09-13, 21:57   

mariusz_ek napisał/a:
Znajomy jeździ Audi s4 (344KM) i sam montował sobie dobrą instalację i chodzi aż miło.


W BMW ograniczeniem jest tylko rodzaj wtrysku, a właściwie utrudnieniem. Czy N/A czy doładowany, nie ma znaczenia, wszystko może mieć LPG.

Mała ciekawostka:





:lol: :lol: :lol:
_________________





Gość oceń moje E36


You can't buy happiness, but you can buy horsepower and that's kind of the same thing

 
 
 
Gringo 



BMW: E90 330xd LCI
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 1006
Skąd: Atlantyda
Wysłany: 25-09-13, 23:18   

MIKUr1 napisał/a:
Druga sprawa jest taka, że SĄ NA BEZPOŚREDNIM wtrysku, ich oznaczenie to N54


Tak samo jak N55;)Tylko ze tutaj to juz tylko jedna turbina Twin-Scroll.
 
 
VADER 


BMW: E46 320i
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Skąd: Barwice
Wysłany: 26-09-13, 13:26   

Wchodź na forum i pytaj ,wiem że przy takich mocach instalka jest droga bo i wtryski muszą być b.dobre odpowiednie do mocy dwa reduktory itd.
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 27-09-13, 14:15   

Mateusz118, nie wiem co w tym śmiesznego, oficjalni Tunerzy BMW robią auta po 900km w LPG a tu się wyśmiewasz z biedniutkiego Viperka paliwożłopa.

MIKUr1, wyczerpał temat.
_________________
 
 
 
szay 


BMW: E92 330d
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 72
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-09-13, 16:25   

...a że te N54 biturbo chodzą na bezpośrednim wtrysku to nie wiedziałem...
Jest też przy okazji nadzieja, że same z siebie za dużo nie palą, chociaż jak się przejechałem taką E60 kawałek to średnią 27l/100 km pokazywała... :)
Dzięki wszystkim raz jeszcze!
 
 
krejzer 


BMW: e36
Imię: Daniel
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 133
Skąd: Płock
Wysłany: 27-09-13, 17:46   

mam 2.8 na kompresorze które ma podobno coś koło 300 kucy(nie hamowane) i w gazie chodzi płynnie i nie ma spadku mocy ale musi to robić koleś co ogarnia te sprawy , jakbym chciał zwiększyć moc do 400 kucy to mówi że 2 reduktor i też będzie jeździć . Teraz jest już taka technologia Instalacji Gazowych że mało jest samochodów które nie można zagazować wszystko kwestią do kogo pojedziesz o poradę :)
 
 
 
krejzer 


BMW: e36
Imię: Daniel
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 133
Skąd: Płock
Wysłany: 27-09-13, 17:47   

a przy dzisiejszych cenach paliwa to jest to jednak jakaś oszczędność , benzyny pochłania 100 na 100 czyli za 100 wlejesz i 100km przejedziesz a gazu 20 litrów , jak miałem isa 140 koni to mi palił 15xd
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14