Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc w wyborze silnika w coupe e46 - PB czy ON?
Autor Wiadomość
KrólikE46 



BMW: E46 330d
Imię: Paweł
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 317
Skąd: Gorzów
Wysłany: 18-07-10, 14:04   

mi przy przelotowych 140km/h pali 7 litrów, po mieście 9. 2.8 PB napewno tak mało nie spali, a jeszcze coś można od ON odliczyć :P
_________________
330D Touring Oceń mojego Turasa
Ostatnio zmieniony przez KrólikE46 18-07-10, 21:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
seebba 
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2095
Skąd: STANY///
Wysłany: 18-07-10, 20:11   

PB RZĄDZI,ON JEST DLA ZDZIADZIAŁYCH PRYKÓW.....
_________________
KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM
 
 
karol.e36 



BMW: 328 avusblau
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 22 razy
Wiek: 36
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1298
Skąd: brańsk-białystok
Wysłany: 18-07-10, 22:06   

KrólikE46 napisał/a:
mi przy przelotowych 140km/h pali 7 litrów, po mieście 9. 2.8 PB napewno tak mało nie spali, a jeszcze coś można od ON odliczyć


jak masz firmę to i bezyne czy gaz odliczysz chyba że jesteś rolnikiem i bierzesz na traktor
_________________
Bmw e36 M3-cała na części (mpakiet, szpera, motosporty) ///3
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=28082

www.alsort.pl
 
 
cichondo 



Imię: Daniel
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 710
Skąd: Ngd
Wysłany: 18-07-10, 23:34   

ropa do traktorów a gaz do zapalniczek tyle :13:
 
 
karol.e36 



BMW: 328 avusblau
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 22 razy
Wiek: 36
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1298
Skąd: brańsk-białystok
Wysłany: 19-07-10, 21:26   

cichondo, chwba robisz 30 km miesiecznie skoro tak mowisz albo nie masz na co innego pieniedzy wydawać tylko na wache
_________________
Bmw e36 M3-cała na części (mpakiet, szpera, motosporty) ///3
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=28082

www.alsort.pl
Ostatnio zmieniony przez MaTiMa 19-07-10, 21:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 20-07-10, 20:12   

Chłopaki wyluzujcie, ja też jeżdżę benzynką, która "trochę" pali, ale nie można negować nikogo za to, że pomyka na innym paliwie bo za chwilę się okaże, że prawdziwe BMW to tylko coupe w benzynie o pojemności nie mniejszej niż 2.5, a reszta to tylko nędzne podróby.
Sami się obrażacie.
Faktem jest, że dźwięku benzynki w R6 lub tym bardziej V8 nic nie zastąpi, ale nie dla każdego jest to najważniejsze lub osiągalne.

Wracając do tematu to przy twoim małym przebiegu rocznym ja proponuję 330i w manualu, gdyż da to najwięcej frajdy z jazdy, a spalanie kształtuje się podobnie jak 2.5 i 2.8.
_________________
Legio Patria Nostra
 
 
szay 


BMW: E92 330d
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 72
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-09-10, 21:38   

hmm... tak sobie czytam - benzynka jest faktycznie SUPER i gorąco polecam, ale ostatnimi czasy okazuje się, że jeżdżę trochę za dużo - wyjdzie pewnie ze 40-45 tys rocznie i coraz poważniej myślę o zmianie mojej 325i na 330d :(
 
 
///ADi 
Zbieracz Złomu



BMW: E36 | E46 | E38
Imię: Adi
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 5282
Skąd: Łódź
Wysłany: 27-09-10, 22:35   

osobiście nie jestem zwolennikiem diesli i pewnie nigdy nie będę... dla mnie to złudna oszczędność bo gdy w dieselku się coś wysypie... a niestety na paliwie jakie jest w PL szanse na to, że się wysypie są dość duże to niestety nie są to tanie naprawy... silniki benzynowe są jak dla mnie bezpieczniejsze, a jak coś poleci to nie kosztuje fortuny...

dla mnie w grę wchodzi tylko Pb lub Pb+LPG... :cwaniak2:
_________________
...a mystical bond between man and machine...

1998 BMW 320i E36 Cabrio --> http://www.bmw3er.pl/view...t=36480&start=0
2000 BMW 320i E46 Coupe --> http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=56971
1998 BMW 728i E38 --> http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?p=655299#655299

https://www.facebook.com/PremiumClassicsCars/
 
 
 
cartonik 
...BMW MANIAKKKKK...



BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy
Wiek: 79
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1086
Skąd: Mszana Gorna/Dolna
Wysłany: 27-09-10, 23:05   

///ADi napisał/a:
osobiście nie jestem zwolennikiem diesli i pewnie nigdy nie będę... dla mnie to złudna oszczędność bo gdy w dieselku się coś wysypie... a niestety na paliwie jakie jest w PL szanse na to, że się wysypie są dość duże to niestety nie są to tanie naprawy... silniki benzynowe są jak dla mnie bezpieczniejsze, a jak coś poleci to nie kosztuje fortuny...

dla mnie w grę wchodzi tylko Pb lub Pb+LPG... :cwaniak2:


ADI dla mnie właściwie również Same Diesle w PL teraz a oszczednosci to na Tym prawie zero policzyć wszystko to i tak ten diesel wyjdzie drożej i tak.
_________________
Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar


CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! :)
 
 
 
ikarus 



BMW: e46 320iA
Imię: Marek
Silnik: m54b22
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 128 razy
Wiek: 47
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 6648
Skąd: Łódź
Wysłany: 28-09-10, 09:01   

///ADi napisał/a:
a niestety na paliwie jakie jest w PL szanse na to, że się wysypie są dość duże to niestety nie są to tanie naprawy...


I tu musze sie z koleżką zgodzic... Chcecie o tym porozmawiac :lol: :lol: :lol:

Regeneracja pompy wtryskowej 2300...
wtryskow od 200-400/szt czyli max 2400 przy 6 garach
turbo 2000

Jesli chodzi o nowe czesci a nie regenerowane to ceny juz kształtuja sie troszke inaczej,analogicznie 5000-6000 za pompe,1000-1500 za wtryskiwacz i ok 4000-5000 za turbo a te elementy padaja najczesciej wiec kalkulacja wyboru jest chyba oczywista... Szkoda ze przed kupnem mojego klekota nikt mnie o tym nie uswiadomil
:O :O :O :lol: :lol: :lol:
 
 
cartonik 
...BMW MANIAKKKKK...



BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy
Wiek: 79
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1086
Skąd: Mszana Gorna/Dolna
Wysłany: 28-09-10, 09:07   

ikarus26 napisał/a:
Szkoda ze przed kupnem mojego klekota nikt mnie o tym nie uswiadomil
:O :O :O :lol: :lol: :lol:


i tak bywa najczęściej :P :P
_________________
Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar


CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! :)
 
 
 
kazikm3 
///M POWER



BMW: e38 735iA V8 98r. e46 320ci 01r. e36 316i 98r
Silnik: V8R6R4
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 80 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 3997
Skąd: dolnośląskie/UK
Wysłany: 28-09-10, 11:22   

ikarus26 napisał/a:
Szkoda ze przed kupnem mojego klekota nikt mnie o tym nie uswiadomil
:O :O :O :lol: :lol: :lol:


dlatego nie mam diesla :cwaniak2: , orientuję się jedynie tylko tyle, że nawet serwis silnika jest droższy i trzeba uważać na turbo ;)
_________________
/// BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET ///

Życie Jest Zbyt Krótkie Żeby Jeźdźić Dizlem

Gość See my 7er
Gość See Wife's CONVETIBLE
Gość See my 3series
Gość See Wife's 3er
 
 
 
ikarus 



BMW: e46 320iA
Imię: Marek
Silnik: m54b22
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 128 razy
Wiek: 47
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 6648
Skąd: Łódź
Wysłany: 28-09-10, 11:30   

Własnie... i tu rozsądek musi trzymac ryze i przy kupnie zadac sobie zajeb#cie ale to zaje#cie wazne pytanie:
Liczyc na to ze moj disel sie nie posuje i bede jezdzic tanio ??

No chyba nie zupełnie... Tezz na to liczyłem i sie ku :cenzura: wa przeliczyłem !!

Teraz tylko licze ze usterka sie juz nie powtórzy ;) i pompa wytrzyma mi jeszcze ze 20 000 km,nie padnie turbo i td,itd :cwaniak2:
 
 
///Przemas 



BMW: E90
Imię: Przemek
Silnik: M47N2
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 663
Skąd: Łódź
Wysłany: 30-09-10, 08:57   

Nigdy nie polecę diesla komuś, kto jeździ po mieście! Tylko PB, ewentualnie na dobrym podtlenku gazotu :)
_________________
FUCK THE NEW CAR, I'M DRIVING OLDSCHOOL.

 
 
tryall 



BMW: 328 Ci
Imię: Alek
Wiek: 39
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 17
Skąd: Poznań / Konin
Wysłany: 18-12-10, 17:07   

Znajomy kupił 330cd, auto ogień, zapindala, mało pali, chwila moment i jest 200 km/h na blacie i spalanie w trasie rzędu 8 litrów, pomyśleć można - bajka i moje palące od 11 litrów w górę 2.8, nie ma co podjeżdżać, z tymże u mnie podczas 27 miesięcy użytkowania poleciał zbiornik płynu wyrównawczego i ostatnio pompa wspomagania - naprawy wyniosły sumie 800 zł. U znajomego poleciały klapki do silnika i narobiły szkód na 4 tys, lały wtryski - 2 tys, dwumas jest w agonii. Auto od I właściciela z książka, obecnie przelot 230 tys km. Tak mogę podsumować diesla i jego pozorną oszczędność.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 16