Rozdarta fajka na świecy-strzały LPG |
Autor |
Wiadomość |
Benny
BMW: E36
Imię: Mariusz
Nadwozie: Coupe
Wiek: 33 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 210 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 23-02-14, 18:08 Rozdarta fajka na świecy-strzały LPG
|
|
|
Siemka, czy końcówka fajki rozdarta cała (ten kapelusz) co jest nakładana razem z cewką może powodować strzały na gazie? Strzały są jedynie przy dużym obciążeniu, wjazd pod górkę jak mocno wciskam gaz i wszystko się dzieje na rozgrzanym silniku. Gaz Igen, na benie śmiga idealnie nigdy strzałów nie było. Pozdro |
|
|
|
|
KOPYCIARZ
BMW: E36 coupe
Imię: ARKADIUSZ
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 60 razy Wiek: 30 Dołączył: 09 Lut 2013 Posty: 1551 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: 23-02-14, 18:46
|
|
|
nie będzie to wina tej fajfki... skad fajfka wie czy jedziesz na benzynie czy na gazie? nie napisales dokładnie co to za gaz i co za silnik... |
_________________ jeśli pomogłem kliknij w "pomógł"
chcesz auto do driftu ?
-kup Silve lub 240 SX
chcesz wygodne auto ?
-kup mercedesa
chcesz szybkie auto ?
-kup Honde z silnikiem B16 lub B18
-jeśli chcesz wszystko na raz kup BMW ! |
|
|
|
|
wolpen
BMW: e30 320i & e36 325i
Imię: Arek
Silnik: m20,m50
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2010 Posty: 341 Skąd: Łęki Dolne RDE...
|
|
|
|
|
Benny
BMW: E36
Imię: Mariusz
Nadwozie: Coupe
Wiek: 33 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 210 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 23-02-14, 21:13
|
|
|
Silnik to 2.0 6cyl, i nieszczęsna pierwsza generacja gazu na śrubę... wiem że to nie porozumienie dlatego chce zmienić na sekwencje lub zostawić samą benzyne ale testowałem spalanie na benzynie i wychodzi 150km za 110zł przy dzisiejszej cenie paliwa 95 :/ |
|
|
|
|
KOPYCIARZ
BMW: E36 coupe
Imię: ARKADIUSZ
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 60 razy Wiek: 30 Dołączył: 09 Lut 2013 Posty: 1551 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: 23-02-14, 21:31
|
|
|
skoro dobrze chodzi na benzynie z tym ukladem zaplonowym to i na gazie powinno. A wyglada na to ze to wina gazu. JEdz do gazownika i niech sprawdzi instalacje i filtry. REgulacja tez by musiala byc skoro jest na srubie |
_________________ jeśli pomogłem kliknij w "pomógł"
chcesz auto do driftu ?
-kup Silve lub 240 SX
chcesz wygodne auto ?
-kup mercedesa
chcesz szybkie auto ?
-kup Honde z silnikiem B16 lub B18
-jeśli chcesz wszystko na raz kup BMW ! |
|
|
|
|
grabolek363
BMW: E46 ///M3
Silnik: S54B32
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 1818 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-02-14, 21:44
|
|
|
Nie zrobisz gazu na śrube w aucie z pełnym wtryskiem tak, żeby nie strzelało pod dużym ubciążeniem.... Metoda to jeździć normalnie i tak jak to silnik 2.0 to masz może 115km do dyspozycji na takim kijowym gazie, poza tym dawanie w palnik na takim ustrojstwie niszczy silnik i nic poza tym... Jak już musisz jeździć na tym czymś, to raczej spokojnie do 4k rpm, bo i tak powyżej już moc nie rośnie i kręcenie dalej nie ma większego sensu -raczej to głupota...
No i gaszenie auta tylko na PB, bo jak zostanie gaz w kolektorze niedopalony, to zawsze strzeli przy odpalaniu... |
_________________ E46 ///M3 Alpinweiss III
E36 coupe 316i@325i Hellrot
Audi A4 B9 Quattro DSG
było:
BMW e92 335i Schwarz 2 + IC + Chargepipe TurboWorks
http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=60906
BMW 118d@164km/368nm MPAKIET NAUTIKBALU
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=57570
BYŁO:
E36 M50B25 casual drift spec
BYŁO:
BMW e39 540i NV 6gang + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=51317
BYŁO:
BMW e39 540i Vanos 6gang
BYŁE
BMW e39 540iA
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=536232#536232
BYŁE
e36 318IS coupe Hellrot
Motorsport International Limited Edition
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=43234
BYŁE:
Alpinweiss III e36 328i Coupe http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=34309 |
|
|
|
|
The Polak
BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 1736 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 23-02-14, 22:13
|
|
|
grabolek363 wybacz, ale piszesz jak typowy znawca lpg z onetu.
To że gaz na śrubę to badziew i największe zło do silnika się zgodzę.
Ale z tym gaszeniem na benzynie, strzałami przy pełnym obciążeniu, albo brakiem możliwości gazowania w taki sposób silnika na wtrysku się zgodzić nie mogę.
Jeździłem pawie 3 lata m40 z gazem na śrubie i póki zapłon był dobry to wszystko chodziło dobrze. Jak tylko temperatury były na plusie to był gaszony i odpalany ZAWSZE na gazie i nie było żadnych strzałów. Nie raz latałem pod pełnym obciążeniem i też problemów nie było.
Nie da się ukryć, że przy takiej "instalacji" pełnej mocy silnika nie osiągniesz, a układ zapłonowy musi być w idealnym stanie żeby to jeździło. |
_________________
|
|
|
|
|
|