Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
1.8 na 1.8 is
Autor Wiadomość
losiu 



BMW: e36 318
Imię: pawel
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 152
Skąd: garwolin
Wysłany: 10-02-08, 15:07   1.8 na 1.8 is

mam silnik 1.8 zastanawiam sie czy da rade zamienic na is co trzeba zmienic czi komputer moze zostac stary i osprzet?
_________________
pawel
 
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 10-02-08, 15:22   

Napewno masz dużo mniej wymiany niż wsadzałbyś np 2.5

Zawieszenie, układ hamulcowy zostaje, alternator, rozrusznik, skrzynia, sprzęgło, most, nie będzie problemu jak zostawisz. Do wymiany komp to na pewno. Taki swap to dobry pomysł bo mało roboty a silniczek jest dużo fajniejszy :ok:

Jak masz finanse i chęci to się bierz za to :ok:
_________________
 
 
 
Don.Wojciech 



BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 490
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-02-08, 18:24   

nie jest wcale tak kolorowo. hamulce do wymiany, bo przy seryjnych 140 kucach bębny z tyłu i nie wentylowane tarcze z przodu to troch za mało :/ co do zawieszenia to mój is ma takie jak 6 parowce wiec nie wiem czy tez nie trzeba by było zmienić, tłumik oczywiście do wymiany. jedyny plus to taki ze nie trzeba wymieniać zegarów i przekładać akumulatora( ale trzeba kupić nowy 64 ah).

yeahman na pisałeś ze most zostaje, a guzik prawda do 318 ma małą głowę a IS ( przynajmniej m 44) ma dużą. niby przełożenie podobne bo m44 ma 3,38 m42 ma 3,45 a 318i ma 3,45 ale uważam ze może sie ukręcić przy dynamiczniej jeździe. :(

aha i co do alternatora, tez trzeba zmienić bo IS ma większej mocy alternator i mogły by być problemy, w końcu cały czas na światłach trzeba jeździć. :)

moim zdaniem jeżeli już zmieniać to b25, b28 bo roboty nie jest dużo więcej, a mocy tak :]
_________________
Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
 
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 10-02-08, 18:29   

Etam. Moim zdaniem hamulcy na tarcze z tyłu wymieniać nie trzeba. Z przodu wentylowane czasem już były przy M40. Most też sądze że od tych 25KM więcej się nie ukręci. Co do głowy to zależy właśnie jaka wersja motoru. Przy wstawianiu czipa, dolotu, wydechu wymienia ktoś most ?? Nikt !!

W zasadzie alternator to faktycznie może nie dać rady. Ale można spróbować pojeździć. JAk zaczną się problemy z prądem to wtedy bym wymieniał.
_________________
 
 
 
Don.Wojciech 



BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 490
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-02-08, 18:39   

już nawet pomijając te hamulce ( chodź z jakiegoś powodu w bmw ładowali mocne hamulce do is;ów) to roboty jest co nie miara, wiec ja bym sie zabierał na swamp na b 28

po za tym te dodatkowe konie z is znudzą sie po miesiącu, i wtedy trzeba będzie myśleć o turbo albo kolejnym swampie wiec może już lepiej od razu na coś konkretnego :]

No chyba ze jesteś mocno napalony na IS, tak jak ja. I będziesz wyciskał z niego siódme poty ab było trochę więcej koników :D :P yeahman coś wie na temat mojego is;a i jego jazdy :] w końcu ustawiał sie ze mną :) aha i zapomniałem o jeszcze jednej przewadze is nad b 28/25...spalania :)
_________________
Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
 
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 10-02-08, 18:45   

No tu przyznam że IS jak chce i się nim zajmie to potrafi dać popalić ;) a w odróżnieniu od np M52B25 ma dużo mniejsze spalanie ;)
_________________
 
 
 
ac_schnitzer 
M54B25TU


BMW: 525i
Imię: E39 ///M-pakiet
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 470
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 10-02-08, 19:21   

ja mam kompakta 318ti i z przodu mam fabryczne niewentylowane tarcze, ale za to z tylu tez sa tarcze
 
 
Don.Wojciech 



BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 490
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-02-08, 20:44   

compakt dużo lżejszy :) w qp są z przodu wentylowane z tyłu pojedyncze.
_________________
Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 10-02-08, 21:58   

Is zamiat M40 to bym się nawet nie bawił w zmianę zawieszenia czy hamulców!
Te parę koników więcej napewno nie nadwyręży tak tych układów!
Faktem jest że zabierając się za swapowanie lepiej jest machnąć R6! Tylko jest jedno ale! Taniej wyniesie zmiana beemki niż swapowanie! Nie dość że zabawa przy tym to i koszta! Przelicz to sobie jakbyś sprzedał beemkę i dołożył swapa jaką miał byś R6!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
losiu 



BMW: e36 318
Imię: pawel
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 152
Skąd: garwolin
Wysłany: 11-02-08, 18:53   

z hamulcami nie ma problemu z przodu mam sportowe :P a tyl tarczo bebny zawias i tak do wymiany sprezyny z tym tez by problemu nie bedzie tylko meczy mnie to czy taam w elektryce duzo roboty jest a ogolni silnik w idealnym stanie to bym za 600, 700 zl dostal
_________________
pawel
 
 
 
patryk w-wa 



BMW: E39
Imię: Patryk
Silnik: M62TUB44
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 189
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-02-08, 22:02   

Ja zmienialem z 1,6 na is-a i wszystko zostawilem tzn. skrzynia wal most i nic sie nie dzieje a zrobilem juz ok 60 tys. Hamulcy nie ruszalem kupilem tylko dobre tarcze i klocki.
 
 
 
losiu 



BMW: e36 318
Imię: pawel
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 152
Skąd: garwolin
Wysłany: 11-02-08, 22:07   

a komputer normalnie pasowal od isa nie trzeba bylo nic wiecej przerabiac?

[ Dodano: Sro Lut 13, 08 18:41 ]
ok dzieki za rady mysle ze niedlugo sie wezme za ten silniczek z tego co wiem i uslyszalem to nie beda to wielkie koszty ;)
_________________
pawel
 
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 12-04-08, 16:50   

losiu napisał/a:
a komputer normalnie pasowal od isa nie trzeba bylo nic wiecej przerabiac?

[ Dodano: Sro Lut 13, 08 18:41 ]
ok dzieki za rady mysle ze niedlugo sie wezme za ten silniczek z tego co wiem i uslyszalem to nie beda to wielkie koszty ;)


Uwierz ze beda, ja swapowalem i ksozt yzwiekszyly sie i tak i to wcale nie malo ,choc mialem wszytsko :)
_________________
rev
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 12-04-08, 17:29   

Za 600, 700 zł nie kupisz is w dobrym stanie - zapomnij !!
Za is w dobrym stanie trzeba dać od 1200 nawet do 2000zł !!
I z tego co wiem to kompa trzeba wymienić, bo ten od m40 nie podejdzie !!
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 15