Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
LPG - piszczy, szybko mruga
Autor Wiadomość
Juditt 
kosmicznie czarna



BMW: E46
Imię: Judyta
Nadwozie: Sedan
Pomogła: 2 razy
Wiek: 34
Dołączyła: 22 Lip 2010
Posty: 122
Skąd: Gdynia / Rewa
Wysłany: 11-03-14, 21:15   LPG - piszczy, szybko mruga

A więc jadę sobie całkiem spokojnie do domu a tu nagle coś piszczy na kompie zero reakcji na sterowniku od gazu lampka mruga bardzo szybko. Zgasiłam, odpaliłam auto dodałam gazu żeby się przełączył a on na mnie piszczy i szybko mruga. gaz zatankowany do pełna, na benzynie nic się nie dzieje. i o co mu chodzi?

zbiornik: stako
elektrozwór gazu et98
wielozawor brc europa
reduktor europegas
urzadzenie wtrysku gazu valtek rail
system wtrysku esgi 2


"Zgodnie z regułą jak masz dobry dzień to na pewno źle się skończy."
_________________
Więcej marzeń niż czasu by je spełnić!
 
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 11-03-14, 22:30   

Ależ Ty jesteś pesymistyczne nastawiona :D Jak pika to brak ciśnienia na czujniku. Opcje masz dwie, albo zwalony czujnik ciśnienia, albo fazę ciekłą coś po drodze blokuje. W tym przypadku znowu są dwie opcje - albo spaliła się któraś cewka przy elektrozaworze, albo przytarł się i przyblokował tłoczek. Ogólnie nie masz co się załamywać, bo koszt raczej nie będzie duży :)
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
boqler 



BMW: E46
Imię: Marcin
Silnik: M54B25
Nadwozie: Coupe
Wiek: 35
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-03-14, 22:38   

Hm mam podobnie ;) Wydaje się losowy moment, ale częściej potrafi zapikać i szybko mrugać kiedy mocniej depnę na gaz.. Raz jest dobrze, raz coś go rozłącza.

W następnym tyg wizyta u gazownika więc jak będzie coś wiadomo to się podzielę ;)

PS. Pozdrawiam koleżankę po sąsiedzku :piwo:
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 11-03-14, 22:56   

boqler, jak pika po mocnym wciśnięciu gazu to masz za duży spadek ciśnienia. Albo reduktor kończy żywot, albo jest za słaby, albo masz ustawione nieprawidłowo ciśnienie minimalne.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
boqler 



BMW: E46
Imię: Marcin
Silnik: M54B25
Nadwozie: Coupe
Wiek: 35
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-03-14, 23:31   

MIKUr1, Mam nadzieję, że to ostatnie, reduktor nie powinien być za słaby bo było wszystko ok do jakiegoś czasu.. a jak kończy żywot to nie ciekawie trochę/

Podłączymy pod kompa to się zobaczy, może coś się rozjechało.
 
 
alonz 



BMW: E36
Imię: Paweł
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lut 2014
Posty: 153
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 12-03-14, 00:10   

ja również w BRC mam coś takiego że po mocnym depnięciu przełącza się na benzyne i piszczy, miałem cichą nadzieję że filtry gazu były dawno niewymieniane i ograniczają przepływ
 
 
Jerry_Cornelius 



BMW: e36
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 730
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 12-03-14, 02:33   

MIKUr1 napisał/a:
boqler, jak pika po mocnym wciśnięciu gazu to masz za duży spadek ciśnienia. Albo reduktor kończy żywot, albo jest za słaby, albo masz ustawione nieprawidłowo ciśnienie minimalne.


x2

alonz napisał/a:
ja również w BRC mam coś takiego że po mocnym depnięciu przełącza się na benzyne i piszczy, miałem cichą nadzieję że filtry gazu były dawno niewymieniane i ograniczają przepływ


Nie podajesz jednostki a opisujesz to co mialem w pierwszym aucie z motorem m43b16 ;) , instalacja może być tak ustawiona: podlewanie PB podczas pracy na LPG, oraz po przekroczeniu pewnego zakresu obrotów przelacza na Pb (to raczej podyktowane dobraniem reduktora na styk z mocą auta)

Pozdrawiam
_________________
„Słońcu ani śmierci nie można patrzeć prosto w oczy.”
„Tylko martwi wiernie dochowują omerty”

The mythical BMW E36 -->
The Legendary BMW E46-->
 
 
 
Juditt 
kosmicznie czarna



BMW: E46
Imię: Judyta
Nadwozie: Sedan
Pomogła: 2 razy
Wiek: 34
Dołączyła: 22 Lip 2010
Posty: 122
Skąd: Gdynia / Rewa
Wysłany: 12-03-14, 06:04   

on piszczy i mruga jak się na gaz przełącza, a nie jak jadę na gazie i przyśpieszę.. ogólnie to nie mam opcji gazu, bo jak piszecie wraca na benzynę..
_________________
Więcej marzeń niż czasu by je spełnić!
 
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 12-03-14, 09:04   

Juditt, napisałem Ci jaki masz problem. Gaz albo wcale nie wychodzi z butli albo zatrzymuje się na elektrozaworze pod maską. Trzeba sprawdzić czy przy przełączaniu stukają elektrozawory, jeśli nie to ten co nie stuka jest wadliwy, jeśli stukają to jest opcja uszkodzenia czujnika ciśnienia gazu.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
whitedevil 



BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 4660
Skąd: gdynia
Wysłany: 12-03-14, 11:07   

Juditt adres już znasz więc nie będę Ci pisal gdzie masz przyjechać :P
_________________
zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
 
Juditt 
kosmicznie czarna



BMW: E46
Imię: Judyta
Nadwozie: Sedan
Pomogła: 2 razy
Wiek: 34
Dołączyła: 22 Lip 2010
Posty: 122
Skąd: Gdynia / Rewa
Wysłany: 12-03-14, 16:52   

White, widzisz ostatnio obraziłeś ją i teraz sama się naprawiła jak usłyszała ze ma do Ciebie jechać.. :19:
_________________
Więcej marzeń niż czasu by je spełnić!
 
 
 
poiuu 


BMW: e36
Silnik: m42
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 31
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-03-14, 19:04   

podłącze się do tematu, mam e36 z silnikiem m42 instalacje kme diego g3, gaz zalany do pełna, ale nie przełącza się na niego tylko niebieska i czerwona dioda świecą stałym światłem, silnik dobrze nagrzany, w czym problem, macie pomysł? :piwo: Zastanawiam się czy powodem może być za bogata mieszanka benzyny? Gaz i benzyne(nitro +) tankuje zawsze na shellu, ale tym razem zalałem v-power racing 100+ czy to może być przyczyną? Dzięki!
 
 
Juditt 
kosmicznie czarna



BMW: E46
Imię: Judyta
Nadwozie: Sedan
Pomogła: 2 razy
Wiek: 34
Dołączyła: 22 Lip 2010
Posty: 122
Skąd: Gdynia / Rewa
Wysłany: 12-03-14, 19:09   

nie sadzę żeby jakość benzyny miała jakiś wpływ, bardziej coś z instalacja. ja czekam jeśli jeszcze raz odwali mi taka akcje to do White i niech się męczy :P
_________________
Więcej marzeń niż czasu by je spełnić!
 
 
 
Egon84 



BMW: E36
Silnik: 318is
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 91
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 12-03-14, 19:12   

Mam ten sam problem.....w moim przypadku reduktor się kończy..
 
 
Juditt 
kosmicznie czarna



BMW: E46
Imię: Judyta
Nadwozie: Sedan
Pomogła: 2 razy
Wiek: 34
Dołączyła: 22 Lip 2010
Posty: 122
Skąd: Gdynia / Rewa
Wysłany: 12-03-14, 19:17   

Egon84, wiesz jakie koszty naprawy?
_________________
Więcej marzeń niż czasu by je spełnić!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 14