LPG - piszczy, szybko mruga |
Autor |
Wiadomość |
Juditt
kosmicznie czarna
BMW: E46
Imię: Judyta
Nadwozie: Sedan
Pomogła: 2 razy Wiek: 34 Dołączyła: 22 Lip 2010 Posty: 122 Skąd: Gdynia / Rewa
|
Wysłany: 11-03-14, 21:15 LPG - piszczy, szybko mruga
|
|
|
A więc jadę sobie całkiem spokojnie do domu a tu nagle coś piszczy na kompie zero reakcji na sterowniku od gazu lampka mruga bardzo szybko. Zgasiłam, odpaliłam auto dodałam gazu żeby się przełączył a on na mnie piszczy i szybko mruga. gaz zatankowany do pełna, na benzynie nic się nie dzieje. i o co mu chodzi?
zbiornik: stako
elektrozwór gazu et98
wielozawor brc europa
reduktor europegas
urzadzenie wtrysku gazu valtek rail
system wtrysku esgi 2
"Zgodnie z regułą jak masz dobry dzień to na pewno źle się skończy." |
_________________ Więcej marzeń niż czasu by je spełnić!
|
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 11-03-14, 22:30
|
|
|
Ależ Ty jesteś pesymistyczne nastawiona Jak pika to brak ciśnienia na czujniku. Opcje masz dwie, albo zwalony czujnik ciśnienia, albo fazę ciekłą coś po drodze blokuje. W tym przypadku znowu są dwie opcje - albo spaliła się któraś cewka przy elektrozaworze, albo przytarł się i przyblokował tłoczek. Ogólnie nie masz co się załamywać, bo koszt raczej nie będzie duży |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
boqler
BMW: E46
Imię: Marcin
Silnik: M54B25
Nadwozie: Coupe
Wiek: 35 Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 189 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-03-14, 22:38
|
|
|
Hm mam podobnie Wydaje się losowy moment, ale częściej potrafi zapikać i szybko mrugać kiedy mocniej depnę na gaz.. Raz jest dobrze, raz coś go rozłącza.
W następnym tyg wizyta u gazownika więc jak będzie coś wiadomo to się podzielę
PS. Pozdrawiam koleżankę po sąsiedzku |
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 11-03-14, 22:56
|
|
|
boqler, jak pika po mocnym wciśnięciu gazu to masz za duży spadek ciśnienia. Albo reduktor kończy żywot, albo jest za słaby, albo masz ustawione nieprawidłowo ciśnienie minimalne. |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
boqler
BMW: E46
Imię: Marcin
Silnik: M54B25
Nadwozie: Coupe
Wiek: 35 Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 189 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-03-14, 23:31
|
|
|
MIKUr1, Mam nadzieję, że to ostatnie, reduktor nie powinien być za słaby bo było wszystko ok do jakiegoś czasu.. a jak kończy żywot to nie ciekawie trochę/
Podłączymy pod kompa to się zobaczy, może coś się rozjechało. |
|
|
|
|
alonz
BMW: E36
Imię: Paweł
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 01 Lut 2014 Posty: 153 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: 12-03-14, 00:10
|
|
|
ja również w BRC mam coś takiego że po mocnym depnięciu przełącza się na benzyne i piszczy, miałem cichą nadzieję że filtry gazu były dawno niewymieniane i ograniczają przepływ |
|
|
|
|
Jerry_Cornelius
BMW: e36
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy Wiek: 36 Dołączył: 21 Lut 2013 Posty: 730 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 12-03-14, 02:33
|
|
|
MIKUr1 napisał/a: | boqler, jak pika po mocnym wciśnięciu gazu to masz za duży spadek ciśnienia. Albo reduktor kończy żywot, albo jest za słaby, albo masz ustawione nieprawidłowo ciśnienie minimalne. |
x2
alonz napisał/a: | ja również w BRC mam coś takiego że po mocnym depnięciu przełącza się na benzyne i piszczy, miałem cichą nadzieję że filtry gazu były dawno niewymieniane i ograniczają przepływ |
Nie podajesz jednostki a opisujesz to co mialem w pierwszym aucie z motorem m43b16 , instalacja może być tak ustawiona: podlewanie PB podczas pracy na LPG, oraz po przekroczeniu pewnego zakresu obrotów przelacza na Pb (to raczej podyktowane dobraniem reduktora na styk z mocą auta)
Pozdrawiam |
_________________ „Słońcu ani śmierci nie można patrzeć prosto w oczy.”
„Tylko martwi wiernie dochowują omerty”
The mythical BMW E36 -->
The Legendary BMW E46--> |
|
|
|
|
Juditt
kosmicznie czarna
BMW: E46
Imię: Judyta
Nadwozie: Sedan
Pomogła: 2 razy Wiek: 34 Dołączyła: 22 Lip 2010 Posty: 122 Skąd: Gdynia / Rewa
|
Wysłany: 12-03-14, 06:04
|
|
|
on piszczy i mruga jak się na gaz przełącza, a nie jak jadę na gazie i przyśpieszę.. ogólnie to nie mam opcji gazu, bo jak piszecie wraca na benzynę.. |
_________________ Więcej marzeń niż czasu by je spełnić!
|
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 12-03-14, 09:04
|
|
|
Juditt, napisałem Ci jaki masz problem. Gaz albo wcale nie wychodzi z butli albo zatrzymuje się na elektrozaworze pod maską. Trzeba sprawdzić czy przy przełączaniu stukają elektrozawory, jeśli nie to ten co nie stuka jest wadliwy, jeśli stukają to jest opcja uszkodzenia czujnika ciśnienia gazu. |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
whitedevil
BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 4660 Skąd: gdynia
|
|
|
|
|
Juditt
kosmicznie czarna
BMW: E46
Imię: Judyta
Nadwozie: Sedan
Pomogła: 2 razy Wiek: 34 Dołączyła: 22 Lip 2010 Posty: 122 Skąd: Gdynia / Rewa
|
Wysłany: 12-03-14, 16:52
|
|
|
White, widzisz ostatnio obraziłeś ją i teraz sama się naprawiła jak usłyszała ze ma do Ciebie jechać.. |
_________________ Więcej marzeń niż czasu by je spełnić!
|
|
|
|
|
poiuu
BMW: e36
Silnik: m42
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 14 Mar 2013 Posty: 31 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 12-03-14, 19:04
|
|
|
podłącze się do tematu, mam e36 z silnikiem m42 instalacje kme diego g3, gaz zalany do pełna, ale nie przełącza się na niego tylko niebieska i czerwona dioda świecą stałym światłem, silnik dobrze nagrzany, w czym problem, macie pomysł? Zastanawiam się czy powodem może być za bogata mieszanka benzyny? Gaz i benzyne(nitro +) tankuje zawsze na shellu, ale tym razem zalałem v-power racing 100+ czy to może być przyczyną? Dzięki! |
|
|
|
|
Juditt
kosmicznie czarna
BMW: E46
Imię: Judyta
Nadwozie: Sedan
Pomogła: 2 razy Wiek: 34 Dołączyła: 22 Lip 2010 Posty: 122 Skąd: Gdynia / Rewa
|
Wysłany: 12-03-14, 19:09
|
|
|
nie sadzę żeby jakość benzyny miała jakiś wpływ, bardziej coś z instalacja. ja czekam jeśli jeszcze raz odwali mi taka akcje to do White i niech się męczy |
_________________ Więcej marzeń niż czasu by je spełnić!
|
|
|
|
|
Egon84
BMW: E36
Silnik: 318is
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Maj 2012 Posty: 91 Skąd: WROCŁAW
|
Wysłany: 12-03-14, 19:12
|
|
|
Mam ten sam problem.....w moim przypadku reduktor się kończy.. |
|
|
|
|
Juditt
kosmicznie czarna
BMW: E46
Imię: Judyta
Nadwozie: Sedan
Pomogła: 2 razy Wiek: 34 Dołączyła: 22 Lip 2010 Posty: 122 Skąd: Gdynia / Rewa
|
Wysłany: 12-03-14, 19:17
|
|
|
Egon84, wiesz jakie koszty naprawy? |
_________________ Więcej marzeń niż czasu by je spełnić!
|
|
|
|
|
|