BMW: E 30, 324 TD, Touring + S3,25
Imię: Piter
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 6 Skąd: Lubin
Wysłany: 06-04-09, 18:41 wymiana pompy wtryskowej
Cześć.
Pisałem już o swoich problemikach w innym poście, teraz czas na ten rozdział.
Szukam, szukam i nie mogę znaleźć odpowiedzi na kilka pytań.
Zmieniłem pompę wtryskową z elektrycznej na mechaniczną.
1. mechanik, który to robił twierdzi, że wszystko OK.
2. ekonomizer pokazuje dużo większe zużycie niż na pompie elektrycznej (mam się tym przejmować….., faktycznego jeszcze nie mogę sprawdzić)
3. mam wrażenie, że nie ciągnie tak jak na wcześniejszej pompie (nie można dobrze uwędzić opon, wcześniej można było:) ) i przymula przy wyprzedzaniu, jest dziwny efekt, jakby od około 2200 obr/min spadała jej moc i wyraźnie słabiej przyspiesza
4. nie podłączone jest podciśnienie (właściwie nadciśnienie) do pompy z kolektora ssącego, ponoć niepotrzebne.
5. mruga lub świeci się kontrolka wtrysku rozruchowego na desce (w zależności od tego jak szybko jadę i jak mocno wciskam gaz)
Poza tym pali na dotyk, mruczy jak perska kotka, turbina dmucha.
Jak można sprawdzić ustawienie i wyregulowanie pompy ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach