Polerka. Jak to zrobić? |
Autor |
Wiadomość |
Anglik
Pomógł: 8 razy Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 466 Skąd: włocławek
|
Wysłany: 16-06-15, 17:10
|
|
|
Czym robiłeś korektę na jakiej maszynie rotacja ? robiłeś ze zmatowieniem p2000 p2500 ?
jakich past używasz
EFEKT MEGA - DLA MNIE MIAZGA I WSTYD DLA TYCH POLERKARZY |
|
|
|
|
kri35
Nowy User - Witamy ;)
BMW: e90
Imię: Krzysiek
Silnik: N45
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-06-15, 18:41
|
|
|
mati0618 napisał/a: | Może to "początkująca" firma, czyli dotacja 20tys. z urzędu pracy i biznes się kręci ale tylko orbitalnie |
rozumiem, ale kupcie sobie lare-ke, naprawdę lakier ori jest dośc twardy szkoda czasu i zapału |
|
|
|
|
Biały_1717
BMW: e36 328
Imię: Paweł
Silnik: 2,8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 35 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 57 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 16-06-15, 19:01
|
|
|
kri35, na orbitalnej kolego i nikt nie mowil, ze futra nie używamy i widac, ze nie wiesz nic o najnowszej technologii tak samo jak mati0618, przemadrzaly dzieciak który zapewne jeszcze polerki w ręku nie trzymal, zobaczcie sobie w dziale usługi jak wyglada lakier po maszynie TYLKO orbitalnej, sory rotacje mamy jedna, flexa z racji miękkiego talerza i można dojść do zakamarków zderzaka i tylko do tego jej używamy |
Ostatnio zmieniony przez Biały_1717 16-06-15, 19:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mati0618
BMW: e36 318i
Imię: Mateusz
Silnik: m40b18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 17 razy Wiek: 30 Dołączył: 17 Cze 2012 Posty: 548 Skąd: Radziejów/Włocławek
|
Wysłany: 16-06-15, 19:06
|
|
|
Biały_1717, Twoje zdanie o mnie akurat mnie mało obchodzi, widocznie w tym swoim "studiu" nie miałeś styczności z prawdziwie twardym lakierem... |
|
|
|
|
Biały_1717
BMW: e36 328
Imię: Paweł
Silnik: 2,8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 35 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 57 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 16-06-15, 19:17
|
|
|
mati0618, a co ma do rzeczy twardy lakier? Jak sie umie to sie zrobi wszystkim, robiliśmy w tym "studiu" nie jedno bmw i stare mercedesy z lat 90 i jakos dawaliśmy rade bez problemu maszyna orbitalna, jestes jeszcze młody i Malo wiesz na ten temat i nie nasmiewaj sie z tego studia skoro nie masz pojecia co gdzie i kiedy bo akurat to studio ma zapisy na miesiąc do przodu |
|
|
|
|
mrcin86
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 244 Skąd: Kraina BMW
|
Wysłany: 16-06-15, 21:03
|
|
|
Nawet mega twardy lakier bez problemu idzie ładnie wypolerowac polerka orbitalna przy zastosowaniu odpowiedniej techniki a na upartego jeszcze szybciej rotacyjna na futrze i pasta mocno scierna tylko to już stopień zaawansowany gdyż można uszkodzić powłokę lakiernicza jeśli nie ma się doświadczenia i trzeba potem spolerowac hologramy. Powiem tak ze Biały_1717 ma sporo racji. |
|
|
|
|
kri35
Nowy User - Witamy ;)
BMW: e90
Imię: Krzysiek
Silnik: N45
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-06-15, 00:26
|
|
|
pochwal się co za studio, bardzo jestem ciekawy jakie projekty robicie , może sie czegoś nauczę o najnowszej technologi jak się robi bmw bez rotacji może cos zle robię... |
|
|
|
|
Anglik
Pomógł: 8 razy Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 466 Skąd: włocławek
|
|
|
|
|
Doxa
BMW: e60 535d ++
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 10 razy Dołączył: 12 Sie 2015 Posty: 226 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: 31-08-15, 19:50
|
|
|
pasta tempo to sobie mozna poloneza przelecieć albo coś innego tego typu przed sprzedażą. Zostają po niej mega hologramy, jest mocno ścierna i to sie nie nadaje do polerowania całego auta i to maszyną. ktoś kto twierdzi że to jest dobre nie ma pojęcia o czym mówi i jak powinien wyglądać lakier po polerce. Polecam forum kosmetykaaut.pl poczytajcie jak sie poleruje i jakich środków sie używa, jest tego masa przeróznych firm a nie jakiś shit za 8 zł |
_________________ 380 KM 750 Nm |
|
|
|
|
4Navig8
Dołączył: 30 Wrz 2017 Posty: 218 Skąd: Młode Wilki
|
Wysłany: 11-10-17, 21:25
|
|
|
Pasta tempo działa szkodliwie na strukturę powłoki lakieru. Wiele razy były przeprowadzane testy na temat jej działania |
|
|
|
|
|