Problem z zalozeniem 18'' pomocy |
Autor |
Wiadomość |
x_e_o_n
BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy Wiek: 45 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 2521 Skąd: K/R/A/K/O/W
|
Wysłany: 17-04-09, 07:26
|
|
|
Hubert spoko tylko skoro dalo sie przykrecici kolo to jakim cudem moglo2 cm na gume nachodzi ??? wniosek nie dalo se przykrecic normalnie kola tylko trzeba bylo wepchnac co do opuszczania auta i robienia sie negatu jak kolo opada nadol to kat sie zmienia razem z amortyzatorem a nie samo kolo w stosunku do amora |
_________________ ZAPRASZAM
|
|
|
|
|
Hubert_E36
BMW: e28 M535i
Imię: Hubert
Silnik: 3.5
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 188 Skąd: Wyszkow
|
Wysłany: 17-04-09, 08:39
|
|
|
Xeon a mi sie wydaje ze kolega nawet nie sprawdzil na luzie jak przykrecil kolo czy obciera |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
x_e_o_n
BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy Wiek: 45 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 2521 Skąd: K/R/A/K/O/W
|
Wysłany: 17-04-09, 09:20
|
|
|
dla mnie nie ma takiej mozliwosci nie spotkalem sie w zdnym aucie zeby byl taki problem do E39 wejdzie 21" kolo z opona a w serii wychodzi na 16-17 "
Cos mi sie nie podoba musial bym zobaczyc na zdjeciu jak to wyglada kolega ma E46 i 18" z ET 35 i weszlo bez najmnijeszych problemow a weszlo by nawet 19" na balonach |
_________________ ZAPRASZAM
|
|
|
|
|
renoraines
Przyjaciel Forum
BMW: było E39 540ia,E46 320cd
Imię: Bartek
Pomógł: 14 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Wlkp
|
Wysłany: 17-04-09, 16:05
|
|
|
Po pierwsze M3 E46 ma inne błotniki, a po drugie w M3 E46 były oryginalne felgi 17'', 18'' i 19 ''.
17 '' Styling 68 M Doppelspeiche
7,5x17 przod 225/45R17 ET 41
8,5x17 tył 245/40R17 ET 50
18 '' Styling 67 M Doppelspeiche
8x18 przod 225/45R18 ET 47
9x18 tył 255/40R18 ET 26
19'' Styling 67 M Doppelspeiche
8x19 przod 225/40R19 ET 47
9,5x19 tył 255/35R19 ET 27 |
_________________
|
|
|
|
|
Pawlo320
BMW: byłoE36 320iCoupejest E46 325
Imię: pawel
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 247 Skąd: Oświęcim
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
x_e_o_n
BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy Wiek: 45 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 2521 Skąd: K/R/A/K/O/W
|
Wysłany: 17-04-09, 22:03
|
|
|
to chyba jakies firmowe zawieszenie sportowe krotkie amory firmy GT Capline ???
tak wlasnie wiesniackie firmy typu GT lub TAT obnizaja auta opuszczajac miseczke sprezyny nizej paranoja |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 17-04-09, 22:12
|
|
|
x_e_o_n napisał/a: | tak wlasnie wiesniackie firmy typu GT lub TAT obnizaja auta opuszczajac miseczke sprezyny nizej paranoja |
Ale to też jest rozwiązanie, Gorzej jak felgi ma się duże |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
Pawlo320
BMW: byłoE36 320iCoupejest E46 325
Imię: pawel
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 247 Skąd: Oświęcim
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
x_e_o_n
BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy Wiek: 45 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 2521 Skąd: K/R/A/K/O/W
|
Wysłany: 18-04-09, 07:13
|
|
|
TAT to jest polsrodek i nie wime jak go zabezpieczac zeby byl wielokrotnego uzytku ale kazdy kupuje to na co go stac i juz niestety ta firma jest jak dla mnie znana z dosc kiepskiej jakosci i nie mowie bo slyszalem tylko mialem/mam z tym doczynienia na codzien natomiast firma GT juz wogole przeszla sama siebie zeby zalozyc nowe amortyzatory trzeba rozszlifowywac otwory
Wracajac do tematu dystans wysle ze nawet 0,5 cm by juz rozwiazal sprawe |
_________________ ZAPRASZAM
|
|
|
|
|
Pawlo320
BMW: byłoE36 320iCoupejest E46 325
Imię: pawel
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 247 Skąd: Oświęcim
|
|
|
|
|
ilpadino
Młody ^^
BMW: MB 190
Imię: Konrad
Silnik: 2.0KAT
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 21 Mar 2008 Posty: 1131 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-04-09, 14:13
|
|
|
Pawlo320, a nie możesz dystansu wsadzić ? |
_________________ To co nas zabija-PRĘDKOŚĆ...odbiera nam to co mamy najcenniejsze-ŻYCIE...
"Sono cosa nostra,sami będziemy rządzić naszym światem,bo to jest nasz świat-cosa nostra" |
|
|
|
|
Pawlo320
BMW: byłoE36 320iCoupejest E46 325
Imię: pawel
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 247 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 18-04-09, 14:37
|
|
|
moglbym ale lepiej zebym wymienil bo mam za nisko z przodu na cyk wchodzi mi nokia 6288 i zachaczam o wszytskie progi zwalniajace a jakby tego bylo malo to wylal mi amor lewy tyl cos mam pecha ostatnio zawieszenie mostu a teraz amor lety tyl + lewa tuleja na przy progu +poduszki pod skrzynia + obejmy drazka stabilizatora i kto wie co jeszce w morde jeza
wejdzie mi tat z sedana320d do mojej cupety?? bo tanio a przynajmiej bym juz mial problem z glowy bo jak kupie jakies sachsy to zas bede mial wysoko a tak nie chce co radzicie panowie |
_________________ Ocen moje seberko kliknij tutaj http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=1910&start=25
|
|
|
|
|
|