jaki reduktor LPG do sekwencji stag? |
Autor |
Wiadomość |
padzio91
19(J)20
BMW: E39
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 689 Skąd: BBI
|
Wysłany: 31-05-14, 20:31 jaki reduktor LPG do sekwencji stag?
|
|
|
witam koledzy, jaki możecie polecić parownik lpg do sekwencji stag300 plus? mój scorpion się chyba znowu posypał, mówię znowu gdyż kupiłem go na miejsce poprzedniego jakoś 1.5 roku temu. Jaki byłby najlepszy pod względnym stosunek ceny do jakości? |
_________________ Walczyć trenować... |
|
|
|
|
kat23
BMW: e36 320i
Imię: Darek
Silnik: m50b33nv
Nadwozie: Touring
Pomógł: 43 razy Wiek: 34 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 819 Skąd: Rydułtowy
|
Wysłany: 31-05-14, 23:06
|
|
|
ja mam reduktor kme gold od 4 lat i żądnych problemów z nim przy silniku m50b25nv. Ciśnieniowo bardzo stabilny gorzej z termiką ale bez problemu znajdziesz na necie jak poprawić to |
_________________ Turbo sliper
http://www.bmw3er.pl/view...der=asc&start=0 |
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 31-05-14, 23:23
|
|
|
Kme Gold albo Czerwony ACR01. |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
padzio91
19(J)20
BMW: E39
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 689 Skąd: BBI
|
|
|
|
|
timi91
BMW: E36
Imię: Tomcio
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 52 razy Wiek: 32 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 455 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 14-11-14, 15:52
|
|
|
Antarctic ma zawór i filtr zintegrowany. Lecz jakoś nie mam do niego przekonania booj kolega ma go w e34 m50b25 i przy dużych obciazeniach niedomaga. |
_________________ Marka to Pasja i styl życia:) |
|
|
|
|
padzio91
19(J)20
BMW: E39
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 689 Skąd: BBI
|
Wysłany: 14-11-14, 20:44
|
|
|
Dzięku timi91, w takim razie chyba kupię ten czerwony RC01 i będzie to najlepsze rozwiązanie gdyż budżet mam nie za wysoki. Pozdro |
_________________ Walczyć trenować... |
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 14-11-14, 23:54
|
|
|
timi91, w tym E34 jest ANTARTIC czy ARTIC? To są dwa różnie reduktory i ANTARTIC spokojnie powinien M50b25 zrobić, przy czym ARTIC rzeczywiście ciśnieniowo pada. Nie zmienia to jednak faktu, że lepszy jest ACR01. |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
KonradGT
masta blasta
BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 846 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 18-11-14, 10:50
|
|
|
Również polecam KME Gold. Mam go w M50B25 i jest rewelacja, ciśnienie dzwon, dobra termika, nie brakuje nigdzie gazu. Tylko ważne, żeby wielozawór w butli mieć na 8mm, bo inaczej to bez sensu. |
_________________ E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet
Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.
Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG. |
|
|
|
|
timi91
BMW: E36
Imię: Tomcio
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 52 razy Wiek: 32 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 455 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 07-12-14, 14:56
|
|
|
Żeby nie zakłądać nowego tematu.
Mam pytanie co do Kme Gold. Chcę go schować pod kolektor ssący ale przez to że ma dwa wyjścia gazowe w 45' uniemożliwa mi to montaż, tak mi się wydaje ;P i teraz pytanie czy mogę zatkać jeden otwór gazowy i podłączyć 2 listwy wtryskowe na jednym wyjściu? Chodzi mi o połączenie szeregowe. Cyli Reduktor->filtr->pierwsza 3 wtrysków->mapsensor->druga 3 wtrysków. Da to radę/?? |
_________________ Marka to Pasja i styl życia:) |
|
|
|
|
KonradGT
masta blasta
BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 846 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 08-12-14, 10:11
|
|
|
Możesz jeden zaślepić, ale mapsensor dałbym przed listwami. Ja mam reduktor w miejscu filtra węglowego pod gumą przepływomierza. Idealnie pasuje, węże są bardzo krótkie, nic nie widać |
_________________ E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet
Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.
Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG. |
|
|
|
|
padzio91
19(J)20
BMW: E39
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 689 Skąd: BBI
|
Wysłany: 08-12-14, 19:50
|
|
|
KonradGT a mógłbyś jakieś foto spod maski zapodać? Chciałbym zobaczyć jak takie schowanie reduktora mniej więcej wygląda |
_________________ Walczyć trenować... |
|
|
|
|
grabolek363
BMW: E46 ///M3
Silnik: S54B32
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 1818 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|