Planuje zakup BMW E46 330i......jak wygląda eksploatacja? |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz118
BMW: E36
Imię: Mateusz
Silnik: M52B??
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 25 razy Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 961 Skąd: Olkusz/KrK
|
Wysłany: 11-08-14, 17:21
|
|
|
Jak E46 to M52TUB28 i kolektor z M54B30. Efekt mniej więcej taki sam jak w M52B28 z kolektorem z M50B25. |
_________________
Gość oceń moje E36
You can't buy happiness, but you can buy horsepower and that's kind of the same thing
|
|
|
|
|
perix
BMW: BMW e36 318i
Imię: Karol
Silnik: M 40
Nadwozie: Sedan
Wiek: 38 Dołączył: 20 Cze 2014 Posty: 13 Skąd: Londyn/Tarnobrzeg
|
Wysłany: 11-08-14, 18:39
|
|
|
no właśnie ostatnio zaczął się u mnie dylemat bo ciężko znaleść 330i taka jaką bym chciał i większy wybór mam między 325 i 328 i tak myślę że może faktycznie zejde z pojemności lub cierpliwie dalej będę szukał :/ |
_________________ BMW to nie marka!!!-to serce..... |
|
|
|
|
ZMIJA PŁOCK
BMW: m20b20 m52b25 m52b28 s50b32
Imię: Krzysztof
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 40 razy Dołączył: 12 Wrz 2011 Posty: 1017 Skąd: Płock
|
Wysłany: 11-08-14, 20:19
|
|
|
Miałem po kebabiem52b28 e46 coupe z m54b30. Tak mnie urzekło jakością i wykonaniem, że po 3 miesiącach sprzedałem. Człowiek dąży do młodszego auta ale w tym przypadku to 100 razy lepiej jeździło się kebabem z b28 niż tym plastikiem Może to młodsze bmw i szybsze ale kebab jest 100 razy lepiej wykonany. Na plus przemawia tylko to że lepiej przyspiesza do setki i konstrukcja bardziej bezpieczna . Może i kabab jest stary ale jary. A e46 to pierwsze bmw z elity rozpadających się współczesnych aut |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 13-08-14, 14:37
|
|
|
ZMIJA PŁOCK, defetysto |
_________________
|
|
|
|
|
kazikm3
///M POWER
BMW: e38 735iA V8 98r. e46 320ci 01r. e36 316i 98r
Silnik: V8R6R4
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 80 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 3997 Skąd: dolnośląskie/UK
|
Wysłany: 13-08-14, 22:54
|
|
|
Żmija Płock co za trupa miałeś
ja miałem e46 6 lat i sprzedałem z przebiegiem 187tys. MIL (x1,6), nowy właściciel jeździ i się cieszy |
_________________ /// BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET ///
Życie Jest Zbyt Krótkie Żeby Jeźdźić Dizlem
Gość See my 7er
Gość See Wife's CONVETIBLE
Gość See my 3series
Gość See Wife's 3er
|
|
|
|
|
Miro600V
BMW: E46 325Ci
Imię: Mira$
Silnik: M54B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 8 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 246 Skąd: Oława
|
Wysłany: 13-08-14, 23:56
|
|
|
Bez obraz, ale nie miałem przez ostatnie lata tyle czasu co kiedyś siedzieć na forach i jestem w szoku jak opinie się zmieniają.
Sporo lat do tyłu, inne forum BMW, pytałem się o e36 i takie coś przeczytałem:
- pierwsze BMW, które zaprojektował księgowy, a nie inżynier
- zrobiony tak, żeby co jakiś czas coś się zepsuło
- do jakości e30 nawet nie startuje
- m52 awaryjny, brać niezniszczalne m50, a najlepsze było m20
- m40 syf, m43 taki sobie, najlepsze było m10
itd. itp.
Czekam na tematy za 5 lat - e46 wzór jakości, e90 ulepiony ze śliny i papieru
|
_________________ ..:: E46 325Ci coupe by Mira$ ::..
..:: Suzuki SV 650N by Mira$ ::..
E30 335i M30B35 - filmik
LWG
|
|
|
|
|
Krz
BMW: E36
Silnik: R6
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 920 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-08-14, 11:48
|
|
|
Kontynuując offtop, akurat z dwoma z tych podpunktów nie wypada się nie zgodzić
- do jakości e30 nawet nie startuje
- m40 syf, m43 taki sobie, najlepsze było m10
Co do m20 można się zgodzić połowicznie, bo koszta eksploatacji faktycznie są niższe i silnik jest kuloodporny jak m50nv pod warunkiem że ma olej i chłodzenie. |
_________________
|
|
|
|
|
|