m42b18 i problemy z lpg. |
Autor |
Wiadomość |
The Polak
BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 1736 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 15-07-14, 22:40 m42b18 i problemy z lpg.
|
|
|
Panowie da się coś sprawdzić dlaczego na lpg mój is chodzi jak traktor?
Problem jest taki, że na benzynie chodzi dobrze tylko po przełączeniu na gaz gdy się rozgrzeje chodzi tak jak by na 3 cylindry.
Instalacja to stag 200, a wtryski to czerwone valteki. Parownik nie pamiętam jaki. Jutro sprawdzę.
Mogę przeprowadzić jakąś podstawową diagnozę bez komputera? |
_________________
|
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 16-07-14, 08:37
|
|
|
A jak Ty go ustawiłeś bez komputera? Bez kompa raczej nic nie zdziałasz. Jak będziesz miał fejsa do gazu i dobrze podłączyłeś wtyczki od emulatora to możesz otworzyć program diagnostyczny i w prawym dolnym rogu masz takie małe wtryskiwacze. Jest ich 8, ale będziesz miał podświetlone 4, bo tyle masz garków i tyle obsługuje komp. Klikaj pojedynczo w każdy, wtedy uruchamiasz tylko jeden wtryskiwacz gazowy. Jeśli po włączeniu jednej sztuki jest ok, to przechodzisz do następnego aż określisz który wali w gumy. Listwa wtryskowa jest nowa? |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
The Polak
BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 1736 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 16-07-14, 09:33
|
|
|
Kupiłem silnik już z gazem. Wszystko chodziło elegancko tylko dopalał benzyny powyżej 5000 obrotów, ale nie przeszkadzało mi to.
W takim razie muszę zamówić ten kabel, bo tym darmozjadom u mnie w mieście nie zapłacę za nic nie robienie.
Pytałem już w innym temacie, ale dla pewności zapytam jeszcze raz.
Taki kabel jak w linku mi wystarczy czy kupić ten droższy?
http://allegro.pl/interfe...4403208251.html |
_________________
|
|
|
|
|
Kensey
BMW: e36
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 28 razy Dołączył: 30 Lis 2012 Posty: 885 Skąd: Milówka / Kraków
|
Wysłany: 16-07-14, 10:51
|
|
|
Kabel powinien styknąć |
_________________
|
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 16-07-14, 10:54
|
|
|
Jak wyżej |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
ksx9
BMW: e60
Imię: Kamil
Silnik: n52b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 50 razy Wiek: 32 Dołączył: 18 Gru 2011 Posty: 994 Skąd: Biłgoraj
|
|
|
|
|
The Polak
BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 1736 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 16-07-14, 22:00
|
|
|
Kabel kupiony. Jak przyjdzie to będę zadawał konkretniejsze pytania.
W sumie od razu po włożeniu silnika powinienem go kupić. |
_________________
|
|
|
|
|
Szczurek
BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2329 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-07-14, 23:17
|
|
|
Wtryski Valtek to niestety budżetówka... warto było by pomyśleć nad zmianą |
|
|
|
|
The Polak
BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 1736 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 16-07-14, 23:26
|
|
|
Myślę.
Z tego co się orientowałem to parownik też trochę za mały jest.
Aczkolwiek jeśli mi to nie obniży spalania to nie ma sensu wymieniać póki co, bo jeździło dobrze, a do szybszej jazdy i tak przełączałem na benzynę.
No chyba, że któryś wtrysk się okaże popsuty. |
_________________
|
|
|
|
|
Szczurek
BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2329 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20-07-14, 16:32
|
|
|
The Polak napisał/a: | do szybszej jazdy i tak przełączałem na benzynę. |
A po co ?
Odpowiednio dobrana i skalibrowana instalacja powinna śmigać w pełnym zakresie obrotów bez żadnych spadków mocy |
|
|
|
|
The Polak
BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 1736 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 22-07-14, 00:02
|
|
|
Kabel przyszedł i pojawił się kolejny problem.
Mam staga 200 komputer i próbowałem połączyć się programem Stag 200 go fast oraz jakimś acgas synchro. Na obu pokazuje mi, że "brak sterownika gazu". Podpowiedzcie co robię źle. Sterowniki się zainstalowały dobrze. Te same porty mam poustawiane, a nie chce się połączyć. |
_________________
|
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 22-07-14, 09:49
|
|
|
Spróbuj starszego AcGasSynchro - jest na pewno na stronie AC. Były dwie wersje do starszych i nowszych sterowników. |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
The Polak
BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 1736 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 22-07-14, 10:08
|
|
|
Używałem dokładnie wersji 1.14.1.0. Poszukam starszej wersji i się z tym pobawię wieczorem. Chciałem lapka też podmienić, ale zapomniałem, że w moim padła bateria.
Sprawdzę, też jak wrócę z pracy hyperterminalem czy z kablem jest wszystko ok. |
_________________
|
|
|
|
|
ksx9
BMW: e60
Imię: Kamil
Silnik: n52b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 50 razy Wiek: 32 Dołączył: 18 Gru 2011 Posty: 994 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 22-07-14, 12:24
|
|
|
The Polak napisał/a: | Używałem dokładnie wersji 1.14.1.0 |
Dokładnie tej wersji używałem u siebie i dobrze latało, instalacja ma może z 10lat i z nowszym programem nie dało się połączyć, więc może u ciebie trzeba zainstalować nowszy program |
_________________ Pies do adopcji, miły, cichy, jasna sierść, bardzo uparty -> https://youtu.be/aFuA50H9uek
Gość zobacz moje e60
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=654179#654179 |
|
|
|
|
The Polak
BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 1736 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 23-07-14, 22:41
|
|
|
Dzięki wielkie za pomoc. Temat ogarnięty. Wtyczka na jednym wtryskiwaczu nie łączyła czasem. Bez kabla raczej ciężko bym miał znaleźć, że to taka pierdoła.
Teraz będę musiał poczytać coś jak to wszystko ładnie skalibrować i będzie latać. |
_________________
|
|
|
|
|
|