Amortyzatory |
Autor |
Wiadomość |
Brand
BMW: E36
Silnik: 318i M43
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31 Dołączył: 14 Wrz 2013 Posty: 75 Skąd: Turek
|
Wysłany: 14-01-14, 18:16 Amortyzatory
|
|
|
Witam
Mam mały problemik, otóż czeka mnie wymiana amorków tył + przód, oczywiście zdecydowałem się na bilstein'y. Moja bemka jest obniżona ( a ja jestem nieobeznany w temacie) i jakie wybrać te bilstein'y bo jest kilka ich. Z tego co wyczytałem to pasowały by b8, a jak z b4 ?
Sorry za moja niewiedzę |
|
|
|
|
Yankes896
BMW: E46 328ci
Imię: Łukasz
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 04 Paź 2012 Posty: 182 Skąd: Śrem/Poznań
|
Wysłany: 14-01-14, 22:43
|
|
|
Podstawowe pytanie to jakie masz obniżenie
Bilstein B4 to seryjny amortyzator do standardowego zawieszenia
Bilstein B8 jest to dość twardy amortyzator zalecany raczej przy dużym obniżeniu, mam w swojej e46 wrzucone na tyle |
_________________ Nie kumają mojej jazdy, jestem z innej parafii
|
|
|
|
|
Brand
BMW: E36
Silnik: 318i M43
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31 Dołączył: 14 Wrz 2013 Posty: 75 Skąd: Turek
|
Wysłany: 18-01-14, 16:06
|
|
|
Autko jak kupowałem już było obniżone i wiem tyle że jest na czerwonych sprężynach. Może ta informacja coś da. |
|
|
|
|
Yankes896
BMW: E46 328ci
Imię: Łukasz
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 04 Paź 2012 Posty: 182 Skąd: Śrem/Poznań
|
Wysłany: 20-01-14, 23:41
|
|
|
Przydały by się jakieś fotki w jakim stopniu obniżone jest twoje BMW |
_________________ Nie kumają mojej jazdy, jestem z innej parafii
|
|
|
|
|
Brand
BMW: E36
Silnik: 318i M43
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31 Dołączył: 14 Wrz 2013 Posty: 75 Skąd: Turek
|
Wysłany: 21-01-14, 15:20
|
|
|
I oto foto
|
|
|
|
|
DaRo25
BMW: 36 325i / T5
Imię: Darek
Silnik: m50b25v
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 40 razy Wiek: 38 Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 2037 Skąd: Swiebodzice / Nl
|
Wysłany: 23-01-14, 22:09
|
|
|
Ostatnio zalozylem B8 na srezynie od m techa na przodzie i jestem zadowolony , jest dobrze a obnizenie nieco wieksze niz przy kpl m techa |
_________________ ...BMW... Bez Dwoch Zdan...
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=29773 |
|
|
|
|
Yankes896
BMW: E46 328ci
Imię: Łukasz
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 04 Paź 2012 Posty: 182 Skąd: Śrem/Poznań
|
Wysłany: 23-01-14, 23:06
|
|
|
Bardziej chodzi o fotkę całego auta od boku aby określić obniżenie (błotnik a opona) |
_________________ Nie kumają mojej jazdy, jestem z innej parafii
|
|
|
|
|
Brand
BMW: E36
Silnik: 318i M43
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31 Dołączył: 14 Wrz 2013 Posty: 75 Skąd: Turek
|
Wysłany: 24-01-14, 09:57
|
|
|
Yankes896 dzisiaj zrobię fotkę i wstawię.
DaRo25 Nawet gdyby się lekko obniżyło to i tak mi by pasowało byle nie w górę |
|
|
|
|
Yankes896
BMW: E46 328ci
Imię: Łukasz
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 04 Paź 2012 Posty: 182 Skąd: Śrem/Poznań
|
Wysłany: 24-01-14, 12:59
|
|
|
Jeżeli masz plany na niskie auto i masz $$ na B8 to ja bym się nie zastanawiał
Cena dość zaporowa bo za 2 amory zapłacisz tyle co za cały gwint TaT przykładowo... |
_________________ Nie kumają mojej jazdy, jestem z innej parafii
|
|
|
|
|
Brand
BMW: E36
Silnik: 318i M43
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31 Dołączył: 14 Wrz 2013 Posty: 75 Skąd: Turek
|
Wysłany: 24-01-14, 16:01
|
|
|
Powinno styknąć
Z b8 wiem jak sprawa wygląda a czy przy b4 mocno by poszło do góry?
Brudas |
|
|
|
|
Yankes896
BMW: E46 328ci
Imię: Łukasz
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 04 Paź 2012 Posty: 182 Skąd: Śrem/Poznań
|
Wysłany: 25-01-14, 00:33
|
|
|
B4 jak wyżej pisałem to standardowy amortyzator do seryjnego zawieszenia/nie zalecany do obniżenia...
Jak nie B8 to zostaje ci jeszcze B6 też już przystosowane do obniżenia |
_________________ Nie kumają mojej jazdy, jestem z innej parafii
|
|
|
|
|
Brand
BMW: E36
Silnik: 318i M43
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31 Dołączył: 14 Wrz 2013 Posty: 75 Skąd: Turek
|
Wysłany: 25-01-14, 14:14
|
|
|
Yankes896 a duża różnica między b6 a b8 jest?
No a jeszcze w przypadku amorów od sachs jak to wygląda ?
Liczyłem że w 1 tys.(patrząc na b4) się zmieszczę ale ni chu.. |
|
|
|
|
Yankes896
BMW: E46 328ci
Imię: Łukasz
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 04 Paź 2012 Posty: 182 Skąd: Śrem/Poznań
|
Wysłany: 25-01-14, 22:27
|
|
|
Nie powiem nic bo B6 nie użytkowałem... Niestety w 1000zł nie da rady kupić porządnego kompletu... |
_________________ Nie kumają mojej jazdy, jestem z innej parafii
|
|
|
|
|
Krz
BMW: E36
Silnik: R6
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 920 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-01-14, 23:00
|
|
|
B8 to chyba są skrócone B6 po prostu. Do takiego obniżenia to B8, albo skracane w zerkopolu B6, albo budżetowo MTS/Tat (jeden pies)
Na B4 nic by nie poszło do góry i nie dość, że będzie galareta to jeszcze rozlecą się szybko. |
_________________
|
|
|
|
|
kat23
BMW: e36 320i
Imię: Darek
Silnik: m50b33nv
Nadwozie: Touring
Pomógł: 43 razy Wiek: 34 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 819 Skąd: Rydułtowy
|
Wysłany: 25-01-14, 23:11
|
|
|
b6 1 820,70 zł
b8 2 096,38 zł
b8 jedno rurowe 2 370,84 zł
też rozglądam się za bilkami i takie ceny w Niemczech zaproponowali |
_________________ Turbo sliper
http://www.bmw3er.pl/view...der=asc&start=0 |
|
|
|
|
|