Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Amortyzatory
Autor Wiadomość
Brand 



BMW: E36
Silnik: 318i M43
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 75
Skąd: Turek
Wysłany: 14-01-14, 18:16   Amortyzatory

Witam :)
Mam mały problemik, otóż czeka mnie wymiana amorków tył + przód, oczywiście zdecydowałem się na bilstein'y. Moja bemka jest obniżona ( a ja jestem nieobeznany w temacie) i jakie wybrać te bilstein'y bo jest kilka ich. Z tego co wyczytałem to pasowały by b8, a jak z b4 ?
Sorry za moja niewiedzę :ops:
 
 
Yankes896 



BMW: E46 328ci
Imię: Łukasz
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 182
Skąd: Śrem/Poznań
Wysłany: 14-01-14, 22:43   

Podstawowe pytanie to jakie masz obniżenie ??
Bilstein B4 to seryjny amortyzator do standardowego zawieszenia
Bilstein B8 jest to dość twardy amortyzator zalecany raczej przy dużym obniżeniu, mam w swojej e46 wrzucone na tyle ;)
_________________
Nie kumają mojej jazdy, jestem z innej parafii
 
 
Brand 



BMW: E36
Silnik: 318i M43
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 75
Skąd: Turek
Wysłany: 18-01-14, 16:06   

Autko jak kupowałem już było obniżone i wiem tyle że jest na czerwonych sprężynach. Może ta informacja coś da. :wstydnis:
 
 
Yankes896 



BMW: E46 328ci
Imię: Łukasz
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 182
Skąd: Śrem/Poznań
Wysłany: 20-01-14, 23:41   

Przydały by się jakieś fotki w jakim stopniu obniżone jest twoje BMW
_________________
Nie kumają mojej jazdy, jestem z innej parafii
 
 
Brand 



BMW: E36
Silnik: 318i M43
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 75
Skąd: Turek
Wysłany: 21-01-14, 15:20   

I oto foto :P
:bmw:
 
 
DaRo25 


BMW: 36 325i / T5
Imię: Darek
Silnik: m50b25v
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 40 razy
Wiek: 38
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 2037
Skąd: Swiebodzice / Nl
Wysłany: 23-01-14, 22:09   

Ostatnio zalozylem B8 na srezynie od m techa na przodzie i jestem zadowolony , jest dobrze a obnizenie nieco wieksze niz przy kpl m techa
_________________
...BMW... Bez Dwoch Zdan...

http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=29773
 
 
Yankes896 



BMW: E46 328ci
Imię: Łukasz
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 182
Skąd: Śrem/Poznań
Wysłany: 23-01-14, 23:06   

Bardziej chodzi o fotkę całego auta od boku aby określić obniżenie (błotnik a opona)
_________________
Nie kumają mojej jazdy, jestem z innej parafii
 
 
Brand 



BMW: E36
Silnik: 318i M43
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 75
Skąd: Turek
Wysłany: 24-01-14, 09:57   

Yankes896 dzisiaj zrobię fotkę i wstawię. :)
DaRo25 Nawet gdyby się lekko obniżyło to i tak mi by pasowało :P byle nie w górę :D
 
 
Yankes896 



BMW: E46 328ci
Imię: Łukasz
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 182
Skąd: Śrem/Poznań
Wysłany: 24-01-14, 12:59   

Jeżeli masz plany na niskie auto i masz $$ na B8 to ja bym się nie zastanawiał :hyhy:
Cena dość zaporowa bo za 2 amory zapłacisz tyle co za cały gwint TaT przykładowo...
_________________
Nie kumają mojej jazdy, jestem z innej parafii
 
 
Brand 



BMW: E36
Silnik: 318i M43
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 75
Skąd: Turek
Wysłany: 24-01-14, 16:01   


Powinno styknąć :P
Z b8 wiem jak sprawa wygląda a czy przy b4 mocno by poszło do góry?

Brudas :wstydnis:
 
 
Yankes896 



BMW: E46 328ci
Imię: Łukasz
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 182
Skąd: Śrem/Poznań
Wysłany: 25-01-14, 00:33   

B4 jak wyżej pisałem to standardowy amortyzator do seryjnego zawieszenia/nie zalecany do obniżenia...
Jak nie B8 to zostaje ci jeszcze B6 też już przystosowane do obniżenia ;)
_________________
Nie kumają mojej jazdy, jestem z innej parafii
 
 
Brand 



BMW: E36
Silnik: 318i M43
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 75
Skąd: Turek
Wysłany: 25-01-14, 14:14   

Yankes896 a duża różnica między b6 a b8 jest?
No a jeszcze w przypadku amorów od sachs jak to wygląda ?
Liczyłem że w 1 tys.(patrząc na b4) się zmieszczę ale ni chu.. :2:
 
 
Yankes896 



BMW: E46 328ci
Imię: Łukasz
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 182
Skąd: Śrem/Poznań
Wysłany: 25-01-14, 22:27   

Nie powiem nic bo B6 nie użytkowałem... Niestety w 1000zł nie da rady kupić porządnego kompletu...
_________________
Nie kumają mojej jazdy, jestem z innej parafii
 
 
Krz 



BMW: E36
Silnik: R6
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 920
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-01-14, 23:00   

B8 to chyba są skrócone B6 po prostu. Do takiego obniżenia to B8, albo skracane w zerkopolu B6, albo budżetowo MTS/Tat (jeden pies)
Na B4 nic by nie poszło do góry i nie dość, że będzie galareta to jeszcze rozlecą się szybko.
_________________
 
 
kat23 


BMW: e36 320i
Imię: Darek
Silnik: m50b33nv
Nadwozie: Touring
Pomógł: 43 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 819
Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 25-01-14, 23:11   

b6 1 820,70 zł
b8 2 096,38 zł
b8 jedno rurowe 2 370,84 zł
też rozglądam się za bilkami i takie ceny w Niemczech zaproponowali
_________________
Turbo sliper
http://www.bmw3er.pl/view...der=asc&start=0
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 15