No dobra.
"Szpera tego typu stosowana byla fabrycznie w Camaro i Firebirdach 3 oraz 4 gen przed liftem w mostach 7,5 cala GM, dwie stalowe plytki i kilka sprezynek, u mnie dziala bez zastrzezen do dzisiaj a pare kompletow opon juz puscilem z dymem." Cytat z Capri forum
I Prawie na samym dole forum Capri
"Tak dla potomnych, coby nie było, że nie dokończyłem...
Phantom siedzi w moście i ma się dobrze - tak most jak i samopoczucie majsterkowicza
Dodam tylko, że wyraźnie odczułem poprawę podczas dynamicznego ruszania. Przy wychodzeniu z zakrętu... hm... pewnie jest poprawa, ale chyba niewielka. Trudno to ocenić, bo kapeć ma aż 300Nm momentu, więc łatwo jest zgubić trakcję. Niemniej lepsza taka "szpera" za 100zł, niż żadna "
+2 zdjęcia gdzie widać identyczne rozwiązanie o którym mówimy tutaj.
Tak więc wydaje mi się po prostu że najwięcej do powiedzenia w tym temacie mają ludzie którzy nawet nie rozumieją zasady działania czegoś takiego
Poza tym wystukując w wyszukiwarkę haslo "Phantom grip" i wchodząc w odnośnik YT, możecie zobaczyć kilkanaście filmików zza wielkiej wody gdzie takie rozwiązanie się sprawdza w nawet mocnych samochodach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach