Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
jaki gwint do e36 cabrio
Autor Wiadomość
bsnt 


BMW: E36
Wiek: 32
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 122
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-09-14, 22:43   jaki gwint do e36 cabrio

witam chce kupic gwint do swojej e36 cabrio, jezdze na feldze styling 32 przod 205/40 r18 8J tył 215/40 r18 9j, zaklepane ranty blotnikow mimo to jak dobije zawiecha z tylu to troche obciera(jezdze na seryjnym zawiasie, nie ustawialem negatywu). Nie chce inwestowac duzych pieniedzy bo nie zamierzam wiecznie jezdzic tym autem mozliwe ze za rok lub dwa bede je sprzedawal, tak wiec jakbyscie mogli polecic cos w miare taniego co pomogloby zniwelowac obcieranie i obnizyc moje auto bylbym wdzieczny :)
 
 
Roman93 


BMW: E46
Silnik: 1.8
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 579
Skąd: Radom
Wysłany: 09-09-14, 22:48   

W niedużym budżecie to wiadomo, że Ta-technix, MTs albo tuning Art, Ustaw negatyw na maxa i powinno być okej :)
 
 
bsnt 


BMW: E36
Wiek: 32
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 122
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-09-14, 22:56   

patrzylem to sa po 700 zl nawet nowe tylko np niektore ta-technix oznaczane sa tez jako tuning art. dlacczego?
 
 
Roman93 


BMW: E46
Silnik: 1.8
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 579
Skąd: Radom
Wysłany: 09-09-14, 23:07   

Bo to są jakby dwie firmy, a tak naprawdę to jest to samo, ale ja wychodzę z założenia że jakiego gwintu byś nie miał Polskie drogi skutecznie Ci go załatwią, a że są one na dwuletniej gwarancji a kosztują 700 zł to chyba odpowiedzi na wszystko już znasz ;)
 
 
bsnt 


BMW: E36
Wiek: 32
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 122
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-09-14, 23:16   

700zl to nie ma tragedii jezeli 2 lata wytrzyma :)
 
 
lukiz3000 


BMW: 2x e36
Silnik: m52tub30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 679
Skąd: Radom
Wysłany: 09-09-14, 23:45   

jeszcze jest FK Automotive, dużo dobrego słyszałem
 
 
wito_86 



BMW: E36 ///M52B28
Imię: Witek
Silnik: Benzyna
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 1136
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 10-09-14, 11:04   

zwroc uwage na tuning art bo on ma podwujna regulacje na przodzie Ustawiasz wysokosc standardowo ale takze scisk sprezyny Jak lubisz komfort to jest to chyba najlepsze wyjscie Nie wiem jak sie na tym jezdzi bo czekam wlasnie na paczke Cena ok 7 stowek pozdro
_________________
"Sadzic Palic Zalegalizowac..."

Sprawdz moja niunie-> http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=29147
 
 
 
KonradGT 
masta blasta



BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 846
Skąd: Wwa
Wysłany: 10-09-14, 12:04   

No i wg Ciebie jak ustawic "komfortowo"? Wysokość regulować a długość sprężyny max?
_________________
E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet

Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.

Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG.
 
 
 
wito_86 



BMW: E36 ///M52B28
Imię: Witek
Silnik: Benzyna
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 1136
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 10-09-14, 22:18   

no na chlopski rozum to chyba tak Ja nie chce miec miekkiego bo i tak bedzie twardszy ale nie chce tez betonu bo auto uzywam na codzien :piwo:
_________________
"Sadzic Palic Zalegalizowac..."

Sprawdz moja niunie-> http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=29147
 
 
 
czpieniu1 


BMW: e36 cabrio
Imię: Paweł
Silnik: m52b20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 766
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 11-09-14, 01:30   

jak wspomniano fk automotive;)do tego Stammek robi twarde springi i nie do iscie germanskich projektów dobry zestaw;)
_________________
ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=21873
 
 
Adikocw 



BMW: E36 328
Imię: Adrian
Silnik: M52b28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Cze 2014
Posty: 1229
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-09-14, 07:31   

Ja mam już Ta-Technix 2 lata i jest jak najbardziej ok, jestem bardzo z niego zadowolony, pierw jeździł na Sedanie prawie non toper na maxa skręcony, a teraz na Cabrio ;) I Ta-Technixa jak kupisz na niebieskich sprężynach to będziesz miał dosyć twardo ;)
_________________
Jak raz w to wdepniesz nie rzucisz tego za nic, nie ważne czym by cie straszyli co by ci zabrali to nie zna granic. Upór siłą oddanych, niby nigdzie nas nie słychać, a wciąż jazdę zmieniamy ! BMW <3

Moje byłe Cabrio ;)
http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=42770

Obecny Turas ;) Zapraszam do oglądania i komentowania ;)
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=56159
 
 
KonradGT 
masta blasta



BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 846
Skąd: Wwa
Wysłany: 11-09-14, 09:41   

No ja kupiłem na niebieskich i na lekkich nierównościach jest ok, ale na tych większych jest twardooo :D

BTW, to czy Wy też tak macie, że ta dolna sprężyna (bo ja mam jakby dwie oddzielone od siebie podkladka) jest ściśnieta prawie do maximum? E36 z motorem M50B25, więc normalna waga
_________________
E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet

Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.

Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG.
 
 
 
Marcin_GS 



BMW: e36
Imię: Marcin
Silnik: M52B28
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 22 razy
Wiek: 41
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 2672
Skąd: Prenzlau DE
Wysłany: 11-09-14, 09:47   

KonradGT napisał/a:
No ja kupiłem na niebieskich i na lekkich nierównościach jest ok, ale na tych większych jest twardooo :D

BTW, to czy Wy też tak macie, że ta dolna sprężyna (bo ja mam jakby dwie oddzielone od siebie podkladka) jest ściśnieta prawie do maximum? E36 z motorem M50B25, więc normalna waga


jest to normalne, ta sprężyna jest po to aby główna sprężyna nie latała luzem na kolumnie.

osobiście mogę ci polecić FK AK Street, troszkę droższy od TaT itd. ale wg mnie lepszy też. i do FK bez problemu dokupisz wkłady amorów, zarówno dedykowane przez FK jak i Koni.
_________________

 
 
 
whitedevil 



BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 4660
Skąd: gdynia
Wysłany: 11-09-14, 09:49   

tak to norma z ta dolna sprezyna wiec sie nie stresuj niektorzy ja nawet wyjmuja zeby osiagnac jeszcze wieksza glebe
_________________
zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
 
KonradGT 
masta blasta



BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 846
Skąd: Wwa
Wysłany: 11-09-14, 10:22   

Ok, zatem dzięki za info Pany :ok:

Szkoda, że wcześniej nie zauważyłem tego FK, bo kupiłem już TaT, no nic, następnym razem wpadnie FK najwyżej :P
_________________
E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet

Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.

Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 11