E36 M50B20 zmiana reduktora LPG. |
Autor |
Wiadomość |
Darozzzz
BMW: E36
Imię: Darek
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 10 razy Wiek: 33 Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 628 Skąd: NS
|
Wysłany: 04-01-15, 22:20 E36 M50B20 zmiana reduktora LPG.
|
|
|
Witam. jestem posiadaczem E36 Coupe z silnikiem M50B20 vanos. W samochodzie założona jest instalacja LPG Stag 300 o parametrach:
Reduktor: Zavoli E/3 67R-010276
Zawór gazowy: Lovato E/3 67R-010122
Zbiornik: Jerne E20 67R-010684
Wielozawór: Tomasetto: E8 67R-013018
Obudowa wielozaworu: Jerne E20 67R-010604
Zawór tankowania: Tomasetto E8 67R-013868
Układ elektroniczny: STAG 300 plus E8 67R-014289
Wtryskiwacz gazu: Waltek E4 67R-010104
Wtryski już zmieniłem na RegFasty niebieskie, pora przyszła na parownik. Jaki polecacie do tego silnika? Z danych technicznych wynika że z wielozaworu wychodzi zasilanie fi 6mm... więc cudów nie będzie, lecz obecnie różnica między gazem a PB jest ogromna różnica.... |
|
|
|
|
timi91
BMW: E36
Imię: Tomcio
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 52 razy Wiek: 32 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 455 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 04-01-15, 22:40
|
|
|
Do M50B20 wystarczy w zupełności Zavoli zeta N. |
_________________ Marka to Pasja i styl życia:) |
|
|
|
|
Darozzzz
BMW: E36
Imię: Darek
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 10 razy Wiek: 33 Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 628 Skąd: NS
|
Wysłany: 05-01-15, 08:54
|
|
|
właśnie w tym problem że reduktor który mam to Zeta N i przy 4.5 tysiącach już nie wyrabia... stąd jeśli zmieniam, to chciałem coś lepszego... na gazie machnięte jest już ok. 100 000 km. |
_________________ Mój własny individual
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=388874#388874 |
|
|
|
|
timi91
BMW: E36
Imię: Tomcio
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 52 razy Wiek: 32 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 455 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 05-01-15, 09:11
|
|
|
widocznie jest już zajechany. Kolega miał w 2.5 Zeta N i dawał radę ale do czasu bo był bardzo wysilony.
Polecam jeszcze AcR01
http://allegro.pl/r48-par...4934243523.html |
_________________ Marka to Pasja i styl życia:) |
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 05-01-15, 10:39
|
|
|
AC R01 będzie ok. |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
majkimk
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 297 Skąd: Wielkopolaska
|
Wysłany: 05-01-15, 11:53
|
|
|
To nie będę zakładał nowego tematu do 2,8 jaki byście polecili tylko żeby dawał rade jak założę kolektor od m50
Dzięki za odpowiedzi |
|
|
|
|
timi91
BMW: E36
Imię: Tomcio
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 52 razy Wiek: 32 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 455 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 05-01-15, 17:54
|
|
|
Kme Golf lub acr01 czerwony. Mam Golda i jest stabilny cisnieniowo. |
_________________ Marka to Pasja i styl życia:) |
|
|
|
|
|