Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
zegary wymiana 240km/h na 260km/h
Autor Wiadomość
jacol e36 



BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 299
Skąd: wlkp
Wysłany: 05-01-15, 22:47   zegary wymiana 240km/h na 260km/h

Witam,koledzy padły mi zegary(generalnie mają głupawki tzn raz działają ,raz nie a zapala się czerwona od przegrzania silnika i 2razy mocniej świeci obc itd)
Mam w pobliżu do kupienia też od320, ale wyskalowane do 260km/godz.
Pytanie podejdzie ten licznik do poliftowej e36 320 240km/godz?
 
 
kucin 



BMW: E30
Imię: Adrian
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 56 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 1505
Skąd: Głowno
Wysłany: 06-01-15, 12:42   

1.Sprawdź może w twoich zegarach masz "zimne luty" i dlatego wariują raz działając a raz nie,
2. Sprawdź kto jest producentem twojego zegara oraz tamtego (VDO, MOTOMETER itp..)
3. Po podmianie zegarka na inny będziesz miał "pomarańczową" kropeczkę koło przebiegu.
4. Zegary muszą być również od R6
5. Skalowanie 240 / 260 to polift/przedlift


Pozdro :piwo:
_________________
| EWS OFF / IMMO BYPASS / RADIO CODE / ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA / SERWIS ELEKTRONIKI UŻYTKOWEJ / GPS / GSM / PC / NAVI |

Zapraszam - www.goodgsm.pl

Szeroka E-czydziecha - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=46004
---byłe---
323ti - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=20275
eReR`ka - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=588727
 
 
 
timi91 


BMW: E36
Imię: Tomcio
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 52 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 455
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 06-01-15, 12:56   

kucin napisał/a:
"pomarańczową" kropeczkę koło przebiegu.
w e36 nie.

Na zegary 260km/h trzeba uważać bo starsze Is'y też miały tą skale.
Jeżeli założysz przed lift do po lifta to będzie ci śię świecić kontrolka ABSu bo ma inne podłączenie.

po lifty miały w większoći MM więc to nie gra roli dopiero przy zmianie na VDO.

Jak coś to mam wszystkie rodzaje zegarów do e36 i mogę ci je dostosować do twojego autka.
tarcze, przebieg, nawet twój interniał wymiany oleju.
_________________
Marka to Pasja i styl życia:)
 
 
jacol e36 



BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 299
Skąd: wlkp
Wysłany: 06-01-15, 13:01   

A mógłbyś dokładniej określić które luty,i jak je naprawić?przelutować?
Gdzieś czytałem że jak głupieje obc z zegarami to wymiana zegarów jedynie pomaga,choć mam pewną sugestię,otóż raz przechodzi test zegarów,raz nie,a na podszybiu odkryłem wykruszenie uszczelkina wysokości licznika,być może powstaje wilgoć w płycie licznika?
zapomniałem wspomnieć że obc mi czasami się nie zapala,wtedy pomaga odłączenie kostki.
 
 
jacol e36 



BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 299
Skąd: wlkp
Wysłany: 06-01-15, 13:09   

timi91 napisał/a:
Jak coś to mam wszystkie rodzaje zegarów do e36 i mogę ci je dostosować do twojego autka.
tarcze, przebieg, nawet twój interniał wymiany oleju.


Ok,wyjmę licznik,osuszę,zakleję dziurę czarnym silikonem i zobaczymy,jak nie pomoże do spodzięwaj się pw.
 
 
misieek1226 
...



BMW: E36 323
Imię: Michał
Silnik: M52B25 LSD
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 53 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 2232
Skąd: Kwaśniów D.,Olkusz
Wysłany: 12-01-15, 16:40   

timi91 napisał/a:
Na zegary 260km/h trzeba uważać bo starsze Is'y też miały tą skale.

Is miał obroty do 6000 a r6 maja 6500 i dopiero czerwone pole
_________________
 
 
 
maciek888 


BMW: e36
Imię: Maciek
Silnik: m42b18
Nadwozie: Coupe
Wiek: 35
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 26
Skąd: Białystok
Wysłany: 12-01-15, 16:56   

u mnie w is-ie czerwone pole zaczyna się od 6500 rpm i tak jak kolega wcześniej pisał że łatwo się pomylić z licznikami bo isy i r6 miały do 260km/h i odcinka w tak samo wyskalowana była
 
 
kucin 



BMW: E30
Imię: Adrian
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 56 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 1505
Skąd: Głowno
Wysłany: 13-01-15, 09:24   

jacol e36, popraw luty na kostkach licznika- wszystkie ciężkie elementy które po prostu obciążają luty i je obrywają-będziesz to widział.

timi91, faktycznie to e36 moje przeoczenie, ale jeśli przekoduje pod swoje dane to na pewno mu to nie zaszkodzi ;)
_________________
| EWS OFF / IMMO BYPASS / RADIO CODE / ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA / SERWIS ELEKTRONIKI UŻYTKOWEJ / GPS / GSM / PC / NAVI |

Zapraszam - www.goodgsm.pl

Szeroka E-czydziecha - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=46004
---byłe---
323ti - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=20275
eReR`ka - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=588727
 
 
 
jacol e36 



BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 299
Skąd: wlkp
Wysłany: 22-01-15, 20:48   

Przelutowanie nie pomogło,widocznie coś nie domaga na układach.
Pomogła dopiero wymiana.Zegarki od kolegi TIMI91 hulają jak ta lala :P na dodatek w bardzo atrakcyjnej cenie,szczerze polecam i pozdrawiam kolegę.
Założyłem także ledowe podświatlenie co by nie grzało płyty.
Dziękuję za podpowiedzi,i pozdrawiam.
 
 
disu 
BMW Fan



BMW: E36 328
Imię: Daniel
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 58 razy
Wiek: 29
Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 1020
Skąd: Krosno
Wysłany: 22-01-15, 21:43   

Też chce zmienić swoje poliftowe zegary do 240 na przedliftowe do 260 + czerwone wskazówki. Z czym będą problemy? mówicie, że kontrolka ABS na innym PINie tak??
A CO Z ASC?? czy są liczniki bez ASC?
_________________
Moje 328 ;)
http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=41609

-CHIP TUNING - IMMO/EWS - POPCORN/BACKFIRE - FAST REV - IDLE - LAMBDA - DECAT
{{BMS46 * MS40 * MS41 * MS42 * MS43}}
{{--M43 * M50 * M52 * M52TU * M54--}}
-PROGRAMOWANIE LICZNIKA VIN PRZEBIEG MODUŁ-
 
 
timi91 


BMW: E36
Imię: Tomcio
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 52 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 455
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 22-01-15, 22:22   

disu, Najlepiej jest przełożyć przednie tarcze z przed lifta do polifta i przeprogramować zegary na inną skalę licznika. wszystko P&P. wtedy unikniesz problemów z ABS/ ASC. zegary któe nie mają dopisanego ASC nie będą jej zapalały/
_________________
Marka to Pasja i styl życia:)
 
 
disu 
BMW Fan



BMW: E36 328
Imię: Daniel
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 58 razy
Wiek: 29
Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 1020
Skąd: Krosno
Wysłany: 22-01-15, 23:30   

dobra dobra, co znaczy przeprogramować ? XD może nawet miałbym taki licznik na części od kumpla, z rozbitą obudową
_________________
Moje 328 ;)
http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=41609

-CHIP TUNING - IMMO/EWS - POPCORN/BACKFIRE - FAST REV - IDLE - LAMBDA - DECAT
{{BMS46 * MS40 * MS41 * MS42 * MS43}}
{{--M43 * M50 * M52 * M52TU * M54--}}
-PROGRAMOWANIE LICZNIKA VIN PRZEBIEG MODUŁ-
 
 
misieek1226 
...



BMW: E36 323
Imię: Michał
Silnik: M52B25 LSD
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 53 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 2232
Skąd: Kwaśniów D.,Olkusz
Wysłany: 23-01-15, 06:53   

timi91 napisał/a:
disu, Najlepiej jest przełożyć przednie tarcze z przed lifta do polifta i przeprogramować zegary na inną skalę licznika. wszystko P&P. wtedy unikniesz problemów z ABS/ ASC. zegary któe nie mają dopisanego ASC nie będą jej zapalały/

A bedzie to potem ladnie podswietlalo?
_________________
 
 
 
timi91 


BMW: E36
Imię: Tomcio
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 52 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 455
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 23-01-15, 08:31   

A co podswietlalo? Tarcze świeca się tak samo w przed i po.
_________________
Marka to Pasja i styl życia:)
 
 
misieek1226 
...



BMW: E36 323
Imię: Michał
Silnik: M52B25 LSD
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 53 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 2232
Skąd: Kwaśniów D.,Olkusz
Wysłany: 23-01-15, 09:18   

Ale po takiej przekladce tarcz czy nie popsuje sie podswietlanie tzn takie nierownomierne co jest czeste w e36
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14