zegary wymiana 240km/h na 260km/h |
Autor |
Wiadomość |
jacol e36
BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 299 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 05-01-15, 22:47 zegary wymiana 240km/h na 260km/h
|
|
|
Witam,koledzy padły mi zegary(generalnie mają głupawki tzn raz działają ,raz nie a zapala się czerwona od przegrzania silnika i 2razy mocniej świeci obc itd)
Mam w pobliżu do kupienia też od320, ale wyskalowane do 260km/godz.
Pytanie podejdzie ten licznik do poliftowej e36 320 240km/godz? |
|
|
|
|
kucin
BMW: E30
Imię: Adrian
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 56 razy Wiek: 31 Dołączył: 23 Sie 2011 Posty: 1505 Skąd: Głowno
|
Wysłany: 06-01-15, 12:42
|
|
|
1.Sprawdź może w twoich zegarach masz "zimne luty" i dlatego wariują raz działając a raz nie,
2. Sprawdź kto jest producentem twojego zegara oraz tamtego (VDO, MOTOMETER itp..)
3. Po podmianie zegarka na inny będziesz miał "pomarańczową" kropeczkę koło przebiegu.
4. Zegary muszą być również od R6
5. Skalowanie 240 / 260 to polift/przedlift
Pozdro |
_________________ | EWS OFF / IMMO BYPASS / RADIO CODE / ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA / SERWIS ELEKTRONIKI UŻYTKOWEJ / GPS / GSM / PC / NAVI |
Zapraszam - www.goodgsm.pl
Szeroka E-czydziecha - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=46004
---byłe---
323ti - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=20275
eReR`ka - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=588727
|
|
|
|
|
timi91
BMW: E36
Imię: Tomcio
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 52 razy Wiek: 32 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 455 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 06-01-15, 12:56
|
|
|
kucin napisał/a: | "pomarańczową" kropeczkę koło przebiegu. | w e36 nie.
Na zegary 260km/h trzeba uważać bo starsze Is'y też miały tą skale.
Jeżeli założysz przed lift do po lifta to będzie ci śię świecić kontrolka ABSu bo ma inne podłączenie.
po lifty miały w większoći MM więc to nie gra roli dopiero przy zmianie na VDO.
Jak coś to mam wszystkie rodzaje zegarów do e36 i mogę ci je dostosować do twojego autka.
tarcze, przebieg, nawet twój interniał wymiany oleju. |
_________________ Marka to Pasja i styl życia:) |
|
|
|
|
jacol e36
BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 299 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 06-01-15, 13:01
|
|
|
A mógłbyś dokładniej określić które luty,i jak je naprawić?przelutować?
Gdzieś czytałem że jak głupieje obc z zegarami to wymiana zegarów jedynie pomaga,choć mam pewną sugestię,otóż raz przechodzi test zegarów,raz nie,a na podszybiu odkryłem wykruszenie uszczelkina wysokości licznika,być może powstaje wilgoć w płycie licznika?
zapomniałem wspomnieć że obc mi czasami się nie zapala,wtedy pomaga odłączenie kostki. |
|
|
|
|
jacol e36
BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 299 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 06-01-15, 13:09
|
|
|
timi91 napisał/a: | Jak coś to mam wszystkie rodzaje zegarów do e36 i mogę ci je dostosować do twojego autka.
tarcze, przebieg, nawet twój interniał wymiany oleju. |
Ok,wyjmę licznik,osuszę,zakleję dziurę czarnym silikonem i zobaczymy,jak nie pomoże do spodzięwaj się pw. |
|
|
|
|
misieek1226
...
BMW: E36 323
Imię: Michał
Silnik: M52B25 LSD
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 53 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Mar 2011 Posty: 2232 Skąd: Kwaśniów D.,Olkusz
|
Wysłany: 12-01-15, 16:40
|
|
|
timi91 napisał/a: | Na zegary 260km/h trzeba uważać bo starsze Is'y też miały tą skale. |
Is miał obroty do 6000 a r6 maja 6500 i dopiero czerwone pole |
_________________
|
|
|
|
|
maciek888
BMW: e36
Imię: Maciek
Silnik: m42b18
Nadwozie: Coupe
Wiek: 35 Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 26 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 12-01-15, 16:56
|
|
|
u mnie w is-ie czerwone pole zaczyna się od 6500 rpm i tak jak kolega wcześniej pisał że łatwo się pomylić z licznikami bo isy i r6 miały do 260km/h i odcinka w tak samo wyskalowana była |
|
|
|
|
kucin
BMW: E30
Imię: Adrian
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 56 razy Wiek: 31 Dołączył: 23 Sie 2011 Posty: 1505 Skąd: Głowno
|
|
|
|
|
jacol e36
BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 299 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 22-01-15, 20:48
|
|
|
Przelutowanie nie pomogło,widocznie coś nie domaga na układach.
Pomogła dopiero wymiana.Zegarki od kolegi TIMI91 hulają jak ta lala na dodatek w bardzo atrakcyjnej cenie,szczerze polecam i pozdrawiam kolegę.
Założyłem także ledowe podświatlenie co by nie grzało płyty.
Dziękuję za podpowiedzi,i pozdrawiam. |
|
|
|
|
disu
BMW Fan
BMW: E36 328
Imię: Daniel
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 58 razy Wiek: 29 Dołączył: 16 Mar 2014 Posty: 1020 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 22-01-15, 21:43
|
|
|
Też chce zmienić swoje poliftowe zegary do 240 na przedliftowe do 260 + czerwone wskazówki. Z czym będą problemy? mówicie, że kontrolka ABS na innym PINie tak??
A CO Z ASC?? czy są liczniki bez ASC? |
_________________ Moje 328
http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=41609
-CHIP TUNING - IMMO/EWS - POPCORN/BACKFIRE - FAST REV - IDLE - LAMBDA - DECAT
{{BMS46 * MS40 * MS41 * MS42 * MS43}}
{{--M43 * M50 * M52 * M52TU * M54--}}
-PROGRAMOWANIE LICZNIKA VIN PRZEBIEG MODUŁ- |
|
|
|
|
timi91
BMW: E36
Imię: Tomcio
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 52 razy Wiek: 32 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 455 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 22-01-15, 22:22
|
|
|
disu, Najlepiej jest przełożyć przednie tarcze z przed lifta do polifta i przeprogramować zegary na inną skalę licznika. wszystko P&P. wtedy unikniesz problemów z ABS/ ASC. zegary któe nie mają dopisanego ASC nie będą jej zapalały/ |
_________________ Marka to Pasja i styl życia:) |
|
|
|
|
disu
BMW Fan
BMW: E36 328
Imię: Daniel
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 58 razy Wiek: 29 Dołączył: 16 Mar 2014 Posty: 1020 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 22-01-15, 23:30
|
|
|
dobra dobra, co znaczy przeprogramować ? XD może nawet miałbym taki licznik na części od kumpla, z rozbitą obudową |
_________________ Moje 328
http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=41609
-CHIP TUNING - IMMO/EWS - POPCORN/BACKFIRE - FAST REV - IDLE - LAMBDA - DECAT
{{BMS46 * MS40 * MS41 * MS42 * MS43}}
{{--M43 * M50 * M52 * M52TU * M54--}}
-PROGRAMOWANIE LICZNIKA VIN PRZEBIEG MODUŁ- |
|
|
|
|
misieek1226
...
BMW: E36 323
Imię: Michał
Silnik: M52B25 LSD
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 53 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Mar 2011 Posty: 2232 Skąd: Kwaśniów D.,Olkusz
|
Wysłany: 23-01-15, 06:53
|
|
|
timi91 napisał/a: | disu, Najlepiej jest przełożyć przednie tarcze z przed lifta do polifta i przeprogramować zegary na inną skalę licznika. wszystko P&P. wtedy unikniesz problemów z ABS/ ASC. zegary któe nie mają dopisanego ASC nie będą jej zapalały/ |
A bedzie to potem ladnie podswietlalo? |
_________________
|
|
|
|
|
timi91
BMW: E36
Imię: Tomcio
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 52 razy Wiek: 32 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 455 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 23-01-15, 08:31
|
|
|
A co podswietlalo? Tarcze świeca się tak samo w przed i po. |
_________________ Marka to Pasja i styl życia:) |
|
|
|
|
misieek1226
...
BMW: E36 323
Imię: Michał
Silnik: M52B25 LSD
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 53 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Mar 2011 Posty: 2232 Skąd: Kwaśniów D.,Olkusz
|
Wysłany: 23-01-15, 09:18
|
|
|
Ale po takiej przekladce tarcz czy nie popsuje sie podswietlanie tzn takie nierownomierne co jest czeste w e36 |
_________________
|
|
|
|
|
|