Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Czujnik kąta skrętu kierownicy E46 Pomocy
Autor Wiadomość
mtfighter 


BMW: e46
Imię: Damian
Silnik: 320d
Nadwozie: Touring
Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 17
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-01-15, 18:13   Czujnik kąta skrętu kierownicy E46 Pomocy

Witam. Byłem dziś profilaktycznie podłączyć moją bunie pod kompa wyszło parę błedów większość po usunięciu już się nie pojawiła z tym że jeden błąd mnie zaciekawił mianowicie
C1E1F Czujnik kąta skrętu kierownicy-brak inicjalizacji moje pytanie brzmi za co ten czujnik odpowiada i co to wgl jest od jakiegoś czasu mam taki problem z bunią że ściąga ją w lewo i od czasu do czasu bije kierownicą przy hamowaniu z tym że wykluczam tarcze bo tarcze biły by cały czas pozatym to nie bicie jak przy krzywych tarczach tylko raczej latanie kierownicy na boki prawo lewo jak w żuku z luzem na maglu :P Dlatego pomyślałem sobie że może ma to coś wspólnego z tym czujnikiem dodam że koła też podmieniałem zbieżność i geometria też robiona cały zawias jest w stanie bdb. pomocy!
 
 
kazikm3 
///M POWER



BMW: e38 735iA V8 98r. e46 320ci 01r. e36 316i 98r
Silnik: V8R6R4
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 80 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 3997
Skąd: dolnośląskie/UK
Wysłany: 30-01-15, 18:22   

spróbuj zrobić kalibrację, gdzieś czytałem, ze trzeba skasować błąd i pokręcić kiera w prawo lewo do oporu kilka razy ;)
_________________
/// BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET ///

Życie Jest Zbyt Krótkie Żeby Jeźdźić Dizlem

Gość See my 7er
Gość See Wife's CONVETIBLE
Gość See my 3series
Gość See Wife's 3er
 
 
 
mtfighter 


BMW: e46
Imię: Damian
Silnik: 320d
Nadwozie: Touring
Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 17
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-01-15, 18:38   

No ok z tym że ten błąd udało sie usunąć i juz sie wiecej nie pojawił z tym że po jedzie juz nie probowałem sprawdzać tylko kasowanie odpalenie auta i jeszcze raz sprawdzanie i nie wyszedl wiec nie wiem. Ale czy to możliwe żeby jakiś czujnik miał wpływ na prowadzenie auta?
 
 
marko0424 



BMW: E46 330CI
Imię: Marek
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 548
Skąd: Strumień
Wysłany: 30-01-15, 18:43   

Przyczyną sciągania i drgań to raczej luz na maglu
_________________
Człowiek Nie Potrzebuje Gwiazdy, Błyskawicy A Nawet Czterech Pierscieni, Potrzebuje Dwóch Nerek

Moje Coupe http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=45626
 
 
 
kaczoro 



BMW: E39
Imię: Bartek
Silnik: M54B25
Pomógł: 41 razy
Wiek: 106
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 970
Skąd: Niepołomice
Wysłany: 30-01-15, 18:43   

To jest czujnik współpracujący z DSC (steering angle sensor czy jakoś tak). Na pewno nie ma on wpływu na bicie kierownicy czy ściąganie auta ;)
 
 
mtfighter 


BMW: e46
Imię: Damian
Silnik: 320d
Nadwozie: Touring
Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 17
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-01-15, 18:58   

Luz na maglu? Jest możliwe że mechanik nie zauważył luzu na maglownicy? w sumie też o tym myślałem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 15