BMW: e30
Imię: Kamil
Silnik: m10b18
Nadwozie: Sedan
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2016 Posty: 3 Skąd: SBE
Wysłany: 23-08-16, 15:29 Swap z m10b18 na m20b25 pomoc!
Witam, chciałbym się dowiedzieć co i jak,czy to będzie najlepszy wybór aby jak najmniej ingerować w oryginalność pojazdu? Jakieś pomysły od czego zacząć?
pozdrawiam
pierwszy post powinien byc w powitalni
zalezy co mas zna mysli piszac orginalnosc.
Bo sam swap na m20 robi ci roznice juz w tym co masz w vinie.
A druga opcja to swapow jest pelno i jak masz to gdzies ze nie zgadaza sie z vinem to rob.
Z tego co pamietam to zeby w miae ok weszlo m20 do waskiej ktora ma m10 to przydalo by sie "stare"m20b25
Tylko jeszcze pytanie czy m10 na gazniku?
roznica jest w instalacji.
BMW: e30
Imię: Kamil
Silnik: m10b18
Nadwozie: Sedan
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2016 Posty: 3 Skąd: SBE
Wysłany: 23-08-16, 20:47
Oj powiem kolego że już parę lat temu miałem konto tutaj przy wcześniejszym bmw ale fakt zapomniałem o powitaniu No powiem ci oryginalność chodziło mi bez przesadnych przeróbek w komorze, czy tez zawieszeniu itp. A czy na gaźniku to kurcze nie wiem...
zeby mialo to rece i nogi to przedni zawias od 6cyl i tak samo hamulce bo raczej masz zwykle tarcze a na tyle bebny a wypadalo by wtedy dac przod wentylowane tyl na tarczach.
Dobrze tez zmeinic zegary jesli masz zamiast obrotmomierza zegarek lub sama kosc pod 6cyl.
Jak robic swap to juz tak konkretnie od chlodnicy zaczynajac idac do wydechu koncowego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach