Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
parownik LPG regulacja śruby
Autor Wiadomość
bobiszonn 
BOB



BMW: E36 316
Imię: Michał
Silnik: 316 M40
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 12 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 420
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-04-15, 13:26   parownik LPG regulacja śruby

Witam proszę o info co reguluje się śrubą nr 2 . Pamietam ze jak wymieniałem zestaw naprawczy to prawdopodobnie była połączona dzwignią z ta membrana .Jak powinna byc ona skręcona ?



_________________
Jezeli ci pomoglem kliknij pomogl !!



.....
 
 
 
Czesiu 



BMW: E46 320d, F31 318d, F44 218i
Silnik: ON & P
Nadwozie: Touring
Pomógł: 254 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 2671
Skąd: POLAND
Wysłany: 25-04-15, 16:00   

To jest śruba od regulacji wolnych obrotów.
_________________
 
 
bobiszonn 
BOB



BMW: E36 316
Imię: Michał
Silnik: 316 M40
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 12 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 420
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-04-15, 22:13   

a nie do wolnych jest ta z nr 1
_________________
Jezeli ci pomoglem kliknij pomogl !!



.....
 
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 25-04-15, 23:45   

Nr. 1 Bypass czyli TEORETYCZNIE wolne obroty. Nr. 2 czułość membrany, najistotniejsza regulacja. Najlepiej ustawić pod AFR i ewentualnie doregulować numerem 1 wolne obroty jakby kulały.

Edit:

A najlepiej wymień na sekwencję jak masz już tył instalki, nie ten świat ;)
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
bobiszonn 
BOB



BMW: E36 316
Imię: Michał
Silnik: 316 M40
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 12 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 420
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-04-15, 14:24   

MIKUr1 napisał/a:
Najlepiej ustawić pod AFR i ewentualnie doregulować numerem 1 wolne obroty jakby kulały.)

co to z skrót AFR pod kompem ??
_________________
Jezeli ci pomoglem kliknij pomogl !!



.....
 
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 26-04-15, 19:43   

Nie, wsadzić w wydech sondę AFR i dokładnie sprawdzić skład mieszanki.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 16