Witam, posiadam LPG w swoim E36 2l bez vanosa. Od długiego czasu mam pewien problem na którym dopiero nie dawno się skupiłem (auto mam dopiero kilka msc). ZAZNACZĘ że instalacja prawie nówka, końcówka 2013 roku zakładana (bodajże grudzień).
Zaznaczę również że byłem na kalibracji mapy, sprawdzeniu czy wszystko gra, nie wywaliło żadnego błędu, mapa według gazowników jest okej (za pierwszym razem tylko wprowadzali korektę).
A teraz problem. Opiszę go na kilka sposób które udało mi się zauważyć.
1. Auto znacznie bardziej muli na gazie niż na benzynie (muli do tego stopnia że na pierwszych dwóch biegach wyprzedzają mnie kurierskie busy).
2. Na benzynie czuć znaczną różnicę, auto jedzie tak jak powinno (jeśli chodzi o 2l 150km)
3. Problem przymulenia najczęściej pojawia się na biegach 1,2,3. Łatwiej się odmula (momentami) przy wyższych prędkościach na biegu 4 i 5.
4. Jeżeli wcisnę gaz do oporu i auto jest zamulone, to lekko gaz odpuszczając auto przyspiesza lepiej (tak jakby zaczynał ktoś je z tyłu popychać) aż do momentu gdzie mam wciśnięte 1/5 pedału a auto jedzie delikatnie lepiej niż po pierwszym wciśnięciu gazu na full.
5. Wciskając gaz pulsacyjnie, wciskając, lekko odpuszczając, wciskając auto tak jakby trochę łapie werwy.
6. Czasami trzymając obroty do wyższych, od 4-5 tysięcy praktycznie nie rosną, albo rosną jakbym ciągnął za sobą przyczepę
7. Na wolnych obrotach obroty czasem zafalują ale nie jest to uciążliwe.
8. Wciskając gaz z miejsca, przy ruszaniu auto przez sekundę przyspiesza normalnie i nagle je dławi.
Różnica między gazem a benzyną jest kolosalna. Na pewno coś jest nie tak.
Oczywiście przykłady opisałem jakie udało mi się zapamiętać, nie zdarzają się one zawsze. Jest to zależne od sytuacji. Ogólnie problem jest ciągle.
BMW: BMW E36 318ti
Imię: Janusz
Silnik: M44B19
Nadwozie: Compact
Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 12 Skąd: B-stok
Wysłany: 12-02-15, 16:29
Podaj co jest zamontowane pod maską, bo tak to wrozenie. kup kabel i spr czy są spadki cisnienia. zdemontuj filtr fazy lotnej i ciekłej. jazda próbna i wtedy będziemy coś wiedziec.
BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20 Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 299 Skąd: wlkp
Wysłany: 12-02-15, 19:38
Zapodaj foty reduktora,wtrysków,sposobu montażu.Tak jakby było za ubogo.To że masz świeżą gazownie o niczym nie świadczy,valteki potrafią się zakleić po paru miesiącach,do tego gównianny reduktor,błędy w montażu i... mamy problem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach