Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
[E36 M50B20] Stag 300 strasznie muli
Autor Wiadomość
Blitz 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 417
Skąd: Opole
Wysłany: 12-02-15, 14:57   [E36 M50B20] Stag 300 strasznie muli

Witam, posiadam LPG w swoim E36 2l bez vanosa. Od długiego czasu mam pewien problem na którym dopiero nie dawno się skupiłem (auto mam dopiero kilka msc). ZAZNACZĘ że instalacja prawie nówka, końcówka 2013 roku zakładana (bodajże grudzień).

Zaznaczę również że byłem na kalibracji mapy, sprawdzeniu czy wszystko gra, nie wywaliło żadnego błędu, mapa według gazowników jest okej (za pierwszym razem tylko wprowadzali korektę).

A teraz problem. Opiszę go na kilka sposób które udało mi się zauważyć.

1. Auto znacznie bardziej muli na gazie niż na benzynie (muli do tego stopnia że na pierwszych dwóch biegach wyprzedzają mnie kurierskie busy).

2. Na benzynie czuć znaczną różnicę, auto jedzie tak jak powinno (jeśli chodzi o 2l 150km)

3. Problem przymulenia najczęściej pojawia się na biegach 1,2,3. Łatwiej się odmula (momentami) przy wyższych prędkościach na biegu 4 i 5.

4. Jeżeli wcisnę gaz do oporu i auto jest zamulone, to lekko gaz odpuszczając auto przyspiesza lepiej (tak jakby zaczynał ktoś je z tyłu popychać) aż do momentu gdzie mam wciśnięte 1/5 pedału a auto jedzie delikatnie lepiej niż po pierwszym wciśnięciu gazu na full.

5. Wciskając gaz pulsacyjnie, wciskając, lekko odpuszczając, wciskając auto tak jakby trochę łapie werwy.

6. Czasami trzymając obroty do wyższych, od 4-5 tysięcy praktycznie nie rosną, albo rosną jakbym ciągnął za sobą przyczepę

7. Na wolnych obrotach obroty czasem zafalują ale nie jest to uciążliwe.

8. Wciskając gaz z miejsca, przy ruszaniu auto przez sekundę przyspiesza normalnie i nagle je dławi.

Różnica między gazem a benzyną jest kolosalna. Na pewno coś jest nie tak.

Oczywiście przykłady opisałem jakie udało mi się zapamiętać, nie zdarzają się one zawsze. Jest to zależne od sytuacji. Ogólnie problem jest ciągle.

Z góry dzięki za pomoc !!
 
 
serek_pl 


BMW: BMW E36 318ti
Imię: Janusz
Silnik: M44B19
Nadwozie: Compact
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 12
Skąd: B-stok
Wysłany: 12-02-15, 16:29   

Podaj co jest zamontowane pod maską, bo tak to wrozenie. kup kabel i spr czy są spadki cisnienia. zdemontuj filtr fazy lotnej i ciekłej. jazda próbna i wtedy będziemy coś wiedziec.

pozdro
 
 
jacol e36 



BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 299
Skąd: wlkp
Wysłany: 12-02-15, 19:38   

Zapodaj foty reduktora,wtrysków,sposobu montażu.Tak jakby było za ubogo.To że masz świeżą gazownie o niczym nie świadczy,valteki potrafią się zakleić po paru miesiącach,do tego gównianny reduktor,błędy w montażu i... mamy problem.
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 12-02-15, 21:37   

Blitz, fotki instalacji i zrzuty ekranu z programu od staga, bez tego nikt Ci nie pomoże,
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 14